Kobieta z laptopem

Moto Konto
jeszcze wygodniej

Laptop, telefon, dowód... kilka minut i gotowe

WYBIERZ SPOSÓB OTWARCIA KONTA:

Poznaj korzyści nowoczesnego konta

Dla wszystkich zmotoryzowanych

Moto Konto to nowoczesne rozwiązanie dla kierowców aut wszystkich marek ze szczególnymi korzyściami dla posiadaczy Toyoty lub Lexusa.

Pozwoli Ci w łatwy i wygodny sposób zyskiwać zwrot za tankowanie samochodu. A dzięki innowacyjnej aplikacji Tankuj Korzyści otrzymasz dodatkowe rabaty i przywileje.

Ikona Bankier

Pełna oferta depozytowa

Dostęp do pełnej oferty nagradzanych lokat w Toyota Bank.

Korzyści przy tankowaniu

Korzyści przy tankowaniu

Nawet do 10% zwrotu za zakupy, w ramach „Tankuj Korzyści”.

Dodatkowe premie

Dodatkowe premie

Dostęp do ofert specjalnych i rabatów na samochody Toyota i Lexus.

Aplikacja tankuj korzyści

Aplikacja tankuj korzyści

Wygodna obsługa benefitów w aplikacji Tankuj Korzyści.

jak założyć konto online krok po kroku

Moto Konto online video

Konto za 0 zł

Wystarczy spełnić jeden z poniższych warunków

Elastyczna spłata
Jeśli średniomiesięczne saldo w Moto Koncie wynosi 1000 zł
lub
Proste zasady
Jeśli średniomiesięczne saldo na lokatach wynosi 2 500 zł
lub
Korzystne warunki
Jeśli spłacasz raty finansowania Toyota Bank / Toyota Leasing
lub

Korzyści przy tankowaniu

Załóż Moto Konto, zarejestruj się w aplikacji Tankuj Korzyści i zyskaj 10% lub 5% zwrotów za paliwo.

nawet 10 procent zwrotu

Poznaj szczegółowe warunki zwrotów

 

5% zwrotu

do 30 zł/mc

10% zwrotu

do 30 zł/mc

Średnie miesięczne saldo na rachunku

2 000 zł

4 000 zł

Średnie miesięczne saldo depozytów

10 000 zł

50 000 zł

Minimalna miesięczna kwota transakcji kartą poza stacjami paliw

500 zł

1 500 zł

 

5% zwrotu

do 30 zł/mc

10% zwrotu

do 30 zł/mc

Średnie miesięczne saldo na rachunku

2 000 zł

4 000 zł

 

lub

 

Średnie miesięczne saldo depozytów

2 500 zł

50 000 zł

Minimalna miesięczna kwota transakcji kartą poza stacjami paliw

250 zł

1 500 zł

 

5% zwrotu

do 50 zł/mc

10% zwrotu

do 50 zł/mc

Średnie miesięczne saldo na rachunku

2 000 zł

2 000 zł

 

lub

 

Średnie miesięczne saldo depozytów

2 500 zł

10 000 zł

Minimalna miesięczna kwota transakcji kartą poza stacjami paliw

250 zł

500 zł

Dodatkowa premia

Nagradzamy aktywnych! Uzyskaj dodatkową premię za aktywność w kwocie 50 zł.
Wystarczy, że przez okres promocji w każdym miesiącu uzyskasz zwrot za paliwo,
a my doliczymy do Twojego rachunku dodatkową premię na koniec aktualnej edycji.

image car 2 image car 1
Dodatkowa premia

Aplikacja ,,Tankuj Korzyści"

Aplikacja „Tankuj Korzyści”, pobrana na smartfon, pozwala dołączyć do programu lojalnościowego i skorzystać z przygotowanych przez bank promocji. Pobranie i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne.

aplikacja Tankuj Korzyści 1

Szybkie i wygodne logowanie za pomocą Face ID i Touch ID.

aplikacja Tankuj Korzyści 2

Analiza wydatków na paliwo oraz średniego spalania.

aplikacja Tankuj Korzyści 3

Szybki dostęp do historii samochodu i polisy.

aplikacja Tankuj Korzyści 4

Program Cashback ze zwrotem 10% Twoich wydatków

Zarejestruj się

ZAKUP TOYOTY?
TYLKO Z APIKACJĄ TANKUJ KORZYŚCI

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Toyota Yaris
Czy mogę otworzyć konto online?

Możesz otworzyć konto online jeśli spełniasz następujące warunki:

  • wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych biometrycznych pozwalających na twoją jednoznaczną identyfikację (cechy charakterystyczne twojej twarzy uwidocznione na zdjęciu w dokumencie tożsamości oraz w nagraniu z twojej kamery) w celu zdalnego zawarcia umowy z Toyota Bank Polska,
  • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski,
  • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski,
  • masz polski dowód osobisty,
  • masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora.
Czego potrzebuję, aby otworzyć konto online?

