Serwisy Assistance
Skrojone na miarę Twoich potrzeb
Serwis Medyczny
Serwis Medyczny 8 zł miesięcznie
Korzystaj z szybkiej i wygodnej organizacji pomocy medycznej.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- wizyta lekarska
- dostawa leków
- organizacja wizyty specjalisty
- transport do szpitala i z powrotem do domu
- rehabilitacja.
Opłata to jedynie:
- 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Domowy
Serwis Domowy 5 zł miesięcznie
Korzystaj z pełnej ochrony na wypadek drobnych szkód lub awarii sprzętu domowego i urządzeń codziennego użytku.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- naprawy sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych
- drobne naprawy domowe i pomoc techniczna
- informacja o usługodawcach na wypadek awarii
Opłata to jedynie:
- 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Concierge
Concierge 5 zł miesięcznie
Ciesz się pełnym pakietem usług informacyjno-organizacyjnych, dzięki którym oszczędzisz czas, nerwy i pieniądze.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- organizacja usług dla domu i rodziny
- organizacja wolnego czasu, rozrywek i hobby
- organizacja przyjęć, spotkań towarzyskich i biznesowych
- organizacja wizyt medycznych.
Opłata to jedynie:
- 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwis Moto
Serwis Moto 8 zł miesięcznie
Zyskaj gwarancję szybkiej i profesjonalnej pomocy w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze.
Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:
- naprawa na miejscu zdarzenia lub holowanie
- dostarczenie paliwa
- otwarcie i uruchomienie pojazdu • transport roweru
- informacja o postępowaniu w razie wypadku.
Opłata to jedynie:
- 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance
Serwisy assistance
Jak zgłosić szkodę?
Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum alarmowe działa całą dobę.
Jak bank organizuje pomoc?
Poprzez Europ Assistance. Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Otrzymasz pomoc jak najszybciej.
Czy mogę wybrać serwisy assistance?
Serwisy assistance są dostępne dla Klientów posiadających kartę kredytową lub konto z kartą debetową. Możesz wybrać wszystkie serwisy assistance z oferty Toyota Bank.
Jak włączyć serwisy Assistance?
Skontaktuj się w tym celu z Infolinią Toyota Bank pod numerem telefonu 22 488 55 50. Przystąpienie do programu odbywa się drogą telefoniczną poprzez zaakceptowanie deklaracji odczytanej przez pracownika banku.
Czyz serwisów mogę zrezygnować w każdej chwili? Jak je wyłączyć?
Ochrona obowiązuje do końca miesiąca, w którym zgłosisz rezygnację z serwisu. Skontaktuj się w tej sprawie z Infolinią Toyota Bank.
Jaki jest numer telefonu do Centrum Alarmowego?
Telefon + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe działa całą dobę.
Jakie dane są konieczne do zgłoszenia szkody?
Podaj:
- imię i nazwisko,
- 6 pierwszych i 6 ostatnich cyfr numeru karty,
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z uprawnionym lub wskazaną przez niego osobą,
- krótki opis oczekiwanej pomocy,
- wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu do realizacji usługi.
Zabrakło mi paliwa - co powinienem zrobić?
Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum działa całą dobę.
Kiedy pobierana jest opłata za serwis assistance?
Pierwszego dnia roboczego miesiąca za miesiąc poprzedni.
Jak długo trwa ochrona serwisowa?
12 miesięcy kalendarzowych od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym uprawniony przystąpił do serwisu. Usługa będzie automatycznie odnawiana, jeśli uprawniony nie złoży wcześniej rezygnacji.
Załaduj więcej +
W czym możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
KOMUNIKAT BEZPIECZEŃSTWA
Dzień dobry,
ostrzegamy przed osobami mogącymi nakłaniać Ciebie na fałszywe, bardzo korzystne inwestycje oraz wykonanie tzw. przelewu ze względów bezpieczeństwa.
Do kradzieży środków przestępcy wykorzystują metody szybkich płatności, takie jak przelew Sorbnet czy zakup wirtualnej waluty za pomocą karty płatniczej.
W tej sytuacji odbiorcami przelewów są osoby fizyczne, a nie firmy inwestycyjne. Płatności kartą są natomiast realizowane na zagranicznych stronach internetowych.
Przestępcy, do wyłudzenia środków zgromadzonych na twoim rachunku, mogą chcieć wykorzystać aplikację zdalnego pulpitu.
Osoba podająca się za pracownika firmy inwestycyjnej, pracownika departamentu bezpieczeństwa banku lub za policjanta może mówić ze wschodnim akcentem.
Pamiętaj, gdy jesteś zalogowany do bankowości internetowej, nigdy nie oddawaj kontroli nad swoim telefonem lub komputerem osobom trzecim.
Pamiętaj również, że nigdy nie poprosimy o przelanie Twoich środków do innego banku w celu zabezpieczenia ich przed kradzieżą.
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
Przejdź do logowania