Zdjęcie przedstawia czarny samochód Toyota C-HR, z widocznym logo modelu na przednim błotniku. Na pierwszym planie znajduje się smartfon wyświetlający aplikację Portalu Klienta Toyota Leasing, dzięki której można samodzielnie zarządzać umową z Toyota Leasing.

Portal Klienta
Toyota Leasing

Dowiedz się jak korzystać z Portalu Klienta
i co dzięki niemu możesz zyskać

Czerwona ikona postaci siedzącej przy biurku przed monitorem.

Zapraszamy do korzystania z Portalu Leasingowego!

Chcemy, by Twoje życie stawało się prostsze, dlatego rozszerzamy możliwość samodzielnego zarządzania Twoją umową z Toyota Leasing w 100% online.
W jednym miejscu znajdziesz dostęp do wielu funkcjonalności i oszczędzisz swój czas!
 

Bezpośrednio na portalu leasingowym - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz: 

  • mieć błyskawiczny i nieograniczony dostęp do faktur, not księgowych i szybkich płatności on-line,
  • mieć podgląd danych dotyczących umów oraz finansowanych pojazdów,
  • złożyć wszelkie dyspozycje związane ze swoją umową, jak np. pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu (np. montaż haka, oklejenie pojazdu i inne wymagające naszej zgody modyfikacje),
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania,
  • samodzielnie wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać wsparcie Wirtualnego Doradcy Tomoko.

 

Czerwona ikona z dłonią, trzymającą smartfona.

Aplikacja mobilna Portal Klienta

Od teraz możesz korzystać z aplikacji mobilnej Portal Klienta! Wystarczy pobrać ją na swój smartfon lub tablet z Google Play lub App Store i postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami: Jak założyć konto w Portalu Klienta oraz Jak się zalogować!

 

Pobierz z google play   pobierz z App Store


appka_grafika

Czerwona ikona przedstawiająca tablet oraz położoną na nim dłoń z wyciągniętym palcem wskazującym.

JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W PORTALU KLIENTA?

Wraz z pierwszą fakturą wysłaną e-mailem otrzymasz indywidualny link do aktywacji konta w Portalu Klienta.

Możesz również aktywować konto samodzielnie w dowolnym momencie według poniższej instrukcji:

  • Pobierz aplikację Portal Klienta lub wejdź na portal.toyotaleasing.pl i kliknij Załóż konto.
  • Wprowadź adres e-mail, który podałeś przy podpisywaniu umowy oraz nr rejestracyjny.
  • Otrzymasz e-mail z danymi do aktywacji konta.
  • Kliknij przycisk Aktywuj konto w otrzymanej wiadomości e-mail.
  • Na stronie aktywacyjnej wpisz dane: nr umowy, login (Twój e-mail podany we wniosku), imię i nazwisko, NIP (lub PESEL w przypadku leasingu konsumenckiego), nr telefonu i hasło.
  • Zaakceptuj zgody i oświadczenia i kliknij przycisk Aktywuj konto.
  • Dokonaj autoryzacji, wprowadzając hasło, które wyślemy Ci SMS-em.
Grafika przedstawia tekst na białym tle z czerwonymi elementami. Tekst brzmi: "PORTAL KLIENTA TOYOTA LEASING JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?". Jest to informacja o procesie zakładania konta w Portalu Klienta Toyota Leasing.

Czerwona ikona przedstawiająca otwarty folder z dokumentami, przed folderem narysowana do połowy postać.

Jak się zalogować?

Uruchom aplikację Portal Klienta lub w przeglądarce wprowadź adres: https://portal.toyotaleasing.pl a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.

Poznaj funkcjonalności Portalu Klienta

Grafika przedstawia komunikat "Portal Klienta Toyota Leasing. Poznaj wszystkie funkcjonalności". Jest to zaproszenie do korzystania z Portalu Klienta Toyota Leasing. Portal ten umożliwia klientom dostęp do informacji i funkcji związanych z ich umowami leasingowymi.

POZNAJ FUNKCJONALNOŚCI PORTALU DLA KLIENTÓW FLOTOWYCH

Grafika z czerwonym napisem: PORTAL LEASINGOWY KLIENTA FLOTOWEGO. Poniżej czarny napis: SAMODZIELNE OPERACJE, OSZCZĘDNOŚĆ CZASU.

Czerwona ikona z dłonią trzymającą dokument z zamarkowaną treścią oraz z zagiętym prawym górnym rogiem.

Faktury

  • Faktury elektroniczne:
    • Publikowane są na Portalu Klienta i wysyłane w wiadomości e-mail z powiadomieniem o ich wystawieniu
    • Wiadomości dotyczące faktur wysyłamy z adresu: portalklienta@toyotaleasing.pl. Dodaj ten adres do listy zaufanych odbiorców w skrzynce e-mail aby powiadomienie o wystawionej fakturze zawsze do Ciebie docierało
    • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, sprawdź folder SPAM
       
  • Faktury papierowe:
    • Wysyłane są pocztą niezwłocznie po wystawieniu

Czerwona ikona z kluczykiem samochodowym, od którego w lewą stronę odchodzą połączone liniami okrągłe punkty.

Resetowanie oraz zmiana hasła

  • Nie pamiętasz hasła do logowania?
    • Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
    • Wskaż adres e-mail podany podczas rejestracji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
       
  • Jak możesz zmienić hasło do Portalu Klienta?
    • Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.

Czerwona ikona w kształcie koła ze znakiem zapytania w środku.

Nie znalazłeś rozwiązania problemu?

Skontaktuj się z Wirtualnym Doradcą Klienta, który wesprze Cię w procesie aktywacji Portalu, odpowie na pytania i wątpliwości, a w przypadku gdyby nie znał odpowiedzi - przekieruje Cię do Konsultanta.

Portal TLP