wnętrze auta

PRZYSZŁOŚĆ FINANSOWANIA AUTA

KREDYT NIŻSZYCH RAT

CYKLICZNA WYMIANA AUTA TO PRZYSZŁOŚĆ

cykliczna wymiana auta

 

Na świecie cykliczna wymiana auta jest już standardem. Dlaczego? Bo ten sposób finansowania daje nam swobodę decyzji. Spłacamy w ratach tę część, która stanowi utratę wartości auta kiedy z niego korzystamy, dzięki temu rata może być nawet 40% niższa w porównaniu ze standardowym kredytem.

Nie musimy spłacać całej wartości samochodu, a jedynie to, co w praktyce zużyjemy. Po zakończeniu finansowania możemy przesiąść się do nowego auta, pełnego nowych technologii, ponownie na gwarancji producenta, z jeszcze większą niezawodnością i co bardzo ważne – jeszcze lepiej dbającego o środowisko.

NIE MUSISZ POSIADAĆ ŻEBY UŻYWAĆ

auto w salonie

Mamy dziś do wyboru coraz to nowsze formy posiadania. Zamiast odtwarzać płyty z naszej kolekcji muzycznej, możemy korzystać z wielu platform streamingowych. Za niewielką opłatą miesięczną mamy dostęp do nieprzebranego katalogu artystów i utworów. Podobnie jest z filmami. Kasety VHS, płyty DVD, a nawet blu-ray to już przeszłość.

Teraz rozrywkę czerpiemy wprost z Internetu, w abonamencie. To bardzo opłacalna i wygodna forma posiadania.

Dlaczego zatem nie mielibyśmy w ten sam sposób cieszyć się naszym autem?

Jak działa Kredyt niższych rat?

Przód Toyota Corolla Drzwi Toyota Corolla Tył Toyota Corolla
  1. Wybierasz

    NISKA WPŁATA WŁASNA

    Sam decydujesz o wysokości wpłaty własnej na zakup swojej nowej Toyoty.

  2. Korzystasz

    NISKA RATA MIESIĘCZNA

    Masz gwarancję niskiej raty, dzięki korzystnemu wyliczeniu, w oparciu o cenę Toyoty pomniejszoną o wartość wpłaty własnej oraz ostatniej raty.

  3. Wymieniasz

    3 OPCJE ZAKOŃCZENIA UMOWY

    Wybierasz najkorzystniejszy wariant zakończenia umowy.

TY DECYDUJESZ, CO DALEJ

Kredyt niższych rat jest elastyczny i wygodny – nie tylko na początku, ale również w końcowej fazie finansowania. Po upływie okresu kredytowania możesz wybrać jedną z trzech wygodnych dla Ciebie opcji zakończenia umowy.

Car star

WYMIEŃ AUTO NA NOWE

Po 3 lub 4 latach zostaw swój samochód w rozliczeniu Dilerowi i wybierz swoją nową, niezawodną Toyotę.

Kierownica

ROZŁÓŻ PŁATNOŚCI NA RATY

Zatrzymaj swoją Toyotę, a ostatnią ratę zamień na wygodny system płatności miesięcznych w ramach nowej umowy kredytowej.

Garaż

ZATRZYMAJ SAMOCHÓD

Spłać ostatnią ratę w całości i zatrzymaj swoją obecną Toyotę

NAJLEPSZA OPCJA? WYMIANA

Auto na drodze

Użytkowanie samochodu może być proste i przyjemne. Bez zmartwień. Pod koniec umowy po prostu jedziesz do salonu, zostawiasz stare auto dealerowi w rozliczeniu i wyjeżdżasz najnowszym modelem Toyoty.

Jak to działa w praktyce?

Wybieramy w salonie na przykład Toyotę Yaris Classic. Cieszymy się nią przez trzy lub cztery lata, a następnie przesiadamy się do nowszego modelu tego auta – nowej generacji Yarisa. Można oczywiście zdecydować się na dowolny model Toyoty - zgodnie z naszymi indywidualnymi preferencjami.

