O nas

O nas

Poznaj bliżej usługi finansowe Toyoty

    Wstęp

    Toyota Financial Services Corporation (TFSC), posiadająca filie w ponad 30 krajach na całym świecie, koncentruje się w swych działaniach na dostarczaniu wysokiej jakości produktów finansowych dopasowanych do potrzeb Klientów Toyoty oraz sieci dilerskiej.

    Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

    Więcej informacji na temat Toyota Financial Services Corporation znajdziesz tutaj

    Historia Toyota Bank

    Toyota Bank Polska S. A. (TBP) prowadzi działalność na polskim rynku od 2000 roku. Właścicielem TBP jest niemiecka spółka Toyota Kreditbank GmbH z siedzibą w Kolonii.

    Oferta Banku skupia się głównie na wspieraniu finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi Banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

    W 2007 roku Toyota Bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Dotychczasowa oferta Banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.

    Historia Toyota Leasing

    Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. (TLP) rozpoczęła działalność w 2002 roku, a jej jedynym udziałowcem jest Toyota Bank. Oferta leasingowa skupia się na wspieraniu finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego.

    Toyota globalnym liderem producentów samochodowych

    Toyota zajmuje pierwsze miejsce wśród marek motoryzacyjnych w raporcie „BrandZTM 100 Most Valuable Global Brands 2020”. Globalna firma badawcza Kantar wyróżniła markę po raz 8 z rzędu.

    Brandz Toyota

    Co zadecydowało o sukcesie? Przede wszystkim duże zaangażowanie w rozwój niskoemisyjnych napędów, co jest szczególnie ważne w czasach walki z globalnym ociepleniem. Toyota dysponuje najbardziej zaawansowanymi technologiami niskoemisyjnych napędów, zarówno w dziedzinie hybryd i hybryd plug-in, a także elektrycznych napędów wodorowych. Dzięki temu nie tylko spełnia normy Unii Europejskiej, ale wyznacza standardy zaawansowania technicznego oraz skutecznej redukcji zużycia paliw i energii przez samochody. Dodatkowo nieustannie prowadzi szereg inwestycji, m.in. w kierunku technologii autonomicznego prowadzenia pojazdów, robotyki oraz usług internetowych i współdzielenia pojazdów. Od 20 lat jest największym producentem hybryd, a jednocześnie realizuje plan wprowadzenia 10 modeli aut elektrycznych do 2025 roku. O sile marki stanowią także konsumenci, którzy od dekad uznają Toyotę jako producenta niezawodnych samochodów o bardzo wysokiej jakości i trwałości.

     

    Najcenniejsze marki motoryzacyjne w rankingu
    BrandZ 2020

    Pozycja Marka Wartość marki w 2020
    (w mld dolarów)

    1

    Toyota

    28,388

    2

    Mercedes-Benz

    21,349

    3

    BMW

    20,517

    4

    Tesla

    11,350

    5

    Ford

    10,067

    6

    Honda

    9,974

    7

    Nissan

    8,658

    8

    Audi

    7,334

    9

    Volkswagen

    6,462

    10

    Porsche

    5,606