Konto Jedyne - najlepsze konto dla zmotoryzowanych

Konto Jedyne

Dlaczego Konto Jedyne jest najlepsze dla zmotoryzowanych?

Z Kontem Jedynym można zyskać najwięcej. Przede wszystkim jest to konto dla wszystkich zmotoryzowanych. Ponadto:

  • wybierasz serwisy assistance przydatne dla kierowców (moto i medyczny),
  • masz dostęp do promocji „Tankuj korzyści do pełna”, która pozwoli Ci otrzymać zwrot nawet 10% wydatków na paliwo,
  • z Kontem Jedynym zyskujesz dostęp do najlepszych lokat w Toyota Bank.
Jak otrzymać zwrot opłaty za prowadzenie Konta Jedynego?

Opłata za prowadzenie Konta Jedynego jest zwracana w przypadku wykonania w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych kartą wydaną do konta na kwotę minimum 400 zł.

Czy Konto Jedyne zawsze jest powiązane z promocjami?

Tak, Konto Jedyne jest najlepszym kontem do korzystania z promocji organizowanych przez Toyota Bank. Zapraszamy do sprawdzenia aktualnych Ofert specjalnych.

Co daje Serwis Moto?

Serwis Moto zapewnia m.in:

  • naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, a gdy taka naprawa nie jest możliwa – holowanie na odległość do 50 km
  • dostarczenie paliwa do unieruchomionego pojazdu
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu
  • transport roweru – usługa zabezpiecza nie tylko twój samochód, ale również Ciebie, gdy przesiądziesz się na rower.
Co daje Serwis Medyczny?

Serwis Medyczny zapewnia m.in.:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu
  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej pielęgniarki
  • transport medyczny do i ze szpitala
  • dostawę leków i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
  • organizację wizyty u lekarza-specjalisty.

Konta

W jaki sposób odblokować token?

1. Należy zadzwonić na Infolinię i wybrać w menu opcję logowania.

2. Po zalogowaniu identyfikatorem oraz telekodem należy wybrać opcję połączenia z Doradcą. 

3. Doradca poprosi o podanie numeru seryjnego z odwrotu tokena w celu weryfikacji urządzenia i dokona zresetowania hasła oraz odblokowania tokena.

4. Po rozmowie można zalogować się w Systemie Bankowości Elektronicznej korzystając z procedury pierwszego logowania. 

Czy istnieje możliwość wysłania/otrzymania przelewu z zagranicy?

Toyota Bank nie posiada kodu SWIFT/IBAN i nie obsługuje przelewów zagranicznych przychodzących oraz wychodzących. Przelewy przychodzące na rachunki Toyota Bank są automatycznie zwracane do nadawcy.

Czy można potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Tożsamość nie może być potwierdzona  przelewem z innego banku. Tożsamość jest potwierdzana przez kuriera w momencie podpisywania umowy.

Dlaczego dostępne środki są niższe niż saldo konta?

Dostępne środki to środki, z których aktualnie można skorzystać. Uwzględniają one nierozliczone transakcje wykonywane kartą płatniczą, tzw. blokady lub transakcje oczekujące.

Jak pobrać historię rachunku za konkretny okres?

W celu pobrania historii rachunku należy wybrać opcję Konta -> Historia konta w Systemie Bankowości Elektronicznej. System umożliwia wybór konta oraz okres, którego historia ma dotyczyć. Istnieje także możliwość eksportowania historii do pliku lub wydrukowania jej.

W jakiej formie mogę otrzymywać wyciąg z rachunku?

Bank wysyła wyciągi do klienta w formie papierowej lub elektronicznej. Wyciąg w formie papierowej jest wysyłany pocztą, za co pobierana jest opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji. Wyciąg w formie elektronicznej jest dostępny w Systemie Bankowości Elektronicznej i jest bezpłatny.

Czy mogę pobrać pojedyncze potwierdzenie przelewu?

