Dla Prasy

Dla Prasy

Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.

    01.06.2018 r.

    Usługi Toyota Leasing z elitarnym Laurem Konsumenta - Grand Prix 2018

    Innowacyjne produkty finansowe oferowane przez Toyota Leasing Polska, otrzymały kolejną prestiżową nagrodę Laur Konsumenta - Grand Prix 2018 w kategorii Usługi Leasingowe. Podstawę oceny w tym najbardziej cenionym plebiscycie stanowią opinie samych klientów, zbierane w wieloetapowym sondażu przy współpracy z instytucją badawczą. 

    Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, marek i usług w swoich kategoriach. Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt, przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest z kolei doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta, wybierasz produkt, któremu ufają inni konsumenci lub przedsiębiorcy.

    Elitarne grono marek, któremu rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję w Plebiscycie, otrzymuje specjalne wyróżnienie - nagrodę "Grand Prix". Mogą się nią pochwalić tylko te marki, które przez przynajmniej ostatnie trzy lata zajmowały czołowe pozycje w swojej kategorii Plebiscytu - taką właśnie marką okazała się Toyota Leasing Polska, która w swojej ofercie posiada nowoczesne rozwiązanie leasingowe dla firm z sektora MŚP.

    Program SMARTPLAN to innowacyjny program finansowania samochodów marki Toyota oferujący opcjonalne usługi zwiększające komfort oraz gwarantujący niskie i przewidywalne koszty użytkowania przez cały okres finansowania. Najważniejsza korzyść wynikająca z tego finansowania, to możliwość uzyskania wyjątkowo niskiej raty. Dzięki niej można użytkować samochód, płacąc raty nawet o 50% niższe w porównaniu do tradycyjnego leasingu. Oferta dostępna jest w salonach Toyoty na terytorium całego kraju.

    - Obecnie w całościowej sprzedaży Toyota Leasing, finansowanie SMARTPLAN wybiera ponad połowa naszych Klientów. Z roku na rok, rozwiązanie to cieszy się coraz większą popularnością. Widzimy ogromny potencjał usług SMARTPLAN na polskim rynku. Pozwalają one przy niskiej racie miesięcznej, na zakup lepszych aut z bogatszym wyposażeniem. Użytkowanie nowego samochodu przez 3 lub 4 lata przy znacznie niższym zaangażowaniu kapitału oraz wymiana na kolejny nowy model po tym okresie, dają klientowi zarówno komfort użytkowania, jak i bezpieczeństwo finansowe. Wyniki sprzedaży w połączeniu z kolejnymi wyróżnieniami branżowymi, utwierdzają nas w przekonaniu, iż właściwie obraliśmy kierunek rozwoju. Konsekwentnie rozwijamy ofertę produktów SMARTPLAN nieustannie analizując przy tym potrzeby rynku i naszych Klientów – mówi Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska.

    Więcej informacji na temat oferty finansowania dostępne pod linkiem: www.toyotaleasing.pl 

    Pobierz pdf

    Kontakt prasowy