Aby otworzyć konto online potrzebujesz:

  • dostępu do Internetu,
  • komputera,
  • smartfona lub innego urządzenia mobilnego wyposażonego w kamerę,
  • dowodu osobistego.
Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o konto?

Wniosek o konto najlepiej złożyć korzystając z poniższych przeglądarek:

  • Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843
  • Microsoft Edge – od wersji  25.10586.0 
  • Google Chrome – od wersji 36
  • Mozilla Firefox – od wersji 45
  • Safari – od wersji 11 
Co to jest zdalna weryfikacja?

Zdalna weryfikacja jest to proces weryfikacji tożsamości Klienta na podstawie ustalonych danych identyfikacyjnych oraz cech fizycznych Klienta przeprowadzany w sposób zdalny i elektroniczny.

Jakie wymogi muszę spełnić, aby otworzyć konto online?

Aby skorzystać z trybu zawierania Umów w postaci elektronicznej wymagane jest użycie następujących dokumentów, urządzeń, sprzętu oraz oprogramowania:

  • urządzenia pozwalającego odbierać wiadomości SMS z bramek GSM,
  • korzystania z polskiego numeru telefonu komórkowego, 
  • urządzenia zapewniającego dostęp do Internetu oraz poczty e-mail,
  • urządzenia zapewniającego odczyt dokumentów w formacie pdf.,
  • posiadania ważnego, niezniszczonego dowodu osobistego wydanego przez właściwe organy Rzeczypospolitej Polskiej,
  • urządzenia wyposażonego w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 (słownie: trzy) megapiksele,
  • urządzenia z dostępem do jednej z wymienionych przeglądarek internetowych:
    • Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843,
    • Microsoft Edge – od wersji  25.10586.0, 
    • Google Chrome – od wersji 36,
    • Mozilla Firefox – od wersji 45,
    • Safari – od wersji 11. 
Jaką rozdzielczość musi mieć kamera w urządzeniu, w którym będę dokonywać zdalnej weryfikacji?

Urządzenie stacjonarne lub mobilne powinno być wyposażone w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 megapiksele.

Czy konto online może być otwarte z pełnomocnikiem?

Niestety, nie ma możliwości otwarcia rachunku z pełnomocnikiem w procesie online. Jest to możliwe tylko w przypadku potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

Na co zwrócić uwagę podczas zdalnej weryfikacji?

Podczas weryfikacji zwróć uwagę na poprawność swoich danych, które wprowadzisz – od tego zależą dalsze kroki poprawnej weryfikacji Twojej tożsamości online. Sprawdź czy nie ma literówek oraz zweryfikuj polskie znaki. Zadbaj  o prywatność i o odpowiednie oświetlenie w pomieszczeniu, w którym się znajdujesz. Ważne, aby podczas weryfikacji nie było widać innych osób.

W jaki sposób otrzymam umowę?

Umowa jest wysyłana na adres e-mail, podany w trakcie procesu zakładania konta.

Kiedy mogę zacząć korzystać z konta?

Z konta możesz zacząć korzystać po otrzymaniu wiadomości SMS z informacją, że konto jest aktywne.

Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?

Do potwierdzenia tożsamości wymagane jest posiadanie ważnego, niezniszczonego dowodu osobistego wydanego przez właściwe organy Rzeczypospolitej Polskiej. Podczas weryfikacji nie zasłaniaj żadnej części dokumentu, wyjmij go z etui. Pozwoli to na prawidłowy odczyt Twoich danych.

Czy podczas weryfikacji mogę użyć paszportu?

Nie. W procesie online weryfikacja tożsamości odbywa się aktualnie tylko po przez weryfikację dowodu osobistego.

Nie posiadam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?

Do weryfikacji tożsamości online niezbędne jest posiadanie urządzenia wyposażonego w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 megapiksele. Jeśli nie posiadasz takiego urządzenia, wybierz formę potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

W jaki sposób otrzymam kartę do konta?

Karta zostanie wysłana pocztą na adres korespondencyjny, który wskazałeś podczas składania wniosku.

Jakim podmiotom mogą zostać udostępnione moje dane?

Dane mogą zostać udostępnione:

  • podmiotom świadczącym usługi IT (Fabrity Sp. z o.o., Autenti Sp. z o.o.), w tym w szczególności świadczącym usługi hostingu naszej strony internetowej,
  • podmiotom świadczącym na nasze zlecenie usługi zdalnej identyfikacji na podstawie danych biometrycznych (Fabrity K2 Sp. z o.o., Electronic Identification S.L.),
  • naszym doradcom prawnym, sądom, uprawnionym organom administracji publicznej.
Załaduj więcej +

Moto Konto

Jak otrzymać zwrot opłaty za prowadzenie Moto Konta?

Opłata za prowadzenie Moto Konta jest zwracana w przypadku posiadania średniego miesięcznego salda w wysokości min. 1000 zł, lub posiadania średniego miesięcznego salda lokat w wysokości min. 2500 zł lub dzięki spłacie raty aktywnej umowy kredytowej lub leasingu w Toyota Bank/Toyota Leasing Polska w danym miesiącu.