Historia konta umożliwia wydrukowanie pojedynczego potwierdzenia przelewu. W tym przypadku należy wybrać opcję drukuj, a następnie w opcjach drukowania należy wybrać opcję "zapisz do pliku".

Mieszkam za granicą i nie mam polskiego obywatelstwa - czy mogę założyć konto w Toyota Bank?

Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa mogą otworzyć konto w Toyota Bank. Od nierezydentów wymaga się przedstawienia dowodu osobistego lub paszportu. Wymagane jest dodatkowo przedstawienie karty pobytu w przypadku osób, które nie są obywatelami Unii Europejskiej.  

Czy mogę dokonać wpłaty gotówkowej na konto?

Toyota Bank umożliwia wpłatę i wypłatę gotówkową w oddziale mBank: II Oddział korporacyjny, Cybernetyki 7A, 02-674 Warszawa, tel.: +48 22 526 76 50. Oddział pracuje w godz. 8:00-16:00. Wpłatę należy dokonać na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL66 1140 1977 0000 5575 9400 1002.
Powyższy rachunek jest przeznaczony wyłącznie do wpłat i wypłat gotówkowych. Prosimy nie dokonywać na niego przelewów. Wpłaty oraz wypłaty zostaną zaksięgowane na rachunku klienta jeśli w tytule płatności poda swój numer klienta. W przypadku kiedy klient ma więcej, niż jeden rachunek w Toyota Bank, środki zostaną docelowo zaksięgowane na rachunku osobistym chyba, że w tytule przelewu klient wyraźnie zaznaczy inny numer rachunku. Jeżeli klient zamierza dokonać płatności na rachunek kredytu samochodowego należy wskazać numer umowy w tytule przelewu. Za wpłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Wpłaty i wypłaty księgowane są codziennie do końca dnia.

Czy Toyota Bank posiada oddziały?

Toyota Bank jest bankiem internetowym, w związku z tym nie prowadzimy obsługi oddziałowej. 

Czy Toyota Bank posiada wpłatomaty?

Toyota Bank nie posiada wpłatomatów.

Czy w Toyota Bank dostępna jest obsługa kasowa?

Toyota Bank nie prowadzi obsługi kasowej, jednak we współpracującym z Toyota Bank oddziale mBanku przy ul. Cybernetyki 7a, 02-677 Warszawa, można dokonać wpłaty lub wypłaty gotówkowej.
W celu wpłaty gotówki należy udać się do oddziału i dokonać wpłaty na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL66 1140 1977 0000 5575 9400 1002, w tytule przelewu wpisując swój numer klienta.
W celu wypłaty gotówki należy zgłosić taki fakt poprzez Infolinię. Następnie należy udać się do siedziby Toyota Bank w celu odebrania czeku, na podstawie którego oddział mBanku dokona wypłaty gotówki.
Za wpłatę i wypłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Mam konto osobiste, czy mogę je przekształcić na inne konto w Toyota Bank?

Toyota Bank nie oferuje możliwości przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć umowę aktualnego rachunku.

Co się stanie, jeśli przeleję pieniądze z banku zagranicznego na konto w Toyota Bank?

Toyota Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych przychodzących oraz wychodzących. Przelewy takie, wysyłane na rachunki Toyota Bank, są zwracane do nadawcy przelewu. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Jak mogę zmienić limity na przelewy?

W celu zmiany limitów transakcyjnych prosimy o kontakt z Infolinią lub wysłanie wiadomości poprzez System Bankowości Elektronicznej.

Jak otworzyć konto?

W celu otworzenia konta prosimy o wypełnienie wniosku za pośrednictwem Centrum Wniosków.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia konta?

Aby otworzyć konto należy przedstawić dowód osobisty.

Czy są wymagane wpływy na konto?

Toyota Bank nie wymaga deklarowanych wpływów na konto, jednak regularne wpływy bywają warunkiem korzystania z promocji organizowanych przez bank, dzięki którym można uzyskać dodatkowe profity.

