Najnowsze komunikaty Toyota Bank Polska

Aktualności

Bieżące informacje ze świata Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 04.12.2022 R.
1 grudnia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 04.12.2022 r. w godzinach 20:00 - 24:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 26-27.11.2022 R.
23 listopada 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 26.11.2022 r. od godziny 15:00 do 27.11.2022 r. do godziny 18:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych,  Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 19-20.11.2022 R.
16 listopada 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 19.11.2022 r. od godziny 18:00 do 20.11.2022 r. do godziny 22:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych,  Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

MOŻLIWE UTRUDNIENIA W REALIZACJI PŁATNOŚCI KARTOWYCH
7 listopada 2022

Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że z powodu problemów technicznych mogą występować tymczasowe utrudnienia w realizacji płatności kartowych.
Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu, jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W przypadku nieudanej próby wykonania transakcji kartą płatniczą – prosimy o ponowienie transakcji.
 
 
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 04.11 2022 R.
4 listopada 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 04.11.2022 r. w godzinach od 12:30 do 13:00 odbędą się nieplanowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 05-06.11 2022 R.
3 listopada 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 05.11.2022 r. od godziny 15:00 do 06.11.2022 r. do godziny 22:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
2 listopada 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 04.11.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych.

Podwyższamy oprocentowanie:

  • Lokaty Standard
  • Lokaty Plus
  • Lokaty Sprint
  • Moto Lokaty
  • Moto Lokaty Plus


Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna tutaj.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIU 1 LISTOPADA 2022 R.
26 października 2022

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że w najbliższy wtorek 1 listopada 2022 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 15-16.10 2022 R.
11 października 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 15.10.2022 r. od godz. 15:00 do 16.10.2022 r. do godz. 22:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych,  Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 25.10 2022 R.
10 października 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 25.10.2022 r. od godzinach 08:00 - 10:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie w Systemie Bankowości Elektronicznej mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do sekcji kart płatniczych, możliwości zmiany PIN karty płatniczej, zmiany limitów transakcyjnych kart płatniczych oraz aktywacji kart płatniczych. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 11.10 2022 R.
6 października 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 11.10.2022 r. od godzinach 22:00 - 00:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Systemu Autoryzacji Płatności Kartowych, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 29.09.2022 R.
26 września 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 29.09.2022 r. od godzinach 22:00 - 00:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Autoryzacji płatności kartowych oraz powiadomień SMS.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 17-18.09.2022 R.
13 września 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w okresie od 17.09.2022 r. od godz. 07:00 do 18.09.2022 r. do godz. 22:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Autoryzacji płatności kartowych, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO INFOLINII W DN. 9-10 WRZEŚNIA 2022 R.
6 września 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dn. 9 września 2022 r. (piątek) w godz. 16:00 - 20:00 i 10 września 2022 r. (sobota) w godz. 8:00 - 14:00 Infolinia nie będzie dostępna. System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.
Zachęcamy do skorzystania z Wirtualnego Doradcy Klienta - Tomoko, dostępnego na stronie internetowej banku.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIU 15 SIERPNIA 2022 R.
11 sierpnia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 15.08.2022 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i automatyczny serwis telefoniczny działają bez zmian.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 07.07 2022 R.
4 lipca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w czwartek 07.07.2022 r. w godzinach 06:00 – 08:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
27 czerwca 2022

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że od dnia 28.06.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. 

Podwyższamy oprocentowanie: 

•    Konta oszczędnościowego
•    Lokaty Standard
•    Lokaty Plus
•    Lokaty Sprint
•    Moto Lokaty
•    Moto Lokaty Plus

Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna tutaj.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

PRACE SERWISOWE W DN. 28.06 2022 R.
24 czerwca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że we wtorek 28.06.2022 r. w godzinach 22:00 – 24:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w płatnościach kartowych, dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DN. 16 CZERWCA 2022 R.
13 czerwca 2022

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że w dniu 16 czerwca 2022 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian. 


Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 12 CZERWCA 2022 R.
8 czerwca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 12.06.2022 r. w godzinach 07:00 – 12:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.
W godzinach 10:00 – 12:00 mogą dodatkowo wystąpić utrudnienia w płatnościach kartowych.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KONSUMENTÓW
31 maja 2022

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że od dnia 07.06.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla konsumentów. 

Zmiany Tabeli Oprocentowania wprowadzone są na podstawie pkt 5.7. Regulaminu świadczenia usług dla konsumentów Toyota Bank Polska S.A.

Zmianie ulega oprocentowanie Konta Oszczędnościowego.

Szczegółowy Wykaz zmian dostępny jest tutaj.
Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna tutaj.  

