Uśmiechnięta rodzina

Serwisy Assistance

Skrojone na miarę Twoich potrzeb

Serwis Medyczny

Serwis Medyczny

Serwis Medyczny 0 zł z Kartą Kredytową Gold

Korzystaj z szybkiej i wygodnej organizacji pomocy medycznej.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • wizyta lekarska
  • dostawa leków
  • organizacja wizyty specjalisty
  • transport do szpitala i z powrotem do domu
  • rehabilitacja.

Opłata to jedynie:

  • 0 zł z Kartą Kredytową Double Gold
  • 8 zł/mc z innymi produktami Toyota Bank
Zamów assistance

Serwis Domowy

Serwis domowy

Serwis Domowy 5 zł miesięcznie

Korzystaj z pełnej ochrony na wypadek drobnych szkód lub awarii sprzętu domowego i urządzeń codziennego użytku.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • naprawy sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych
  • drobne naprawy domowe i pomoc techniczna
  • informacja o usługodawcach na wypadek awarii

Opłata to jedynie:

  • 5 zł miesięcznie (z wszystkimi produktami Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwis Concierge

Serwis Concierge

Concierge 0 zł  z Kartą Kredytową Double Gold

Ciesz się pełnym pakietem usług informacyjno-organizacyjnych, dzięki którym oszczędzisz czas, nerwy i pieniądze.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • organizacja usług dla domu i rodziny
  • organizacja wolnego czasu, rozrywek i hobby
  • organizacja przyjęć, spotkań towarzyskich i biznesowych
  • organizacja wizyt medycznych.

Opłata to jedynie: 

  • 0 zł z Kartą Kredytową Double Gold
  • 5 zł/mc z innymi produktami Toyota Bank
Zamów assistance

Serwis Moto

Serwis moto

Serwis Moto 8 zł miesięcznie

Zyskaj gwarancję szybkiej i profesjonalnej pomocy w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • naprawa na miejscu zdarzenia lub holowanie
  • dostarczenie paliwa
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu • transport roweru
  • informacja o postępowaniu w razie wypadku.

Opłata to jedynie:

  • 8 zł miesięcznie (z wszystkimi produktami Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwisy assistance

Kiedy mogę skorzystać z assistance?

Serwisu Assistance może skorzystać klient, który opłaca składkę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
Klienci posiadający Kartę kredytową Double Gold otrzymują Serwis Medyczny oraz Concierge w cenie karty.

Jak mam zgłosić szkodę?

W celu skorzystania z usług serwisów assistance uprawniony zobowiązany jest skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum alarmowe jest czynne całą dobę. 

W jaki sposób bank organizuje pomoc?

W przypadku wystąpienia szkody, pomoc jest organizowana przez Europ Assistance. Wystarczy skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Pomoc jest organizowana w możliwie najszybszym terminie.

Czy mogę wybrać dowolne serwisy assistance?

Serwisy assistance są dostępne dla Klientów posiadających kartę kredytową lub konto z kartą debetową. Klient może wybrać wszystkie serwisy assistance z oferty Toyota Bank.

Jak mogę włączyć serwisy Assistance?

W celu włączenia serwisów assistance prosimy o kontakt z Infolinią Toyota Bank pod nr 22 488 55 50. Przystąpienie do programu następuje drogą telefoniczną poprzez zaakceptowanie przez uczestnika deklaracji odczytanej przez pracownika banku.

Czy w każdej chwili mogę zrezygnować z serwisów? Jak można je wyłączyć?

W celu wyłączenia serwisów assistance prosimy o kontakt z Infolinią Toyota Bank. Ochrona serwisowa obowiązuje do końca miesiąca, w którym występuje zgłoszenie wyłączenia serwisu.

Jaki jest numer telefonu do Centrum Alarmowego?

W celu skorzystania z usług serwisów assistance uprawniony zobowiązany jest skontaktować się z Centrum Alarmowym dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe jest czynne całą dobę. 

Jakie dane muszę posiadać do zgłoszenia szkody?

Podczas zgłoszenia szkody należy podać następujące dane:

a. 6 pierwszych i 6 ostatnich cyfr numeru karty, 

b. imię i nazwisko; 

c. numer telefonu, pod którym można skontaktować się z uprawnionym lub wskazaną przez niego osobą; 

d. krótki opis oczekiwanej pomocy; 

e. wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu w celu realizacji usługi.

Czy są jakieś ograniczenia kwotowe świadczeń?

Limity świadczeń są określone w warunkach świadczenia usług Assistance.

Zabrakło mi paliwa - co powinienem zrobić?

W celu skorzystania z usług Serwisów Assistance należy skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe jest czynne całą dobę. 

Kiedy pobierana jest opłata za serwis assistance?

Opłata za serwis assistance jest pobierana 1 dnia roboczego miesiąca za miesiąc poprzedni.

Jak długo trwa ochrona serwisowa?

Okres świadczenia usług rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym uprawniony wyraził zgodę na przystąpienie do serwisu i trwa 12 miesięcy kalendarzowych. Okres świadczenia usług będzie automatycznie odnawiany na kolejne 12 miesięcy, pod warunkiem, że uprawniony nie złoży wcześniej rezygnacji.

Załaduj więcej +
Opłata Miesięczna Serwis Moto Serwis Medyczny Serwis Domowy Concierge
Karty Debetowe: Super Red III, Ruby Passion i kredytowe Black Pearl, Ice Rose oraz karty płatniczo-lojalnościowe Toyota More 8 zł/mc  8 zł/mc 5 zł/mc 5 zł/mc
Karty kredytowe Double Gold 8 zł/mc w cenie karty 5 zł/mc w cenie karty

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Jestem klientem Toyota Leasing

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Toyota Bank Polska S.A. moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.