Dzięki finansowaniu z cykliczną wymianą samochodu możemy korzystać z coraz to bardziej zaawansowanych osiągnięć technologicznych oraz przyczyniać się do ochrony środowiska - bo każda kolejna generacja Toyoty spełnia jeszcze bardziej restrykcyjne normy spalania i posiada coraz to nowszej generacji napęd hybrydowy. Co ważne - nie angażujemy gotówki przy każdej wymianie samochodu!

KREDYT NIŻSZYCH RAT

To najlepsze rozwiązanie dla klientów, którym zależy na:

Oszczędności

Niskiej racie

Nie obciążasz domowego budżetu.

Plik dokumentów z lupą

Korzystnym finansowaniu

Możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy.

Car star

Możliwości częstszej wymiany auta

Zawsze jeździsz autem na gwarancji producenta.

Elastyczność

Elastyczności

Na koniec umowy sam podejmujesz decyzję jak ją zakończysz.

Jak skorzystać?

Car star
Wybierasz wymarzony samochód w salonie sprzedaży.
Dokument
Wypełnij z Dilerem wniosek o finansowanie.
Dokument
Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
Klepsydra
Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję finansową.
Pióro
Podpisz umowę. Odbierz samochód.

Wybierz swoje auto

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
One file only.
50 MB limit.
Allowed types: pdf.
Toyota Yaris

Informacje dodatkowe

Kredyt niższych rat

W jaki sposób mogę wymieniać samochód na nowy co 3-4 lata?

Tuż przed zakończeniem okresu umowy udaj się do Dilera Toyoty, który może odkupić od Ciebie obecny samochód. Pamiętaj o niskiej utracie wartości swojej Toyoty – to dzięki temu jest ona wciąż tak dużo warta. Możesz wybrać nowy samochód, a ostatnią ratę z obecnego kredytu spłaca Diler. Wpłata własna na zakup nowego auta w Kredycie niższych rat również pochodzi ze sprzedaży Twojego dotychczasowego samochodu. Ciesz się nową Toyotą i gwarancją producenta.

Czy finansowanie w kredycie niższych rat jest bardziej opłacalne?

Finansowanie w Kredycie niższych rat cieszy się dużym zainteresowaniem ze względu na bardzo wygodną niską ratę, niskie koszty i łatwość w wymianie auta co 3-4 lata. Sprawdź już dziś szczegóły i wybierz swoją nową Toyotę.

Czy muszę wymieniać samochód na nowy?

Nie, nie jest to wymagane, jednak wymieniając samochód na nowy zyskujesz pełen pakiet korzyści – po pierwsze jeździsz autem na gwarancji producenta, po drugie zawsze jeździsz nowym samochodem, po trzecie możesz korzystać z różnych modeli Toyoty.

Dlaczego w Kredycie niższych rat mam tak wysoką ostatnią ratę?

Kredyt niższych rat oparty jest na niskiej utracie wartości Toyoty. Dzięki temu przez 3 lub 4 letni okres kredytu Twoja Toyota nie traci dużo na wartości. W związku z tym po 3-4 latach możesz sprzedać samochód Dilerowi Toyoty, aby uzyskać środki na spłatę ostatniej raty dotychczasowego kredytu i wpłatę własną na nową Toyotę. Przekonaj się jak proste i wygodne jest finansowanie w Kredycie niższych rat.

Załaduj więcej +

Kredyt samochodowy

Chcę spłacić kredyt wcześniej, co muszę zrobić?

W celu wcześniejszej spłaty kredytu samochodowego prosimy o kontakt z Infolinią banku. Pracownik banku dokona kalkulacji, przedstawi kwotę do całkowitej spłaty kredytu oraz przyjmie dyspozycję wcześniejszej spłaty.

W jakim czasie po spłacie kredytu otrzymam dokumenty samochodu i potwierdzenie spłaty?

Po rozliczeniu spłaty, bank wysyła dokumenty potwierdzające zakończenie umowy kredytowej w ciągu 14 dni od momentu zamknięcia umowy. Jeśli zabezpieczeniem kredytu był depozyt karty pojazdu, to wraz z zaświadczeniem potwierdzającym spłatę wysyłana jest karta pojazdu.

