Dla nowych klientów

Dla nowych klientów

Dziękujemy za Twoje zaufanie
Poznaj kilka podstawowych informacji

Dokładamy starań, aby każdy nowy klient mógł szybko i bezproblemowo zacząć korzystać z naszych produktów. Oto najważniejsze informacje, dzięki którym bez problemów zostaniesz naszym klientem.

1. Potwierdzenie przyjęcia wniosku

Jeśli wybrałeś opcję podpisania umowy z kurierem to w ciągu 2 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą (z numeru 22 488 55 50 ), aby potwierdzić przyjęcie wniosku i zweryfikować dane. W przypadku wielu nieudanych prób kontaktu wniosek jest aktywny w systemie przez miesiąc, a następnie zostaje anulowany. Jeśli kilkukrotnie nie udało Ci się odebrać połączenia od Banku - możesz oddzwonić na naszą Infolinię.

2. Potrzebne dokumenty

  • Zaświadczenie o zarobkach lub inne potwierdzenie dochodów (dotyczy wniosków o konto z limitem kredytowym) lub dokumenty potwierdzające dochody przedsiębiorstwa (dotyczy wniosków o konto firmowe z linią kredytową).

3. Przekazanie dokumentów

  • dokumenty bankowe dostarcza kurier
  • wizytę kuriera umawia doradca podczas rozmowy telefonicznej,
  • kurier potwierdza tożsamość wszystkich wnioskujących,
  • kurier przekazuje do podpisu Formularz Osobowy i umowy,
  • w załączonej kopercie zwrotnej należy umieścić jeden egzemplarz umów oraz podpisany Formularz Osobowy
  • kopertę przekaż kurierowi, a on dostarczy ją do nas.

4. Przetwarzanie dokumentów w banku

  • po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy dokumenty,
  • w razie wątpliwości lub konieczności ich uzupełnienia, kontaktujemy się z klientem (3 próby),
  • jeśli wszystko jest w porządku, aktywujemy umowę.

5. Wysyłka Telekodu

  • Telekod składa się z 6 cyfr i służy do logowania się w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
  • Telekod wysyłany jest SMS-em na numer kontaktowy podany w Banku,
  • podczas pierwszego połączenia z Infolinią należy zamienić otrzymany Telekod na własny sześciocyfrowy numer.

6. Wysyłka karty i PINu do karty

  • kartę płatniczą wysyłamy po uruchomieniu umowy,
  • po otrzymaniu karty musisz ją aktywować,
  • kod PIN wysyłany jest osobno, w bezpiecznej przesyłce.

7. Aktywacja Mobilnej Autoryzacji Toyota Bank

  1. Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.

     

    Pobierz z google play pobierz z App Store

     

  2. Przygotuj swój Identyfikator, Telekod oraz PESEL lub REGON (w przypadku firmy).
     
  3. Zadzwoń na Infolinię 22 488 55 50 i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji.
     
  4. Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej konto.toyotabank.pl identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).
     
  5. Ustal swoje stałe hasło do Bankowości Elektronicznej - wielkie i małe litery, cyfry i znaki specjalne (pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa).
     
  6. W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.
     
  7. System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.
     
  8. Otrzymasz (SMS 2) z jednorazowym kodem. Należy wprowadzić go w aplikacji mobilnej.
     
  9. Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa (od 5 do 8 cyfr).
     
  10. Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.
     
  11. Zostaniesz automatycznie zalogowany do Bankowości Elektronicznej.

AKTYWACJA MOBILNEJ AUTORYZACJI

Mobilna autoryzacja

8. Logowanie z użyciem Mobilnej Autoryzacji

  1. Wejdź na stronę logowania konto.toyotabank.pl i wprowadź swój Identyfikator, a następnie ustalone przez siebie stałe hasło.
  2. W aplikacji mobilnej otrzymasz komunikat o próbie logowania.
  3. Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
  4. Zaakceptuj logowanie w Mobilnej Autoryzacji i potwierdź akceptację ustalonym do aplikacji PINem.

9. Autoryzacja transakcji z użyciem Mobilnej Autoryzacji

  1. Po wprowadzeniu transakcji, np. przelewu otrzymasz komunikat w aplikacji mobilnej.
  2. Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
  3. Zaakceptuj transakcję w Mobilnej Autoryzacji i potwierdź akceptację ustalonym do aplikacji PINem.
     

10. Przelew

Ze względów bezpieczeństwa, po zawarciu umowy i otwarciu konta, wykonaj przelew na dowolną kwotę z Twojego rachunku w innym banku. Dane nadawcy przelewu (imię i nazwisko) powinny być zgodne z danymi, które zostały użyte we wniosku. Do momentu wykonania przelewu możliwość wypłaty środków z rachunku otwartego w Toyota Bank będzie ograniczona.

11. Aktywacja karty

Kartę można aktywować w Systemie Bankowości Elektronicznej lub poprzez Infolinię (pod nr 801 900 700 lub 22 488 55 50). Aktywacja w Systemie Bankowości Elektronicznej będzie wymagała autoryzacji w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank, dlatego upewnij się że aktywowałeś ją na swoim urządzeniu mobilnym. Proces ten został opisany powyżej w pkt 8.

Bankowość elektroniczna:

  1. Zaloguj się do systemu (https://konto.toyotabank.pl).
  2. Z menu po lewej stronie lub na pulpicie wybierz miniaplikację „Karty”.
  3. Z listy dostępnych kart wybierz kartę do aktywacji (status: do aktywacji) lub skorzystaj z filtrowania  na górze listy.
  4. Po wybraniu karty wyświetli się przycisk „Dodatkowe opcje”, kliknij go z rozwijalnej listy wybierz „Aktywuj”.
  5. Potwierdź operację w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank.

Infolinia:

  • Wybierz numer infolinii, a następnie:
  • Usługi bankowe – wybierz 1
  • Konta, lokaty, karty i pożyczki – wybierz 4
  • Podaj Identyfikator Klienta lub karty i 3 losowo wybrane cyfry Telekodu
  • Aktywuj kartę – wybierz 5
  • Zostaniesz połączony z Doradcą, który aktywuję kartę


Karta będzie aktywna najpóźniej ciągu 2 dni roboczych.
 

Sprawdź tutaj jak w Toyota Bank dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów.
Dowiedz się więcej o aplikacji Mobilna Autoryzacja.