Czy Moto Konto zawsze jest powiązane z promocjami?

Tak, Moto Konto jest najlepszym kontem do korzystania z promocji organizowanych przez Toyota Bank. Zapraszamy do sprawdzenia aktualnych ofert specjalnych oraz do obejrzenia materiału wideo na którym przedstawiamy wszystkie korzyści nowego konta dla kierowców.

Jakie korzyści płyną z korzystania z Serwisu Moto?

Serwis Moto zapewnia m.in:

  • naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, a gdy taka naprawa nie jest możliwa – holowanie na odległość do 50 km
  • dostarczenie paliwa do unieruchomionego pojazdu
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu
  • transport roweru – usługa zabezpiecza nie tylko twój samochód, ale również Ciebie, gdy przesiądziesz się na rower.
Co daje Serwis Medyczny?

Serwis Medyczny zapewnia m.in.:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu
  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej pielęgniarki
  • transport medyczny do i ze szpitala
  • dostawę leków i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
  • organizację wizyty u lekarza-specjalisty.
Dlaczego Moto Konto jest najlepsze dla zmotoryzowanych?

MotoKonto jest ofertą kierowaną przede wszystkim dla kierowców. Korzystając z konta :

  • wybierasz serwisy assistance przydatne dla kierowców (moto i medyczny),
  • masz dostęp do promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo”, która pozwoli Ci otrzymać zwrot nawet do 10% wydatków na paliwo,
  • zyskujesz dostęp do najlepszych ofert Toyota Bank i dodatkowych benefitów związanych z zakupem nowej lub używanej Toyoty bądź Lexusa.
Załaduj więcej +

Aplikacja

Jak pobrać aplikację Tankuj Korzyści?

Aplikację Tankuj Korzyści można pobrać z App Store (dla produktów Apple z system iOS) lub Google Play (dla urządzeń mobilnych z systemem Android).Linki do sklepów dostępne są również na stronie www.toyotabank.pl/moto-konto. Pamiętaj, że aplikacja służy do obsługi i monitorowania udziału w promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” prowadzonej w ramach Moto Konta. Załóż konto, ściągnij aplikację i zarejestruj się w promocji. Funkcjonalność nie będzie dostępna dla systemów Windows.

Do czego służy aplikacja?

Aplikacja służy do rejestracji udziału w Promocji Tankuj Korzyści, a następnie do obsługi i monitorowania swojej aktywności w promocji. Rejestracja udziału polega na zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego posiadanego samochodu i wyrażeniu odpowiednich zgód. Dzięki aplikacji członkowie programu lojalnościowego Toyota More mają dostęp do bieżącego salda i dokładnej informacji nt. zebranych punktów i ich wartości. W aplikacji prezentujemy ekskluzywne oferty specjalne związane ze światem Toyoty.

Dlaczego nie mogę się zarejestrować w aplikacji „tankuj korzyści”?

Do poprawnej rejestracji w aplikacji wymagane jest wpisanie adresu e-mail podanego w podczas składania wniosku o Moto Konto lub podanego w Toyota Bank jako e-mailowego adresu kontaktowego oraz numeru PESEL. Aplikacja następnie wysyła jednorazowe hasło na numer telefonu komórkowego, który został podany także podczas składania wniosku o Moto Konto lub wskazany w Toyota Bank jako kontaktowy. Sprawdź dokładnie podawane dane lub skontaktuj się z Infolinią w celu ich weryfikacji. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem aplikacja poprosi o podanie numeru telefonu. Dzięki temu będziemy mogli szybko do Ciebie oddzwonić i przeprowadzić przez proces założenia Moto Konta i rejestracji w aplikacji.

Dlaczego nie mogę się zalogować w aplikacji?

Do poprawnego zalogowania w aplikacji wymagane jest poprawne przejście procesu rejestracji i ustawienia własnego, indywidualnego hasła do logowania. Hasło powinno zawierać:

  • Minimum 8 znaków
  • Minimum 1 cyfrę
  • Minimum 1 dużą literę
  • Minimum 1 znak specjalny

Każde następne logowanie wykonywane jest przez podanie adresu e-mail lub numeru PESEL wykorzystanego przy rejestracji w aplikacji i ustawionego, nowego hasła.

Możesz również skorzystać z funkcji touch lub face id jeśli urządzenie mobilne jest wyposażone w taką funkcjonalność. Biometryczną metodę logowania możesz ustawić w aplikacji w Profilu Użytkownika.

Dlaczego nie mogę zeskanować danych z dowodu rejestracyjnego.

Do prawidłowego zeskanowania danych z dowodu rejestracyjnego wymagane jest posiadanie urządzenia z system iOS w wersji od 10.0 i nowszej lub urządzenia z systemem Android w wersji 4.4 Kitkat i nowszej. Aplikacja wymusza skan dowodu przy pierwszym logowaniu do aplikacji, przy próbie dołączenia do promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” w sekcji „Zwrot za paliwo” oraz przy każdej próbie dodania kolejnego samochodu w sekcji „Twój samochód”. Po uruchomieniu funkcjonalności aplikacja wyświetla białą ramkę którą trzeba objąć umieszczony na dokumencie kod.

wizualizacja kodu

Pamiętaj:

  • pomieszczenie, w którym wykonujesz skan powinno być dobrze oświetlone;
  • obrazek kodu aztec w ramce aplikacji powinien być ostry i nierozmazany;
  • wyjmij dowód rejestracyjny z pokrowca lub etui, jeśli na co dzień tak go przechowujesz.

