Jestem Tomoko
Twój wirtualny doradca w Toyota Bank i Toyota Leasing
Tak, powiedzmy to wprost, jestem doradcą robotem! Staram się odpowiedzieć na Twoje pytania jak najlepiej, żebyś nie musiał łączyć się z Doradcą. To moja misja!
W czym mogę Ci pomóc?
Nieskromnie mówiąc, polubisz mnie już od pierwszego kliknięcia, ponieważ mam mnóstwo możliwości…
Jestem na stronie WWW, w Messengerze na Facebooku i w serwisach Dyspozycja Online oraz E-faktura.
Stale się uczę, aby jeszcze lepiej pomagać.
Mam osobowość, umiem powiedzieć o sobie, a czasem nawet rzucę jakiś żart.
Możesz korzystać z mojej rozległej wiedzy na temat produktów oraz usług Toyota Bank i Toyota Leasing:
- opowiem Ci o wszystkich naszych produktach
- doradzę, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze
- polecę Ci aktualne promocje i oferty specjalne
- pomogę Ci w zakresie obsługi klienta
- wyjaśnię Ci na co warto zwrócić uwagę, wybierając daną usługę
- wesprę Cię, jeśli poszukujesz lokaty
- szybko udzielę Ci informacji na temat procedur, wymaganych dokumentów, itp.
Jeśli jeszcze Cię nie zanudziłam...
…to teraz pokażę Ci, w czym mogę realnie pomóc klientom.
Zobacz, jak radzę sobie np. z tematem leasingu.
Pamiętaj o Tomoko!
Do zobaczenia!
Skontaktuj się ze mną poprzez czat
KOMUNIKAT BEZPIECZEŃSTWA
Szanowni Państwo,
ostrzegamy przed oszustami namawiającymi Klientów na nawiązanie połączenia wideo za pomocą zewnętrznych aplikacji.
W przypadku otrzymania wiadomości SMS informujących o podejrzanych transakcjach na Państwa rachunku lub kontaktu telefonicznego przez osoby ze wschodnim akcentem, podających się za pracowników banku np. IT lub Departamentu Bezpieczeństwa, prosimy by nie realizować żadnych transakcji pod namową osób trzecich, zakończenie rozmowy, nie logowanie się na przesłane w wiadomości adresy oraz poinformowanie Infolinii Banku o zaistniałej sytuacji.
Kontakt z Infolinią Toyota Bank można uzyskać pod numerem +48 22 488 55 50 lub +48 801 900 700.
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
Przejdź do logowania