Toyota More

Toyota More

  • rabaty na nowe samochody Toyota oraz Lexus
  • dodatkowe punkty za korzystanie z kart płatniczych Toyota Bank
  • rabaty na usługi serwisowe wykonywane w autoryzowanych stacjach

Serwisuj swoje auto w autoryzowanych stacjach, korzystaj z karty płatniczej Toyota Bank i zdobywaj punkty, które zamienisz na rabat na nowy samochód.

Punkty otrzymasz za zakup nowej Toyoty, serwisowanie jej w autoryzowanych stacjach oraz przy wykonywaniu prostych czynności: tankowaniu auta czy dokonywania płatności za wszelkie zakupy kartą płatniczą Toyota Bank. Dołącz do programu już teraz i zacznij zdobywać punkty!

Specjalnie dla Ciebie przygotowujemy również Akcje Promocyjne, dzięki którym możesz zyskać dodatkową zniżkę na zakup nowego auta. Najbardziej aktywni uczestnicy programu otrzymują bony premiowe, miłośnicy nowoczesnych technologii płacą mniej za hybrydy, a zainteresowani mogą odbyć jazdę testową jeszcze przed premierą modelu w salonach.

Punkty dostaniesz przy wykonywaniu prostych czynności czynności: na przykład gdy używasz kart płatniczych Toyota Bank lub gdy korzystasz z serwisu Toyoty. Możesz je także zdobyć, gdy kupisz samochód w jednym z salonów Toyoty. Dołącz do programu i od razu zacznij gromadzić punkty na swoim koncie!
 

Dołącz do programu
 

Dlaczego warto wybrać kartę Toyota Bank?

Każda transakcja i płatność kartą płatniczą Toyota Bank to zasilenie Twojego konta dodatkowymi punktami Toyota More. Ale nie tylko! Jakie są pozostałe korzyści z posiadania takiej karty?

  • Kartę wydajemy bezpłatnie.
  • Gotówkę wypłacasz bez prowizji we wszystkich bankomatach w Polsce (do 3 transakcji miesięcznie).
  • Konto Osobiste i Moto Konto otwieramy i prowadzimy za darmo.
  • Z aplikacją Tankuj Korzyści otrzymujesz cashback do 30 zł/m-c i masz dostęp do historii na swoim koncie Toyota More.
  • Nie płacisz za przelewy przez internet.

Zbieranie punktów
Sprawdź w tabeli poniżej ile dodatkowych punktów możesz zdobyć korzystając z karty płatniczej Toyota More:

Transakcja Wartość Częstotliwość Punkty More Punkty dzięki karcie płatniczej
Przegląd samochodu 700 zł rocznie 2800 140
Części i materiały eksploatacyjne 500 zł rocznie 2425 100
Ubezpieczenie samochodu 2700 zł rocznie 1350 540
Sprzęt elektroniczny 1000 zł rocznie   200
2x tankowanie na stacji benzynowej 500 zł miesięcznie   (12x100) 1200
3x podstawowe zakupy spożywcze 600 zł miesięcznie   (12x120) 1440
Kultura i rozrywka 300 zł miesięcznie   (12x60) 720
Odzież, kosmetyki, art. szkolne itp. 200 zł miesięcznie   (12x40) 480
Sport i rekreacja (basen, fitness itp.) 100 zł miesięcznie   (12x20) 240
Zakup samochodu 70 000 zł raz na 5 lat 17500  
Razem     24075 5060
Suma punktów More       29135


Karty, dzięki którym możesz zbierać punkty Toyota More:

Karta Kredytowo-Lojalnościowa (RRSO 11,99%)

Karta Kredytowo-Lojalnościowa

Karta Debetowo-Lojalnościowa

Karta Debetowo-Lojalnościowa

Otwórz bezpłatne Konto Osobiste z kartą płatniczą lub złóż wniosek o kartę kredytową.

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Jestem klientem Toyota Leasing

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Toyota Bank Polska S.A. moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.