W przypadku braku możliwości wykonania skanu dowodu rejestracyjnego aplikacja umożliwi wpisanie danych ręcznie.

Czy aplikacja pozwala na zeskanowanie więcej niż jednego dowodu rejestracyjnego?

Tak, aplikacja pozwala na zeskanowanie więcej niż jednego dowodu. Należy jednak pamiętać, że nie ma możliwości podania danych tego samego samochodu przez więcej niż 2-óch użytkowników aplikacji (Uczestników Promocji).

Jak mogę monitorować moje wydatki na paliwo w aplikacji?

Aplikacja udostępnia podgląd do łącznej kwoty wszystkich transakcji kartą wykonanych w danym miesiącu, w podziale na opłaty paliwowe i wszystkie inne. Dodatkowo każdą transakcję paliwową można podejrzeć klikając na pulpicie ZWROT ZA PALIWO, przycisk SZCZEGÓŁY, a następnie w górnym menu wybierając opcję - HISTORIA.

Załaduj więcej +

Promocje

Co mogę zyskać przystępując do promocji Tankuj Korzyści?

Zakładając Moto Konto i ściągając aplikację Tankuj Korzyści można:

  • zarejestrować udział i przystąpić do promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”
  • zredukować swoje wydatki na paliwo aż do 600 zł w okresie trwania promocji
  • Linki do regulaminów promocji znajdują się się tutaj
Dlaczego mam trzymać np. 2000 zł na nieoprocentowanym Moto Koncie, jeśli mogę je zdeponować np. na koncie oszczędnościowym lub małej lokacie?

Policzmy. Powiedzmy, że konto oszczędnościowe, lub lokata jest oprocentowana na 2,50% (co dla takiej kwoty to raczej rzadkość). Miesięcznie uzyskamy z tego netto ok. 3,40 zł odsetek. Te same 2000 zł trzymane w Toyota Bank na Moto Koncie, przy założeniu spełnienia warunku odpowiedniego salda oszczędności i samej chęci udziału w promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo” pozwolą komfortowo:

  • spełnić warunek średniego salda na koncie, tj. min. 1000 zł
  • spełnić warunek realizacji transakcji kartą (paliwo + inne) – na to przeznaczamy np. drugi 1000 zł w podziale np. 400 zł paliwo (2 tankowania), 500 zł inne zakupy, zostaje 100 zł na wypadek nieprzewidzianych dodatkowych transakcji jako bezpiecznik spełnienia warunku średniego salda na koncie)
  • zarobić dodatkowe 25 zł (premia 5% od wydatków kartą na paliwo), zakładając, że pozostałe warunki jej otrzymania zostały spełnione
  • uniknąć opłaty za prowadzenie konta – 2,49 zł (warunek średniego salda został spełniony)
Czy dostanę zwrot od wszystkich transakcji petrol?

Zwrot naliczany będzie od sumy wartości transakcji petrol określonych kodem MCC 5172, 5541, 5542, 5983 lub 9752. Kwota zwrotu to nawet to 30 zł miesięcznie.

Co to jest kod MCC?

To kod określający branżę, w której działa sprzedawca przyjmujący płatność kartą. Na podstawie kodu MCC bank będzie odróżniał transakcje petrol od pozostałych płatności kartą.

Ile muszę wydać na paliwo, by otrzymać maksymalną wypłatę?

Maksymalna kwota premii to 30 zł miesięcznie. Aby otrzymać całą tę kwotę, trzeba wykonać w ciągu miesiąca transakcje paliwowe o wartości 1000 zł (dla progu 5%) lub 500 zł (dla progu 10%). Oczywiście trzeba też spełnić wszystkie pozostałe warunki promocji, m.in. dotyczące salda na Moto Koncie, salda oszczędności i wartości pozostałych (a więc innych niż paliwowe) transakcji kartą. Wszystkie warunki dostępne są tutaj.

Co się stanie, jeśli w którymś miesiącu nie spełnię warunków promocji?

Każdy miesiąc promocji jest traktowany odrębnie. Nie ma więc przeszkód, by otrzymać zwrot tylko za wybrane miesiące – te, w których spełnione będą łącznie wszystkie warunki promocji.

Czy saldo na rachunku musi być codziennie wyższe od progu zapisanego w regulaminie?

Nie ma takiej potrzeby. Bank bierze pod uwagę średnią dla całego miesiąca. Jeśli np. przez 10 dni w miesiącu saldo na Moto Koncie będzie wynosiło 1500 zł, a przez resztę miesiąca – 800 zł, to średnie saldo w całym okresie przekroczy 1000 zł, a więc warunek promocji zostanie spełniony.