Chcę wziąć kredyt samochodowy - ile będzie mnie to kosztować?

Toyota Bank posiada w swojej ofercie różne rodzaje kredytów samochodowych. Zapraszamy do wyliczenia raty korzystając z wygodnych kalkulatorów

Jak wypożyczyć kartę pojazdu i ile to kosztuje?

Wypożyczenie karty pojazdu należy zgłosić kontaktując się z Infolinią banku. Za wypożyczenie karty pojazdu bank pobiera opłatę zgodną z Tabelą Opłat i Prowizji.

Na jak długo jest wypożyczana karta pojazdu?

Karta pojazdu jest wypożyczana na okres 21 dni, z możliwością wydłużenia tego okresu. W celu wydłużenia terminu zwrotu karty pojazdu prosimy o kontakt z Infolinią.

Jakie są koszty wcześniejszej spłaty kredytu?

W przypadku wcześniejszej spłaty może być pobrana prowizja w wysokości do 2% kwoty pozostałego do spłaty kapitału. Często jednak umowa nie przewiduje pobierania tej opłaty. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z Infolinią.

Czy można opłacić polisę w ratach?

Polisę można opłacić maksymalnie w 2 ratach, jednak bank powinien wyrazić zgodę na tego rodzaju dyspozycję. Prosimy o wysłanie dyspozycji w formie pisemnej korzystając z zakładki /kontakt.

Gdzie mam przesłać polisę, która jest zabezpieczeniem kredytu?

Polisę można przesłać korzystając z zakładki Kontakt.

Jakie jest zabezpieczenie kredytu samochodowego?

Zabezpieczenie spłaty kredytu samochodowego stanowią:

a. Przewłaszczenie na zabezpieczenie samochodu,

b. Cesja praw z polisy Ubezpieczenia Komunikacyjnego,

c. Depozyt karty pojazdu samochodu.

Co jaki czas muszę przesyłać do banku kopię polisy AC z cesją praw z polisy na bank?

Kopię polisy AC z cesją praw na bank należy przesyłać w formie elektronicznej lub pisemnej każdorazowo po zawarciu nowej polisy, nie póżniej, niż na 7 dni przed zakończeniem okresu dotychczasowego ubezpieczenia komunikacyjnego.

Czy otrzymam blankiety do spłat kredytu?

Bank nie udostępnia blankietów do spłaty kredytu. Wraz z umową przekazywany jest harmonogram spłat, na podstawie którego można ustanowić stałe zlecenie na przelewy rat.

W jaki sposób mogę zmienić harmonogram spłat?

W celu zmiany harmonogramu spłat należy zgłosić dyspozycję korzystając z zakładki Kontakt.

W jaki sposób mogę zmienić datę spłaty raty?

W celu zmiany daty spłaty raty kredytu należy zgłosić dyspozycję korzystając z zakładki Kontakt.

Czy mogę wydłużyć okres kredytu?

Decyzja o wydłużeniu okresu kredytowania jest podejmowana indywidualnie i na podstawie uzasadnionych powodów. W celu zgłoszenia dyspozycji prosimy o skorzystanie z zakładki Kontakt.

Czy mogę zawiesić spłatę rat na jakiś czas?

Prolongata, czyli zawieszenie spłat rat jest udzielana indywidualnie, ze względu na trudną sytuację finansową. Aby uzyskać prolongatę należy przesłać pisemną dyspozycję do Toyota Bank korzystając z zakładki Kontakt.

Jakie są pobierane opłaty związane z obsługą kredytu?

Z tytułu Umowy Kredytu Samochodowego bank pobiera opłaty i prowizje w wysokości i na zasadach określonych w umowie oraz w Tabeli Opłat i Prowizji. Bank może naliczyć odsetki na warunkach określonych w Umowie Kredytu Samochodowego, w Regulaminie Świadczenia Usług oraz w Tabeli Oprocentowania.

W jaki sposób mogę zawrzeć umowę o kredyt?

