Dwa puzzle trzymane przez damskie dłonie, skierowane do światła słonecznego. W prawym górnym rogu logo Toyota more.

Toyota More

  • rabaty na nowe samochody Toyota oraz Lexus
  • dodatkowe punkty za korzystanie z kart płatniczych Toyota Bank
  • rabaty na usługi serwisowe wykonywane w autoryzowanych stacjach

Serwisuj swoje auto w autoryzowanych stacjach, korzystaj z karty płatniczej Toyota Bank i zdobywaj punkty, które zamienisz na rabat na nowy samochód.

Punkty otrzymasz za zakup nowej Toyoty, serwisowanie jej w autoryzowanych stacjach oraz przy wykonywaniu prostych czynności: tankowaniu auta czy dokonywania płatności za wszelkie zakupy kartą płatniczą Toyota Bank. Dołącz do programu już teraz i zacznij zdobywać punkty!

Specjalnie dla Ciebie przygotowujemy również Akcje Promocyjne, dzięki którym możesz zyskać dodatkową zniżkę na zakup nowego auta. Najbardziej aktywni uczestnicy programu otrzymują bony premiowe, miłośnicy nowoczesnych technologii płacą mniej za hybrydy, a zainteresowani mogą odbyć jazdę testową jeszcze przed premierą modelu w salonach.

Punkty dostaniesz przy wykonywaniu prostych czynności czynności: na przykład gdy używasz kart płatniczych Toyota Bank lub gdy korzystasz z serwisu Toyoty. Możesz je także zdobyć, gdy kupisz samochód w jednym z salonów Toyoty. Dołącz do programu i od razu zacznij gromadzić punkty na swoim koncie!
 

Dołącz do programu
 

Dlaczego warto wybrać kartę Toyota Bank?

Każda transakcja i płatność kartą płatniczą Toyota Bank to zasilenie Twojego konta dodatkowymi punktami Toyota More. Ale nie tylko! Jakie są pozostałe korzyści z posiadania takiej karty?

  • Kartę wydajemy bezpłatnie.
  • Gotówkę wypłacasz bez prowizji we wszystkich bankomatach w Polsce (do 3 transakcji miesięcznie).
  • Konto Osobiste i Moto Konto otwieramy i prowadzimy za darmo.
  • Nie płacisz za przelewy przez internet.

Zbieranie punktów

Sprawdź w tabeli poniżej ile dodatkowych punktów możesz zdobyć korzystając z karty płatniczej Toyota More:

TransakcjaWartośćCzęstotliwośćPunkty MorePunkty dzięki karcie płatniczej
Przegląd samochodu700 złrocznie2800140
Części i materiały eksploatacyjne500 złrocznie2425100
Ubezpieczenie samochodu2700 złrocznie1350540
Sprzęt elektroniczny1000 złrocznie 200
2x tankowanie na stacji benzynowej500 złmiesięcznie (12x100) 1200
3x podstawowe zakupy spożywcze600 złmiesięcznie (12x120) 1440
Kultura i rozrywka300 złmiesięcznie (12x60) 720
Odzież, kosmetyki, art. szkolne itp.200 złmiesięcznie (12x40) 480
Sport i rekreacja (basen, fitness itp.)100 złmiesięcznie (12x20) 240
Razem  65755060
Suma punktów More   11635

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami jak i regulaminem na stronie programu Toyota More.


Karty debetowe, dzięki którym możesz zbierać punkty Toyota More:

Super Red III - dla klientów indywidualnych

Karta Super RED III

 


Quick Silver - dla klientów firmowych

Karta Quick Silver

 

 

Otwórz Moto Konto z kartą płatniczą.

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Wybierz ten temat w sytuacji gdy padłeś ofiarą oszustwa lub zauważyłeś podejrzaną transakcję na swoim rachunku

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf o maksymalnej wadze 8MB.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing). Bez zaznaczonej zgody na kontakt telefoniczny, będziemy mogli odpowiedzieć wyłącznie poprzez wiadomość email lub SMS.
Klauzula informacyjna

Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.

Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?

  • Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
  • Twoje dane przetwarzamy również aby przygotować ofertę oraz udzielić informacji o naszych produktach, jeśli wyrazisz swoją zgodę na marketing za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Podstawa prawna: zgoda (RODO art. 6 ust. 1 lit. a).
  • jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).

Jak długo przechowujemy dane?

  • Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy.
  • Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.

Kto może otrzymać Twoje dane?

  • Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
  • Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
  • Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).

Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Jakie masz prawa?

Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich poprawienia lub usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych do innej instytucji,
  • złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
  • cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.

Czy musisz podawać dane?

Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.

Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?

Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.

Klauzula informacyjna

Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.

Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?

  • Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
  • jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).

Jak długo przechowujemy dane?

  • Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy.
  • Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.

Kto może otrzymać Twoje dane?

  • Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
  • Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
  • Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).

Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Jakie masz prawa?

Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich poprawienia lub usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych do innej instytucji,
  • złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
  • cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.

Czy musisz podawać dane?

Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.

Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?

Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.