Najnowsze komunikaty Toyota Bank Polska

Aktualności

Bieżące informacje ze świata Toyota Bank

ZMIANA REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW
30 kwietnia 2021

Szanowni Państwo,        

uprzejmie informujemy, że z dniem 30 czerwca 2021 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminach Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. (dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i dla umów zawartych od 18.12.2011 r.).

Zmiany wynikają z konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany sposobu przesyłania Klientom części dokumentów składających się na Pakiet powitalny – wprowadzenia możliwości przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Klienta.

Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych do 17.12.2011 r. dostępny jest tutaj.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych od 18.12.2011 r. dostępny jest tutaj

Jednolity tekst Regulaminów dostępny jest na stronie Dokumenty.

W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie.
W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  


Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIACH 1-3 MAJA 2021 R.
26 kwietnia 2021

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że w czasie weekendu majowego Infolinia nie będzie dostępna w dniach 1-3 maja, natomiast system bankowości elektronicznej i automatyczny serwis telefoniczny działają bez zmian. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
20 kwietnia 2021

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że z dniem 21.04.2021 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Przedsiębiorców.

Zmiany dotyczą dodania nowej pozycji - Kredyt na Refinansowanie i wprowadzone są na podstawie pkt. 13.14 g) Regulaminu Świadczenia Usług dla Przedsiębiorców Toyota Bank Polska S.A.

Nowa Tabela Oprocentowania dla Przedsiębiorców dostępna jest tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

ZMIANA TABELI OPROCENTOWANIA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
20 kwietnia 2021

Szanowni Państwo, 

uprzejmie informujemy, że z dniem 21.04.2021 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych.

Zmiany dotyczą dodania nowej pozycji - Kredyt na Refinansowanie oraz ujednolicenie nazwy Kredytu Comfort Pay. Powyższe zmiany wprowadzone są na podstawie pkt. 15.12 Regulaminu Świadczenia Usług dla Konsumentów Toyota Bank Polska S.A.

Nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych dostępna jest tutaj

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

ZMIANA TABELI OPŁAT I PROWIZJI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
20 kwietnia 2021

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że z dniem 21.04.2021 r. wejdą w życie zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców.
 
Zmiany dotyczą dodania nowej pozycji - Kredyt na Refinansowanie i wprowadzone są na podstawie pkt. 13.14 g) Regulaminu Świadczenia Usług dla Przedsiębiorców Toyota Bank Polska S.A.

Nowa Tabela Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców dostępna jest tutaj.   

W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

ZMIANA TABELI OPŁAT I PROWIZJI DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
20 kwietnia 2021

Szanowni Państwo,  

uprzejmie informujemy, że z dniem 21 kwietnia 2021 r. wejdą w życie zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych.
 
Zmiany dotyczą dodania nowej pozycji - Kredyt na Refinansowanie i wprowadzone są na podstawie pkt. 15.13 Regulaminu Świadczenia Usług dla Konsumentów Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowy wykaz zmian znajduje się tutaj.

Nowa Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych dostępna jest tutaj.

W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank Polska S.A.

PRACE SERWISOWE W DN. 11 KWIETNIA 2021 R.
7 kwietnia 2021

Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że w niedzielę 11 kwietnia 2021 r. w godzinach 08:00-20:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku. 
W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usług tzw. szybkich płatności oraz autoryzacjach transakcji kartą.
 
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
 
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

DOSTĘP DO USŁUG BANKU W DNIACH 2-5 KWIETNIA 2021 R.
30 marca 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 02.04.2021 r. Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian. 

Życzymy spokojnych Świąt. 

Z poważaniem, 
Zespół Toyota Bank

ZMIANA REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW
30 marca 2021

Szanowni Państwo,        

uprzejmie informujemy, że z dniem 30 maja 2021 r. wejdą w życie zmiany w Regulaminach Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. (dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i dla umów zawartych od 18.12.2011 r.).

Zmiany wynikają z konieczności dostosowania Regulaminu do zmiany sposobu zawierania umów – wprowadzenia możliwości zawierania umów w postaci elektronicznej.

Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych do 17.12.2011 r. dostępny jest tutaj.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie dla umów zawartych od 18.12.2011 r. dostępny jest tutaj

Jednolity tekst Regulaminów dostępny jest na stronie Dokumenty.

W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian, bądź wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym umowy, której zmiany dotyczą. Informację o sprzeciwie lub wypowiedzeniu umowy powinni Państwo przekazać do Banku przed wejściem zmian w życie. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  uznaje się za zgodę na stosowanie postanowień umowy na nowych warunkach.

W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście nowych warunków w życie. W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku pod numerem telefonu 22 488 55 50 lub 801 900 700.  