Czy bank wymaga systematycznego zasilania konta?

Takiego obowiązku nie ma. Wymagane jest jedynie utrzymywanie odpowiedniego salda na Moto Koncie, odpowiednio wysokiego salda produktów depozytowych i wykonywanie płatności kartą innych niż za paliwo.

Korzystałem z podobnej promocji w Toyota Banku zeszłym roku. Czy mogę korzystać z obecnej promocji?

Tak, promocja jest kierowana do wszystkich posiadaczy Moto Konta (poprzednio Konta Jedynego) – zarówno dotychczasowych, jak i nowych. Osoby, które korzystały z Promocji w 2017 roku lub do połowy 2018 roku powinny się do niej ponownie zarejestrować. Do promocji można przystąpić tylko przez aplikację Tankuj korzyści.

Jak mogę przystąpić do promocji Tankuj Korzyści?

Jeżeli jesteś już klientem Toyota Banku i posiadałeś/aś dotychczasowe Konto Jedyne, to wystarczy że ściągniesz aplikację z App Store lub Google Play i zarejestrujesz swój udział w Promocji – szybka i przejrzysta instrukcja dostępna tutaj. Po rejestracji profilu i zalogowaniu zostaniesz poproszony o zeskanowanie dowodu rejestracyjnego (kodu azteq) posiadanego samochodu i wyrażenie zgód związanych z przystąpieniem do promocji.

Jeżeli jesteś nowym klientem, proces wygląda podobnie, z tym że zaczynamy od złożenia wniosku o Moto Konto na naszej stronie internetowej. W trakcie procesowania wniosku o konto dostaniesz linki do sklepów App Store i Google Play skąd można pobrać aplikację, zarejestrować profil, ustawić docelowe hasło logowania do aplikacji. Po aktywacji Konta dokończysz proces rejestracji w promocji skanując kod azteq z dowodu rejestracyjnego i wyrażając odpowiednie zgody. Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem instruktażowym.

Czym jest średnie saldo konta oraz średnie saldo oszczędności?

Średnie saldo Konta – średnie miesięczne saldo środków pieniężnych zgromadzonych na Koncie obliczone jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu.

Średnie saldo oszczędności – średnie miesięczne saldo środków pieniężnych zgromadzonych na innych niż Moto Konto rachunkach Uczestnika Promocji w Banku (z wyjątkiem Indeksowanego Konta Oszczędnościowego) oraz na wszystkich posiadanych przez niego lokatach, obliczane jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego na tych produktach, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu.

Mam konto bankowe w Toyota Bank, konto inne niż Moto Konto. Czy też dostanę premię za płatności kartą wydaną do mojego konta?

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest skierowana tylko do posiadaczy Moto Konta. Zachęcamy do założenia Moto Konta, korzystania z aplikacji i wielu innych korzyści.

Kiedy i jak wypłacany jest zwrot?

Zwrot jest przelewany na Moto Konto do 10. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki promocji. Przelew jest opatrzony tytułem: „Premia Tankuj korzyści – zwrot za paliwo. Gratulujemy!”.

Czy promocja będzie przedłużona?

Promocja trwa od 1 sierpnia 2020 do 31 stycznia 2021. Co roku oferujemy klientom możliwość udziału w różnych promocjach związanych ze zbieraniem korzyści wynikających z użytkowania samochodu.

Czy w promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo ”akceptowane są transakcje petrol z dowolnej stacji paliw?

Tak, po spełnieniu pozostałych warunków promocji bank naliczy zwrot od wartości transakcji petrol wykonanych na dowolnej stacji paliw.

Jakie konto muszę otworzyć, aby skorzystać z promocji?

Moto Konto, gdyż promocja i całość oferty została przygotowana z myślą o zmotoryzowanych.

Korzystałem z Promocji w 2017 r. Czy muszę się ponownie rejestrować do przedłużonej Promocji?

Tak. Wszyscy uczestnicy Promocji "Tankuj korzyści do pełna" z 2017 roku powinni przejść ponowny proces rejestracji do Promocji. Tym razem należy to wykonać ściągając i rejestrując się w aplikacji Tankuj korzyści – przygotowanej specjalnie do obsługi tegorocznej edycji Promocji.

Czy mogę uczestniczyć jednocześnie w Promocji „Tankuj korzyści do pełna” oraz Programie lojalnościowym Toyota More?

Tak. Uczestnicy promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo”, którzy są też uczestnikami programu lojalnościowego Toyota More, w okresie trwania promocji otrzymywali również punkty More za transakcje kartami płatniczymi.

Załaduj więcej +

Konta

Czy istnieje możliwość wysłania/otrzymania przelewu z zagranicy?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta Klientów banku prowadzone są wyłącznie w polskim złotym (PLN), a bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych przychodzące na rachunki Toyota Bank są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Czy można potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Tożsamość nie może być potwierdzona  przelewem z innego banku. Tożsamość jest potwierdzana przez kuriera w momencie podpisywania umowy.