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

PRACE SERWISOWE W DN. 29 MAJA 2022 R.
25 maja 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 29.05.2022 r. w godzinach 10:00 – 12:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów, płatności kartowych oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABEL OPŁAT I PROWIZJI ORAZ TABEL OPROCENTOWANIA
24 maja 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 25 maja 2022 r. zmianie ulegają:

  • Tabele Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych oraz dla Przedsiębiorców,
  • Tabele Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych oraz dla Przedsiębiorców.

Zmiany Tabel Oprocentowania polegają na:

  • zmianie oprocentowania lokat: Standard, Plus, Sprint 180 dni, Sprint 200 dni, Moto Lokata i Moto Lokata Plus,
  • zmianie oprocentowania pożyczek, kredytów na samochody nowe i używane oraz kredytu Comfort Pay, dla umów zawartych od 25 maja 2022 r.

Zmiany Tabel Opłat i Prowizji polegają na:

  • zmianie wysokości prowizji za udzielenie Standard Kredytu 50/50 na samochody nowe oraz używane, dla umów zawartych od 25 maja 2022 r.

Nowe Tabele Opłat i Prowizji dostępne są tutaj
Nowe Tabele Oprocentowania dostępne są tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 14 MAJA 2022 R.
13 maja 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w sobotę 14.05.2022 r. w godzinach 12:00 – 17:00 odbędą się planowane prace serwisowe aplikacji ‘Tankuj Korzyści’
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do aplikacji.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 8 MAJA 2022 R.
4 maja 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 08.05.2022 r. w godzinach 10:00 – 16:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIU 3 MAJA 2022 R.
28 kwietnia 2022

Szanowni Państwo, 


uprzejmie informujemy, że w czasie weekendu majowego Infolinia nie będzie dostępna w dniu 3 maja 2022 r., natomiast System Bankowości Elektronicznej i automatyczny serwis telefoniczny działają bez zmian. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank
 

ZMIANA TABEL OPŁAT I PROWIZJI ORAZ TABEL OPROCENTOWANIA
19 kwietnia 2022

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że z dniem 22 kwietnia 2022 r. zmianie ulegają: 
•    Tabele Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych oraz dla Przedsiębiorców,
•    Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych.
Wprowadzone zmiany wynikają z decyzji o zaprzestaniu oferowania produktów Karta Kredytowa  oraz Karta Charge.

Nowe Tabele Opłat i Prowizji dostępne są tutaj
Nowa Tabela Oprocentowania dostępna jest tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIACH 15-18 KWIETNIA 2022 R.
11 kwietnia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 15.04.2022 r. Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian. 
Życzymy spokojnych Świąt. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABEL OPŁAT I PROWIZJI ORAZ TABEL OPROCENTOWANIA
11 kwietnia 2022

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że z dniem 12 kwietnia 2022 r. zmianie ulegają: 

•    Tabele Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych oraz dla Przedsiębiorców,
•    Tabele Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych oraz dla Przedsiębiorców.

Wprowadzone zmiany polegają na : 

•    zmianie wysokości prowizji za udzielenie kredytów na samochody nowe i używane, 
•    zmianie oprocentowanie pożyczek i kredytów na samochody nowe i używane dla umów zawartych od 12 kwietnia 2022 r.

Nowe Tabele Opłat i Prowizji dostępne są tutaj
Nowe Tabele Oprocentowania dostępne są tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 10.04 2022 R.
6 kwietnia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 10.04.2022 r. w godzinach 07:00 – 11:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacji płatności kartowych, a także w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

ZMIANA REGULAMINÓW ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW
31 marca 2022

Szanowni Państwo,        

uprzejmie informujemy, że z dniem 1 czerwca 2022 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminach Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. (dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i dla umów zawartych od 18.12.2011 r.).

Zmiany ww. dokumentów dotyczą zamiaru zaprzestania prowadzenia przez Bank działalności objętej umową karty kredytowej.

Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminach zawarty jest tutaj.
Jednolity tekst Regulaminów dostępny jest tutaj tutaj.

W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie.
W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku.  

Z poważaniem
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 03.04.2022 R.
31 marca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 03.04.2022 r. w godzinach 09:30 – 18:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
25 marca 2022

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że od dnia 01.04.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. 

Zmiany Tabeli Oprocentowania wprowadzone są na podstawie pkt 15.12 Regulaminu świadczenia usług dla konsumentów Toyota Bank Polska S.A.

Zmianie ulega oprocentowanie:
•    Konta Oszczędnościowego,
•    Konta Click dla progu do 8 000 zł
•    Konta Super Click dla progu do 10 000 zł
•    Indeksowanego Konta Oszczędnościowego dla progu powyżej 100 000 zł.

Szczegółowy wykaz zmian jest dostępny tutaj
Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna tutaj


Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.
 

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KONSUMENTÓW
23 marca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 25.03.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla konsumentów.

Podwyższamy oprocentowanie Lokaty Standard i Lokaty Plus.

Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna jest tutaj.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

Dostęp do usług banku w dniu 31.03.2022 r.
23 marca 2022

Szanowni Państwo,

w związku z zamknięciem roku obrachunkowego informujemy, że w dniu 31.03.2022 r. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej oraz telefonicznie przez Automatyczny System Telefoniczny po godzinie 18:00 z datą realizacji 31.03.2022 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2022 r.
Transakcje kartami płatniczymi, jak również z wykorzystaniem usługi Toyota Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

ZMIANA REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
17 marca 2022

Szanowni Państwo,        


uprzejmie informujemy, że z dniem 1 kwietnia 2022 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminie Świadczenia Usług dla Przedsiębiorców przez Toyota Bank Polska S.A. 

Zmiany ww. dokumentów dotyczą głównie dostosowania ich treści do wymogów przepisów prawa i stanowiska organu nadzoru, w tym do:

1. Ustawy z dnia 14 sierpnia 2020 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, 
2. Dostosowania zapisów Regulaminu do Stanowiska Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego wydanego  w sprawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1011 z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie indeksów stosowanych jako wskaźniki referencyjne w instrumentach finansowych i umowach finansowych i zmieniające dyrektywy 2008/48/WE i 2014/17/UE oraz rozporządzenie (UE) nr 596/2014. 

Jednolity tekst Regulaminu dostępny będzie na stronie dokumenty

W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie.
W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  

Z poważaniem
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 20.03 2022 R.
16 marca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 20.03.2022 r. w godzinach 07:00 – 12:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 13.03 2022 R.
9 marca 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 13.03.2022 r. w godzinach 10:00 – 20:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacji płatności kartowych, a także w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, wyciągów i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

Komunikat Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich
1 marca 2022

Szanowni Państwo,

Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich przygotowało komunikat dotyczący rozprzestrzeniania się treści dezinformujących, a dotyczących sytuacji sektora bankowego w Polsce.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią pod adresem: https://www.zbp.pl/aktualnosci/wydarzenia/Falszywe-tresci

Z poważaniem
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 27.02 2022 R.
23 lutego 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 27.02.2022 r. w godzinach 10:00 – 18:00 odbędą się planowane prace serwisowe w infrastrukturze technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacji płatności kartowych, a także w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO APLIKACJI MOBILNA AUTORYZACJA TOYOTA BANK W GOOGLE PLAY
4 lutego 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż od dnia 04.02.2022 r. z przyczyn niezależnych od Banku mogą występować problemy z dostępnością aplikacji „Mobilna Autoryzacja Toyota Bank” sklepie Google Play. Tym samym użytkownicy smartfonów z systemem operacyjnym Android mogą nie mieć możliwości jej pobrania.

Klienci, którzy posiadają pobraną aplikację na smartfonie z systemem Android, nadal mogą bez przeszkód z niej korzystać – zalecamy nie usuwać aplikacji, gdyż może nie udać się jej ponowne pobranie.

Powyższe problemy nie dotyczą sklepu AppStore, użytkownicy smartfonów z systemem operacyjnym iOS mogą pobrać aplikację jak dotychczas.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że pracujemy nad szybkim rozwiązaniem problemu.

Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
31 stycznia 2022

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że od dnia 01.02.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. 
Podwyższamy Oprocentowanie dodatkowe lokat: Moto Lokata i Moto Lokata Plus.

Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.
 

ZMIANA TABEL OPŁAT I PROWIZJI
26 stycznia 2022

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że z dniem 28 stycznia 2022 r. zmianie ulegną: Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych oraz Tabela Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców.

Zmianie ulega wysokość prowizji za udzielenie Standard Kredytu 50/50 na samochody nowe oraz usunięta zostaje opłata za obsługę zajęcia egzekucyjnego.

Nowe Tabele Opłat i Prowizji dostępne są tutaj.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 29 STYCZNIA 2022 R.
26 stycznia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w sobotę 29.01.2022 r. w godz. 21:00 - 22:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 19 STYCZNIA 2022 R.
13 stycznia 2022

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od środy 19.01.2022 r. od godz. 21:00 do czwartku 20.01.2022 r. do godz. 8:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.

W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacji płatności kartowych, a także w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
10 stycznia 2022

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że od dnia 17.01.2022 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. 
Zmiany Tabeli Oprocentowania wprowadzone są na podstawie pkt 15.12 b) Regulaminu świadczenia usług dla konsumentów Toyota Bank Polska S.A.
Zmianie ulega oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego.

Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna pod adresem: http://www.toyotabank.pl/tabele

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.
 

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIU 6 STYCZNIA 2022 R.
3 stycznia 2022

Szanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, że w dniu 6 stycznia 2022 r. Infolinia nie będzie dostępna.
System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank