Grafika z japońską laleczką ubraną w czerwono kimono w kwiatki, z napisem na kimono TOMOKO Wirtualny Doradca Klienta. W tle japońskie drzwi oraz kwitnące na czerwono drzewo

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Klauzula informacyjna dla osób korzystających z komunikatora Tomoko


Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować


Dla Klientów Toyota Bank Polska S.A.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl
Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl

Dla Klientów Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: tlp@toyota-fs.com
Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotaleasing.pl


Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?

• Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
• jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).
• Jeśli przekazujesz nam dane dotyczące Twojego zdrowia, robisz to dobrowolnie. Udzielając nam takich informacji, zgadzasz się, abyśmy je wykorzystali wyłącznie w celu prawidłowego rozpatrzenia Twojego zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi za pośrednictwem komunikatora. Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją wycofać w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania danych przed jej wycofaniem. Podstawa prawna: zgoda (RODO art. 9 ust. 2 lit. 1).

Jak długo przechowujemy dane?

• Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 90 dni od zakończenia sprawy, 
- chyba że wcześniej zgłosisz sprzeciw,
- chyba, że wcześniej wycofasz zgodę, jeśli Twoje dane są przez nas przetwarzane na podstawie tej zgody.

Kto może otrzymać Twoje dane?

• Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
• Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.
• Inni administratorzy danych, np. kancelarie prawne.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).
Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Jakie masz prawa?

Masz prawo do:
• dostępu do danych,
• ich poprawienia lub usunięcia,
• ograniczenia przetwarzania,
• sprzeciwu wobec przetwarzania,
• przeniesienia danych do innej instytucji,
• złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
• cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.

Czy musisz podawać dane?

Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.

Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?

Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.