Odwiedź Dilera

  1. Wybierz wymarzony samochód
  2. Wypełnij w 5 minut z dilerem wniosek kredytowy
  3. Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe
  4. Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję kredytową
  5. Podpisz umowę kredytową

Odbierz samochód

Na jak długo jest wypożyczana karta pojazdu?

Karta pojazdu jest wypożyczana na okres 21 dni, z możliwością wydłużenia tego okresu. W celu wydłużenia terminu zwrotu karty pojazdu prosimy o kontakt z Infolinią.

Czy mogę złożyć wniosek o kredyt samochodowy online?

Wniosek o kredyt samochodowy można zlożyć w salonie Toyoty z doradcą, który pomoże wybrać najkorzystniejszą ofertę.

Czy mogę wziąć na kredyt dowolny samochód?

Toyota Bank umożliwia finansowanie zakupu samochodów nowych marki Toyota i Lexus. Finansowanie dostępne jest także dla wszystkich marek aut używanych.

Toyota Bank może finansować zakup pojazdu innej marki wyłącznie za pośrednictwem sieci autoryzowanych Dilerów. Obowiązuje to wyłącznie umowy na te auta używane, które dostępne są w Autoryzowanych Salonach Obsługi lub za pośrednictwem serwisu Toyota Plus.

Czy mogę wziąć kredyt na samochód używany?

W ofercie Toyota Bank dostępne są propozycje przygotowane zarówno dla samochodów nowych, jak i używanych.

Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie, aby załatwić wszystkie formalności za jednym razem?

W przypadku uproszczonej procedury kredytowej może wystarczyć posiadanie przy sobie dowodu osobistego. W innych przypadkach doradca informuje o dokumentach wymaganych do decyzji kredytowej.

Co muszę zrobić po wpłacie ostatniej raty?

Należy skontaktować się z Infolinią banku, upewnić się, czy dana umowa kredytowa wymaga złożenia dyspozycji spłaty oraz czy wpłacona kwota jest odpowiednia. Po wpłacie ostatniej raty, bank wysyła do klienta zaświadczenie potwierdzające spłatę kredytu. Jeśli zabezpieczeniem spłaty kredytu był depozyt karty pojazdu, wraz z zaświadczeniem wysyłana jest karta pojazdu.

Czy mogę zmienić wysokość miesięcznej raty?

W celu zmiany wysokości miesięcznej raty należy zgłosić dyspozycję. W celu zgłoszenia dyspozycji prosimy o skorzystanie z zakładki Kontakt.

Gdzie mogę otrzymać przykładowe wyliczenia dla wybranego przeze mnie modelu samochodu?

Zachęcamy do skorzystania z kalkulatorów i konfiguratorów dostępnych na naszej stronie internetowej. Szczegółową kalkulację i ofertę może przygotować Diler w Stacjach Toyoty.

Co zrobić w przypadku szkody?

W przypadku wystąpienia szkody na kredytowanym samochodzie, konieczne jest zgłoszenie zdarzenia do ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel zgłasza szkodę bezpośrednio do Banku. Jeśli umowa kredytowa zabezpieczona jest cesją na rzecz Toyota Bank, to Bank decyduje o wypłacie odszkodowania.

Załaduj więcej +

Kredyt niższych rat to produkt Kredyt SMARTPLAN. Wybierając Kredyt niższych rat zawierasz umowę Kredytu SMARTPLAN. Wysokość raty miesięcznej w Kredycie SMARTPLAN jest średnio o 40% niższa niż wysokość raty miesięcznej w Standard Kredycie oferowanym przez Toyota Bank na okres 3–4 lat. Przyznanie kredytu jest uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy przez Toyota Bank. Kredyt standardowy to produkt Standard Kredyt. Wybierając Kredyt standardowy zawierasz umowę Standard Kredytu.

Reprezentatywny przykład dla Kredytu SMARTPLAN na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 7,86 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 57513,73 zł, oprocentowanie zmienne 5,49 %, całkowity koszt kredytu 10117,18 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 7567,25 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 842,20 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2020-07-22 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.