Dlaczego dostępne środki są niższe niż saldo konta?

Dostępne środki to środki, z których aktualnie można skorzystać. Uwzględniają one nierozliczone transakcje wykonywane kartą płatniczą, tzw. blokady lub transakcje oczekujące.

Czy osoba niepełnoletnia może otworzyć konto?

Toyota Bank oferuje Konto młodzieżowe Click dla osób, które ukończyły 13 rok życia.

Ile kosztuje prowadzenie konta?

Opłata za prowadzenie konta określona jest w Tabeli Opłat i Prowizji. Zapraszamy do zapoznania się z łatwymi warunkami zwrotu opłaty za prowadzenie konta.

Ile kosztują przelewy z konta?

Przelewy poprzez System Bankowości Elektronicznej z rachunku podstawowego są bezpłatne. W przypadku Konta Oszczędnościowego oraz Konta Super Click opłata za każdy przelew/zlecenie wewnętrzne zlecone poprzez System Bankowości Elektronicznej wynosi 2zł, a za przelew/zlecenie zewnętrzne 4,50zł.

Czy mogę otworzyć konto z inną osobą?

Toyota Bank oferuje Konto Wspólne.

Czy mogę dodać pełnomocnika do konta?

Do konta można dodać pełnomocnika. W przypadku chęci dodania pełnomocnika do konta prosimy o przesłanie na adres banku (Toyota Bank Polska S.A., ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa) formularza pełnomocnictwa.

Czy jeśli mam współwłaściciela do konta to płacę więcej za prowadzenie?

W przypadku Konta Wspólnego opłata za prowadzenie konta jest naliczana oddzielnie dla każdego ze Współposiadaczy (o ile wydano więcej niż jedną kartę).

W jaki sposób zgłosić śmierć właściciela konta?

Zamknięcie rachunków osoby zmarłej następuje po przekazaniu do wiadomości Banku zawiadomienia o śmierci Klienta. W tym celu należy przesłać do Banku kopię aktu zgonu. Informacja o rachunkach posiadanych przez zmarłego jest udzielana spadkobiercom po przesłaniu aktu zgonu oraz poświadczenia dziedziczenia lub sądowej decyzji o podziale spadku. Wypłata środków z rachunków zmarłego jest wykonywana po przesłaniu powyższych dokumentów oraz kopii dowodów osobistych każdego spadkobiercy i pisemnej dyspozycji wypłaty środków podpisanej przez każdego spadkobiercę, wraz ze wskazaniem numerów rachunków bankowych do wypłaty.

Czy mogę zamienić konto na inne?

Toyota Bank nie oferuje możliwości przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć aktualny rachunek.

W jaki sposób mogę zamknąć konto w Toyota Bank?

Umowa konta może zostać wypowiedziana pisemnie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku rozwiązania umowy Klient wskazuje sposób zadysponowania środkami, które są zgromadzone na rachunku. W tym celu należy przesłać do banku, wraz z wypowiedzeniem, numer rachunku, na który mają być zwrócone środki. Zamknięcie konta następuje po dokonaniu spłaty salda debetowego i wszelkich innych opłat, prowizji oraz obciążeń. Wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres banku: ul. Postępu 18b, budynek myhive Mokotów Three, 02-676 Warszawa, dział Back Office.

Czy oprocentowanie kont zależy od tego ile mam pieniędzy na koncie?

Oprocentowanie środków na koncie jest zależna zarówno od kwoty jak i od rodzaju konta. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Co to jest NRB?

NRB to numer rachunku bankowego, indywidualny dla każdego klienta.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto tego samego rodzaju?

Każdy pełnoletni klient banku może posiadać nie więcej niż jedno konto danego rodzaju:  Osobiste, Moto, Indeksowane. Klienci w wieku 13-24 mogą posiadać nie więcej niż jedno Konto młodzieżowe Click i Super Click.

Czy mogę przenieść konto do Toyota Bank?

Istnieje możliwość przeniesienia swojego rachunku do Toyota Bank. W tym celu wypełnić i dostarczyć do Toyota Bank pełnomocnictwo, upoważnienie i wniosek o przeniesienie rachunku z innego banku (formularz udzielenia pełnomocnictwa i przeniesienia rachunku lub innych usług płatniczych). Toyota Bank nie pobiera opłaty za przeniesienie rachunku.

Czym jest polecenie zapłaty i jak je ustanowić?

Polecenie zapłaty jest to forma rozliczenia zezwalająca na obciążenie rachunku klienta Banku. By aktywować polecenie zapłaty należy zgłosić ten zamiar podmiotowi, który świadczy usługę, za którą należność ma być pobrana z konta klienta banku. Klient banku może w każdej chwili odwołać polecenie zapłaty jednorazowo lub na stałe. W tym celu należy złożyć dyspozycję w formie pisemnej, w której znajdzie się numer transakcji do odwołania.

Jakie usługi dodatkowe mogę mieć do konta?

Do swojego konta można dołączyć serwisy assistance oraz pakiet sms. 

