Ubezpieczenie Spłaty Kredytu (CPI) to rozwiązanie ubezpieczeniowe, które pozwoli Ci bez stresu cieszyć się korzyściami kredytu na samochód. W przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych odszkodowanie spłaci Twoje zadłużenie i umożliwi Ci większą kontrolę Twoich finansów. Ubezpieczenie jest oferowane przez Toyota Insurance Services.
Gwarancja bezpieczeństwa
100% ochrony finansowej dla Ciebie i Twojej rodziny.
Zabezpieczenie od zdarzeń losowych
Ochrona przed zobowiązaniami finansowymi w razie śmierci, niezdolności do pracy lub jej utraty.
Pewność finansowa
Pełna ochrona spłaty zadłużenia kredytu samochodowego przez cały okres finansowania auta.
Co zyskam wykupując Ubezpieczenie Spłaty Kredytu CPI?
Ubezpieczenie Spłaty Kredytu CPI zabezpiecza klienta oraz jego rodzinę w spłacie kredytu w przypadku zaistnienia nagłych, nieoczekiwanych zdarzeń, takich jak: śmierć lub trwałej i całkowitej niezdolności do pracy – spłacane jest całe zadłużenie klienta.
Z kolei w razie czasowych przeszkód w spłacie kredytu, takich jak: pobyt w szpitalu na skutek wypadku czy utrata pracy, z ubezpieczenia możliwa jest spłata do 12 rat kredytu.
Jaką będę miał ochronę w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy ubezpieczenia zwolnię się z etatu i założę firmę?
Ryzyko utraty pracy obejmuje również ochronę dla osób prowadzących firmę. Ubezpieczenie Spłaty Kredytu Premium CPI działa w ten sposób, że w przypadku kiedy firma przez kolejne 6 miesięcy ponosi straty lub straci kluczowego klienta (zapewniającego co najmniej 60% przychodu firmy), wtedy kredytobiorcy przysługuje świadczenie w postaci pokrycia rat kredytu.
Co w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy ubezpieczenia zwolnię się z etatu lub zamknę firmę i będę miał inne źródło dochodu?
W takiej sytuacji dla osób nie prowadzących firmy i nie pracujących na etacie w ramach Ubezpieczenia Spłaty Kredytu Premium CPI proponowany jest zakres ochrony z tytułu pobytu w szpitalu na skutek wypadku. W zależności od długości takiego pobytu z ubezpieczenia pokrywane są raty kredytu.
W jakim terminie Ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie?
Ubezpieczyciel ma obowiązek wypłacić świadczenie w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia szkody.
Jeżeli zgłoszenie szkody zawiera braki Ubezpieczyciel w terminie do 7 dni poprosi o dodatkowe informacje niezbędne do rozpatrzenia wniosku o wypłatę odszkodowania.
Po dostarczeniu wszystkich niezbędnych informacji odszkodowanie GAP wypłacane jest w terminie
do 14 dni od chwili uzupełnienia dokumentacji szkodowej.
Czy należy mi się świadczenie z tytułu utraty pracy w razie kiedy sam zwolnię się z pracy lub zamknę firmę z innego powodu niż upadłość?
W takim przypadku nie należy się świadczenie, gdyż ochrona gwarantuje ochronę w sytuacji kiedy klient nie z własnej woli straci pracę lub w sytuacji kiedy będzie musiał zamknąć firmę z powodu strat.
Program ubezpieczeń CPI oraz GAP prowadzony jest w ramach umów ubezpieczeń zawieranych indywidualnie przez zainteresowanych klientów. Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie nie prowadzą działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2021, poz. 1130 z późn. zm.) oraz nie prowadzą działalności w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r., o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U. z 2019 r. poz. 1881 z późn. zm.). Szczegółowe informacje o ubezpieczaniach GAP oraz CPI, w szczególności warunki ubezpieczenia i zakres ochrony ubezpieczeniowej zostały opisane w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz innych materiałach dostępnych w Autoryzowanych Salonach Toyoty i Lexusa, prowadzących działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń.
Może zainteresuje Cię również?
Ubezpieczenie Wartości Fakturowej GAP
Dzięki niemu w przypadku szkody całkowitej odzyskasz różnicę między wartością fakturową a kwotą wypłacaną z ubezpieczenia komunikacyjnego.
Pliki cookies pozwalają nam zagwarantować stabilne i poprawne funkcjonowanie strony i wyświetlać ofertę lepiej dostosowaną do Twoich potrzeb. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, kliknij „Akceptuję”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie, w jaki przetwarzamy Twoje dane, i zmienić indywidualne ustawienia prywatności, przejdź do ustawień plików cookies.
ostrzegamy przed oszustami namawiającymi Klientów na nawiązanie połączenia wideo za pomocą zewnętrznych aplikacji.
W przypadku otrzymania wiadomości SMS informujących o podejrzanych transakcjach na Państwa rachunku lub kontaktu telefonicznego przez osoby ze wschodnim akcentem, podających się za pracowników banku np. IT lub Departamentu Bezpieczeństwa, prosimy by nie realizować żadnych transakcjipod namową osób trzecich, zakończenie rozmowy, nie logowanie się na przesłane w wiadomości adresy oraz poinformowanie Infolinii Banku o zaistniałej sytuacji.
Kontakt z Infolinią Toyota Bank można uzyskać pod numerem +48 22 488 55 50 lub +48 801 900 700.