Jak działamy obecnie?

Jak działamy obecnie?

W tym trudnym dla nas wszystkich czasie zapewniamy Państwu pełny dostęp do naszych usług online

    Monitorujemy najnowsze doniesienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego i na bieżąco podejmujemy środki ostrożności dla zdrowia oraz bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.

    Bezpieczna bankowość online

    Zachęcamy do korzystania z systemu bankowości elektronicznej, w którym można realizować wszystkie operacje bez potrzeby wychodzenia z domu.

    Zaloguj się do bankowości online

    Dyspozycja leasingowa online

    Zachęcamy do korzystania z serwisu Dyspozycje online, który umożliwia wysyłanie zgłoszeń dotyczących umów leasingu i najmu bez potrzeby wychodzenia z domu.

    Dostępność Infolinii

    Kontynuujemy obsługę Klientów za pośrednictwem Infolinii. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w soboty w godzinach 8-14.

    Może się zdarzyć, że czas oczekiwania na połączenie z Doradcą ulegnie wydłużeniu, ponieważ w związku z zamknięciem szkół i przedszkoli część naszych pracowników zostanie ze swoimi dziećmi w domach.

    Google Pay - płatności telefonem

    Rekomendujemy również zastąpienie wszelkich płatności gotówką na rzecz dokonywania płatności kartą.

    Jak aktywować płatność telefonem?

    Pobierz aplikację Google Pay
    ze sklepu Google Play
    i zainstaluj ją na swoim telefonie.

    Dodaj kartę płatniczą do aplikacji
    – wpisz dane ręcznie lub zrób zdjęcie
    karty, a następnie aktywuj ją, wpisując
    jednorazowy kod przesłany w SMS.

    Gotowe!
    Teraz możesz płacić
    za swoje zakupy
    telefonem.

    Płatności zbliżeniowe do 100 zł bez PIN

    W trosce o zdrowie oraz komfort klientów zwiększamy limit transakcji zbliżeniowych do 100 PLN bez konieczności wprowadzania kodu PIN.

    Aby aktywować zwiększony limit należy dokonać minimum jednej transakcji z użyciem kodu PIN, np. w bankomacie lub terminalu płatniczym - umieszczając kartę w terminalu.

    Karty wydawane i wznawiane od 01.04.2020 r. posiadają już zwiększony limit płatności zbliżeniowych do 100 PLN. Usługa jest dostępna w terminalach, których operatorzy podnieśli kwotę płatności bez PIN-u do 100 zł.

    Zapoznaj się z ulotka informacyjną VISA o limitach płatności zbliżeniowych tutaj.

    ODROCZENIE RAT KREDYTU

    Wniosek o zawieszenie rat kredytu możesz złożyć online za pośrednictwem dedykowanego formularza.

    Pamiętaj:

    • możesz wnioskować o zawieszenie do 3 rat w okresie kwiecień – czerwiec 2020
    • zawieszenie polega na wstrzymaniu płatności na maksymalnie 3 miesiące i wydłużeniu okresu kredytowania o maksymalnie 3 miesiące, w zależności od wybranego okresu zawieszenia
    • odsetki z zawieszonych rat będą doliczone do pierwszej raty po okresie zawieszenia
    • możesz wnioskować o zawieszenie rat jeśli nie posiadasz aktualnie żadnych zaległości

    Jak złożyć wniosek?

    1. Wejdź na stronę z formularzem zawieszenia spłat kredytu https://www.toyotabank.pl/odroczenie-splat/
    2. Wybierz jedną z opcji - klient indywidualny lub przedsiębiorca
    3. Wskaż:
      - dane osobowe i dane umowy
      - okres, na jaki raty mają zostać zawieszone
      - możesz wskazać główne źródło dochodów lub branżę, w której działa firma
      - możesz uzasadnić prośbę o zawieszenie


    Wniosek o zawieszenie kredytu

    ODROCZENIE RAT LEASINGU

    Wniosek o prolongatę płatności faktur możesz złożyć online w serwisie Dyspozycje online

    Pamiętaj:

    • możesz wnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur do 6 miesięcy (nie dłużej niż do daty zakończenia umowy), dla faktur wystawianych w miesiącach kwiecień - czerwiec 2020 r. 
    • nie naliczamy dodatkowych opłat z Tabeli Opłat i Prowizji ani odsetek karnych
    • jedynym kosztem odroczenia są odsetki naliczane według oprocentowania kontraktu
    • możesz wnioskować o odroczenie płatności jeśli nie posiadasz aktualnie żadnych zaległości

    Jak złożyć wniosek?

    1. Wejdź na stronę https://dyspozycje.toyotaleasing.pl
    2. Po podaniu danych umowy, z listy tematów dyspozycji wybierz: Karencja spłaty – koronawirus
    3. Wskaż:
      - okres, na jaki płatność ma zostać wydłużona
      - branżę, w której działa firma, bądź główne źródło dochodów w przypadku klienta indywidualnego
      - uzasadnienie, z jakiego powodu płatność nie będzie realizowana


    Wniosek o prolongatę leasingu

    Co jeszcze muszę wiedzieć o odroczeniu kredytu?