Czy mogę otworzyć rachunek walutowy?

Toyota Bank nie oferuje rachunków walutowych.

Czy przelewy na inne konto w Toyota Bank są realizowane w czasie rzeczywistym?

Przelewy wewnętrzne wykonane w godzinach pracy banku, tj. od 8:00 do 20:00 w dni robocze są realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy zlecone po godzinach pracy banku są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego.

Czy Toyota Bank posiada wpłatomaty?

Toyota Bank nie posiada wpłatomatów.

Jak pobrać historię rachunku za konkretny okres?

W celu pobrania historii rachunku należy wybrać opcję Konta - Historia konta w Systemie Bankowości Elektronicznej. System umożliwia wybór konta oraz okres, którego historia ma dotyczyć. Istnieje także możliwość eksportowania historii do pliku lub wydrukowania jej.

W jakiej formie mogę otrzymywać wyciąg z rachunku?

Bank wysyła wyciągi do klienta w formie papierowej lub elektronicznej. Wyciąg w formie papierowej jest wysyłany pocztą, za co pobierana jest opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji. Wyciąg w formie elektronicznej jest dostępny w Systemie Bankowości Elektronicznej i jest bezpłatny.

Czy mogę pobrać pojedyncze potwierdzenie przelewu?

Historia konta umożliwia wydrukowanie pojedynczego potwierdzenia przelewu. W tym przypadku należy wybrać opcję drukuj, a następnie w opcjach drukowania należy wybrać opcję "zapisz do pliku".

Mieszkam za granicą i nie mam polskiego obywatelstwa - czy mogę założyć konto w Toyota Bank?

Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa mogą otworzyć konto w Toyota Bank. Od nierezydentów wymaga się przedstawienia dowodu osobistego lub paszportu. Wymagane jest dodatkowo przedstawienie karty pobytu w przypadku osób, które nie są obywatelami Unii Europejskiej.  

Czy mogę dokonać wpłaty gotówkowej na konto?

Toyota Bank umożliwia wpłatę gotówkową w oddziale Banku Handlowego w Warszawie S.A, przy ulicy Traugutta. Pełny adres oddziału: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Wpłatę należy dokonać na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL 58 1030 1508 0000 0004 0008 6001.
Powyższy rachunek jest przeznaczony wyłącznie do wpłat gotówkowych. Prosimy nie dokonywać na niego przelewów. Wpłaty zostaną zaksięgowane na rachunku klienta jeśli w tytule płatności poda swój numer klienta. W przypadku kiedy klient ma więcej, niż jeden rachunek w Toyota Bank, środki zostaną docelowo zaksięgowane na rachunku osobistym chyba, że w tytule wpłaty klient wyraźnie zaznaczy inny numer rachunku. Jeżeli klient zamierza dokonać wpłat na rachunek kredytu samochodowego należy wskazać numer umowy w tytule wpłaty. Za wpłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Wpłaty i wypłaty księgowane są codziennie do końca dnia. Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij Oświadczenie i prześlij jego skan na adres kontakt@toyotabank.pl.

Czy Toyota Bank posiada oddziały?

Toyota Bank jest bankiem internetowym, w związku z tym nie posiadamy placówek Banku i nie prowadzimy obsługi oddziałowej. 

Czy w Toyota Bank dostępna jest obsługa kasowa?

Toyota Bank nie prowadzi obsługi kasowej, jednak we współpracującym z Toyota Bank oddziałem Banku Handlowego w Warszawie S.A., przy ulicy Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa, można dokonać wpłaty lub wypłaty gotówkowej.
W celu wpłaty gotówki należy udać się do oddziału i dokonać wpłaty na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL58 1030 1508 0000 0004 0008 6001, w tytule wpłaty wpisując swój numer klienta.
W celu wypłaty gotówki należy zgłosić taki fakt poprzez Infolinię. Następnie należy udać się do siedziby Toyota Bank w celu odebrania czeku, na podstawie którego oddział Banku Handlowego w Warszawie S.A. dokona wypłaty gotówki.
Za wpłatę i wypłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij Oświadczenie i prześlij jego skan na adres kontakt@toyotabank.pl.

Czy dostęp do bankowości elektronicznej jest płatny?

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny. Nasz system jest gotowy do obsługi klientów 24 godziny na dobę.

Co się stanie, jeśli przeleję pieniądze z banku zagranicznego na konto w Toyota Bank?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta Klientów banku prowadzone są wyłącznie w polskim złotym (PLN), a bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych przychodzące na rachunki Toyota Bank są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Jak mogę zmienić limity na przelewy?

W celu zmiany limitów transakcyjnych zaloguj się w Systemie Bankowości Elektronicznej. W zakładce ustawienia znajdują się opcje pozwalające ustalić limity zarówno dla właściciela rachunku jak i osób upoważnionych do rachunku. Limity można również zmienić podczas rozmowy z doradcą na Infolinii pod nr 22 488 55 50.

Jak otworzyć konto?

W celu otworzenia konta prosimy o wypełnienie wniosku za pośrednictwem Centrum Wniosków.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia konta?

Aby otworzyć konto należy przedstawić dowód osobisty. Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa również mogą otworzyć konto w Toyota Bank. Od nierezydentów wymaga się przedstawienia dowodu osobistego lub paszportu. Wymagane jest dodatkowo przedstawienie karty pobytu w przypadku osób, które nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy są wymagane wpływy na konto?

Toyota Bank nie wymaga deklarowanych wpływów na konto, jednak regularne wpływy bywają warunkiem korzystania z promocji organizowanych przez bank, dzięki którym można uzyskać dodatkowe profity. Należy również pamiętać by zapewnić na rachunku środki niezbędne do pobrania ewentualnej opłaty za konto. Szczegóły znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji

Czym jest rachunek VAT?

Dla klienta firmowego razem z rachunkiem rozliczeniowym jest również otwierany rachunek VAT. Środki zgromadzone na rachunku VAT mogą być wykorzystane podczas przeprowadzania transakcji z udziałem mechanizmu Split Payment.

Jest to mechanizm umożliwiający nadawcy płatności wykonanie płatności za fakturę (usługę lub towar) w taki sposób, że wartość netto trafi na rachunek rozliczeniowy odbiorcy płatności, a wartość podatku VAT trafi na rachunek VAT powiązany z rachunkiem rozliczeniowym odbiorcy płatności.

Załaduj więcej +

W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość co stanowi prawnie uzasadniony interes TBP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), również w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora (marketing), w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie; do momentu wycofania udzielonej na marketing zgody;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawna.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych - za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes) oraz realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa); dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, bądź, w przypadku wprowadzenia numeru klienta, przez okres realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.

Zwrot do 10% za paliwo oznacza wypłatę Premii do 10% łącznej wartości wykonanych w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych z tytułu zakupu paliw wykonanych kartą płatniczą pod warunkiem spełnienia warunków uczestnictwa w Promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo (edycja 2023)”, dokonania co najmniej jednego logowania do aplikacji Tankuj Korzyści w miesiącu, w którym wypłacana jest Premia oraz posiadania przez Uczestnika Promocji samochodu dowolnej marki innej niż Toyota, Lexus, posiadania średniego salda Konta w miesiącu kalendarzowym w wysokości minimum 4 000 zł, posiadania średniego salda oszczędności w miesiącu kalendarzowym w wysokości minimum 50 000 zł a kwoty Transakcji dowolnych w miesiącu kalendarzowym wynoszą minimum 1500 zł; lub posiadania przez Uczestnika Promocji samochodu marki Toyota, bądź Lexus oraz aktywnej umowy Finansowania, posiadania średniego salda Konta w miesiącu kalendarzowym w wysokości minimum 2000 zł, posiadania średniego salda oszczędności w miesiącu kalendarzowym w wysokości minimum 10 000 zł a kwoty Transakcji dowolnych w miesiącu kalendarzowym wynoszą minimum 500 zł. Maksymalna kwota Premii wynosi 50 zł miesięcznie. Szczegóły warunków promocji w Regulaminie Promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo (edycja 2024)” dostępnym tutaj.

Konto za 0zł - opłata za prowadzenie Moto Konta zwracana w przypadku utrzymywania minimalnego miesięcznego średniego salda konta w wysokości 1 000 zł lub minimalnego miesięcznego średniego salda lokat w wysokości 2 500 zł lub po dokonaniu z konta minimum raz w miesiącu spłaty raty kredytu samochodowego posiadanego w Toyota Bank Polska S.A. lub po dokonaniu z konta minimum raz w miesiącu spłaty raty z tytułu umowy leasingu w Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Średnie miesięczne saldo konta obliczane jest jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu. Średnie miesięczne saldo lokat to saldo środków zgromadzonych na innych rachunkach oraz na wszystkich posiadanych lokatach, obliczane jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu. Szczegółowe informacje o opłatach i prowizjach Moto Konta w Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów dostępnej tutaj.

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy na zakup nowego samochodu w cenie 154000,00 zł, wpłata własna 68680,00 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,88 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 85320,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 113828,60 zł, oprocentowanie zmienne 8,99 %, całkowity koszt kredytu 28508,57 (w tym prowizja 5,80 % (4948,56 zł) odsetki 23560,01 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 1612,31 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 38050,00 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-10-17 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Kredyt niższych rat to produkt Kredyt Toyota Easy. Wybierając Kredyt niższych rat zawierasz umowę Kredytu Toyota Easy. Wysokość raty miesięcznej w Kredycie Toyota Easy jest średnio o 40% niższa niż wysokość raty miesięcznej w Standard Kredycie oferowanym przez Toyota Bank na okres 3–4 lat. Przyznanie kredytu jest uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy przez Toyota Bank. Kredyt standardowy to produkt Standard Kredyt. Wybierając Kredyt standardowy zawierasz umowę Standard Kredytu.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas:

800 900 700

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Oddzwaniamy zazwyczaj w ciągu 30 minut, od poniedziałku do piątku.

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.