Czy dostęp do bankowości elektronicznej jest płatny?

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny. Nasz system jest gotowy do obsługi klientów 24 godziny na dobę.

Czy mogę otworzyć rachunek walutowy?

Toyota Bank nie oferuje rachunków walutowych.

Czy przelewy na inne konto w Toyota Bank są realizowane w czasie rzeczywistym?

Przelewy wewnętrzne wykonane w godzinach pracy banku, tj. od 8:00 do 21:00 w dni robocze są realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy zlecone po godzinach pracy banku są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego.

Jakie usługi dodatkowe mogę mieć do konta?

Do swojego konta można dołączyć serwisy assistance oraz pakiet sms. 

Czy osoba niepełnoletnia może otworzyć konto?

Toyota Bank oferuje Konto młodzieżowe Click dla osób, które ukończyły 13 rok życia.

Ile kosztuje prowadzenie konta?

Opłata za prowadzenie konta określona jest w Tabeli Opłat i Prowizji. Zapraszamy do zapoznania się z łatwymi warunkami zwrotu opłaty za prowadzenie konta.

Ile kosztują przelewy z konta?

Przelewy z rachunku podstawowego są bezpłatne. W przypadku konta oszczędnościowego oraz konta Super Click możliwe jest bezpłatne wykonanie przelewu/zlecenia wewnętrznego i zewnętrznego raz w miesiącu w ramach kanału dostępu: (1) Internet i automatyczny serwis telefoniczny, (2) Centrum telefoniczne, (3) SMS. Opłata za kolejny przelew/zlecenie wewnętrzne i zewnętrzne wynosi 9 zł.

Czy mogę dodać pełnomocnika do konta?

Do konta można dodać pełnomocnika. W przypadku chęci dodania pełnomocnika do konta prosimy o przesłanie na adres banku (Toyota Bank Polska S.A., ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa) formularza pełnomocnictwa. Do każdego konta można ustanowić maksymalnie 3 pełnomocników.

Czy jeśli mam współwłaściciela do konta to płacę więcej za prowadzenie?

W przypadku Konta Wspólnego opłata za prowadzenie konta w wysokości 2,50 zł jest naliczana oddzielnie dla każdego ze Współposiadaczy (o ile wydano więcej niż jedną kartę lub więcej niż jeden token).

Czy mogę zamienić konto na inne?

Toyota Bank nie oferuje możliwości przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć aktualny rachunek.

W jaki sposób zgłosić śmierć właściciela konta?

W celu zgłoszenia śmierci właściciela konta należy przesłać do Banku kopię aktu zgonu klienta. W indywidualnych przypadkach jest wymagane także postanowienie spadkowe.

W jaki sposób mogę zamknąć konto w Toyota Bank?

Umowa konta może zostać wypowiedziana pisemnie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku rozwiązania umowy Klient wskazuje sposób zadysponowania środkami, które są zgromadzone na rachunku. W tym celu należy przesłać do banku, wraz z wypowiedzeniem, numer rachunku, na który mają być zwrócone środki. Zamknięcie konta następuje po dokonaniu spłaty salda debetowego i wszelkich innych opłat, prowizji oraz obciążeń. Wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres banku: ul. Postępu 18b, budynek Orion, 02-676 Warszawa, dział Back Office.

Czy oprocentowanie kont zależy od tego ile mam pieniędzy na koncie?

Oprocentowanie konta jest zależne od rodzaju konta. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Co to jest NRB?

NRB to numer rachunku bankowego, indywidualny dla każdego klienta.

Ile mogę założyć kont w Toyota Bank?

Każdy pełnoletni klient banku może posiadać następujące rachunki: Osobiste, Wspólne, Jedyne, Indeksowane. Klienci w wieku 13-24 mogą posiadać Konto młodzieżowe Click i Super Click.