    • Zawieszenie dotyczyć może następujących produktów: kredyt, pożyczka, limit kredytowy w rachunku bieżącym.
    • Zawieszenie dotyczy całej raty, tj. zarówno części kapitałowej, jak i odsetkowej.
    • Jeżeli skorzystasz z zawieszenia spłaty rat może zwiększyć się całkowity koszt finansowania (za okres zawieszenia naliczane są odsetki zgodnie z oprocentowaniem umowy). Dokonaj realnej oceny możliwości finansowych przed złożeniem wniosku o zawieszenie rat.
    • W okresie zawieszenia rat odsetki są naliczane zgodnie z oprocentowaniem określonym w umowie.
    • Nie pobieramy dodatkowych opłat za realizację zawieszenia rat.
    • O przyjęciu wniosku o zawieszenie rat poinformujemy Cię SMSem. Od tego momentu nie musisz nic więcej robić. Obsługa może potrwać maksymalnie 14 dni. O realizacji zgłoszenia powiadomimy Cię kolejnym SMSem.
    • Złóż wniosek najpóźniej 3 dni robocze przed najbliższym terminem spłaty raty.
    • Numer telefonu komórkowego, który podajesz we wniosku, musi być taki sam, jak numer w Twoich danych udostępnionych w Toyota Bank.
    • Informacja o zawieszeniu rat kredytu będzie przekazana do Biura Informacji Kredytowej i będzie widoczna dla wszystkich użytkowników BIK (m.in. innych banków).

    Co jeszcze muszę wiedzieć o odroczeniu leasingu?

    • Zawieszenie dotyczy całej raty, tj. zarówno części kapitałowej, jak i odsetkowej.
    • Jeżeli skorzystasz z zawieszenia spłaty rat może zwiększyć się całkowity koszt finansowania (za okres zawieszenia naliczane są odsetki zgodnie z oprocentowaniem umowy). Dokonaj realnej oceny możliwości finansowych przed złożeniem wniosku o zawieszenie rat.
    • W okresie zawieszenia rat odsetki są naliczane zgodnie z oprocentowaniem według którego została zawarta umowa leasingu/najmu.
    • Nie pobieramy dodatkowych opłat za realizację zawieszenia rat.
    • O przyjęciu wniosku o zawieszenie rat poinformujemy Cię e-mailem. Od tego momentu nie musisz nic więcej robić. Obsługa może potrwać maksymalnie 7 dni roboczych. O realizacji zgłoszenia powiadomimy Cię kolejnym e-mailem.
    • Złóż wniosek najpóźniej 3 dni robocze przed najbliższym terminem wystawienia faktury za raty leasingowe.
    • Numer telefonu komórkowego, który podajesz we wniosku, musi być taki sam, jak numer w Twoich danych udostępnionych w Toyota Leasing.

    Tarcza Antykryzysowa dla Przedsiębiorców

    Tarcza Antykryzysowa to program rządu, który ma ochronić firmy i pracowników przed skutkami epidemii koronawirusa.

    Zachęcamy do zapoznania się z Przewodnikiem Antykryzysowym dla Przedsiębiorców przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR). Jak najszersze skorzystanie przez przedsiębiorstwa z opisanych w przewodniku rozwiązań może pomóc w zmitygowaniu szeregu ryzyk związanych z działalnością.

    Przewodnik Antykryzysowy

    Obsługa Klientów w siedzibie

    W przypadku wizyty w naszej siedzibie prosimy pamiętać o:

    Na czym polega? Wszyscy mają obowiązek zasłaniania ust i nosa na ulicy, podczas ruchu pieszego, w urzędach, sklepach, miejscach świadczenia usług, zakładach pracy.

    Obowiązuje od: czwartku 16 kwietnia 2020 r. do odwołania.

    Informujemy, że w celu identyfikacji Państwa tożsamości w trakcie obsługi będziemy prosili o uchylenie maski. Pamiętajmy, aby nie dotykać przodu maski przy jej uchylaniu, tylko chwycić ją z tyłu lub boku za wiązanie. Przypominamy o konieczności dezynfekcji rąk. Przypominamy o konieczności zachowania min. 2-metrowej odległości od innych osób.

    Uwaga na fałszywe wiadomości i próby wyłudzenia "na koronawirusa"

    Pamiętaj, że:

    • Bank nigdy nie prosi o podawanie za pośrednictwem maila, sms, telefonu, danych klienta i danych dostępowych do rachunków;
    • Bank nie przekazuje także informacji i poradników w wiadomościach e-mail z treściami na temat wykrywania i leczenia koronawirusa;
    • Nie otwieraj podejrzanych linków lub załączników.


    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do Banku, najbliższej jednostce Policji, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

    Więcej informacji: https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

    Twoje zdrowie

    Dbaj o siebie, swoich bliskich oraz wszystkich w Twoim otoczeniu. W przypadku podejrzenia zakażenia wiarygodne informacje znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/koronawirus 

    Aktualne informacje na temat koronawirusa:
    Państwowa Inspekcja Sanitarna www.gis.gov.pl  
    Ministerstwo Zdrowia www.gov.pl/web/koronawirus 

    Co musisz wiedzieć o koronawirusie?

    Aktualne zasady bezpieczeństwa i ograniczenia