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Dostęp do usług banku w dn. 31 marca 2021 r.
26 marca 2021

Szanowni Państwo,

w związku z zamknięciem roku obrachunkowego informujemy, że w dniu 31.03.2021 r. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej oraz telefonicznie przez Automatyczny System Telefoniczny po godzinie 18:00 z datą realizacji 31.03.2021 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2021 r. Transakcje kartami płatniczymi, jak również z wykorzystaniem usługi Toyota Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 21 MARCA 2021 R.
16 marca 2021

Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że w niedzielę 21 marca 2021 r. odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku. 
W godzinach 0:00-4:00 i 6:00-11:00 mogą wystąpić utrudnienia w aktywacji i zastrzeżeniu karty a także zmiany limitów karty.
W godzinach 8:00-21:00 mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacjach transakcji kartą, a także w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usług tzw. szybkich płatności i systemu składania wniosków online.
 
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
 
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

PRACE SERWISOWE W DN. 20 MARCA 2021 R.
16 marca 2021

Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że w sobotę 20 marca 2021 r. w godzinach 0:00-4:00 i 6:00-11:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacjach transakcji kartą, aktywacji i zastrzeżeniu karty a także zmiany limitów karty.
 
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
 
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Informacja dot. regulaminu akcji promocyjnej Moto Lokata z premią
15 marca 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 15.03.2021 r. zmianie ulega Regulamin Akcji Promocyjnej „Moto Lokata z premią”. Zmiana polega na modyfikacji daty zakończenia akcji promocyjnej z 26.03.2021 r. na 17.03.2021 r. Zmiana Regulaminu nie wpływa na prawa nabyte przez uczestników akcji promocyjnej przed jego zmianą.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez czat lub formularz kontaktowy.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

PRACE SERWISOWE W DN. 7 MARCA 2021 R.
1 marca 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w niedzielę 7 marca 2021 r. w godzinach 07:00-21:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Zyskaj nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank
23 lutego 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 23.02.2021 r. rozpoczęła się akcja promocyjna "Moto Lokata z premią". W ramach akcji klienci, którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Moto Lokatę na 9 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 26.03.2021 r.

Szczegóły dotyczące akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing
19 lutego 2021

Szanowni Państwo,

stale pracujemy nad podnoszeniem jakości świadczenia naszych usług. Cieszymy się, że są Państwo z nami.

Uprzejmie informujemy, że w najbliższych dniach uruchomiona zostanie nowa wersja strony internetowej Toyota Bank i Toyota Leasing.

W ramach zaplanowanej gamy zmian nastąpi odświeżenie graficzne serwisu, a także rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online.

Liczymy, że wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do informacji o naszej ofercie, a korzystanie z nowego serwisu stanie się wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne. Dodatkowo, na stronie internetowej może pojawić się ankieta dotycząca oceny wprowadzonych zmian – serdecznie zachęcamy do jej wypełnienia. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna.

W dalszym ciągu intensywnie rozwijamy nasze usługi – o wszystkich zmianach będziemy informować na bieżąco.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
 

Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych
19 lutego 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 23 lutego 2021 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych.

Zmiany dotyczą Moto Lokaty i polegają na:

  1. zwiększeniu maksymalnej liczby lokat możliwych do założenia przez jednego Klienta – z 1 na 5 lokat,
  2. modyfikacji nazewnictwa "Premii" za posiadanie kredytu samochodowego w Toyota Bank – na "Oprocentowanie dodatkowe".

Nowa tabela dostępna jest pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Prace serwisowe w dn. 20 lutego 2021 r.
16 lutego 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w sobotę 20 lutego 2021 r. w godzinach 15:00-18:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usług tzw. szybkich płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych w dniu 2 lutego 2021 r.
27 stycznia 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 2 lutego 2021 r. w godzinach 01:00 - 05:00 odbędą się planowane prace administracyjne. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w zakresie autoryzacji transakcji 3D Secure.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Aktualizacja aplikacji Mobilna Autoryzacja
18 stycznia 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 18 stycznia 2021 r. udostępniliśmy aktualizację aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Prosimy o dokonanie aktualizacji, aby uniknąć trudności w dalszym korzystaniu z aplikacji. Aktualizacja dostępna jest do pobrania w sklepie Google Play oraz App Store.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych w dniu 17 stycznia 2021 r.
13 stycznia 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 17 stycznia 2021 r. w godzinach 03:00 - 05:00 i 08:00 – 16:00 odbędą się planowane prace administracyjne. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w zakresie aktywacji kart płatniczych, zmiany limitów i numeru PIN na kartach płatniczych, autoryzacji transakcji 3D Secure oraz w dostępie do bankowości elektronicznej.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych w dniu 11 stycznia 2021 r.
8 stycznia 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 11 stycznia 2021 r. w godzinach 01:00 – 02:00 odbędą się planowane prace administracyjne. W tym czasie mogą wystąpić przerwy w autoryzacji transakcji kartą płatniczą, również w bankomatach.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank

Dostęp do usług banku w dniu 6 stycznia 2021 r.
5 stycznia 2021

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że 6 stycznia 2021 r. Infolinia nie będzie dostępna. System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

Z poważaniem, Zespół Toyota Bank