E-faktura

Instrukcja do E-Faktur

Sprawdź, jak korzystać z usługi elektronicznych faktur w szybki i maksymalnie wygodny sposób

Wyraź zgodę na otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej.

  • Zyskaj dostęp do swoich dokumentów 24 godziny na dobę,
  • Otrzymuj powiadomienia e-mail o nowej fakturze
  • Oszczędzaj czasu i energię oraz chroń środowisko naturalne
  • Przeglądaj historię e-faktur z ostatnich 12 miesięcy

Jak uzyskać dostęp do portalu?

  • Wejdź na stronę Dyspozycji Online
  • Podaj dane swojej umowy oraz przejdź dalej
  • Wybierz temat dyspozycji Faktura a następnie Udzielenie zgody na e-fakturę
  • O przyjęciu dyspozycji powiadomimy wiadomością e-mail

Jak aktywować konto w portalu E-Faktura?

  • Wraz z pierwszą fakturą otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym.
  • Aktywuj konto w serwisie E-Faktura klikając w link.
  • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź folder SPAM.

Jak się zalogować?

W przeglądarce internetowej wprowadź adres: https://e-faktura.toyotaleasing.pl/ a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.

Jak informujemy o wystawieniu faktury?

  • Na portalu E-Faktura – dokument księgowy pojawia się w formie elektronicznej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu
  • Poprzez wiadomość e-mail, wysłaną na adres wskazany do otrzymywania e-faktur
    • Tytuł wiadomości: Otrzymałeś nowy dokument w Serwisie E-Faktura Toyota Leasing
    • Co zawiera wiadomość? Powiadomienie, link do portalu E-Faktura oraz dokument PDF
    • Nie posiadasz danych do logowania? Skorzystaj z opcji resetowania hasła.
  • Wiadomości dotyczące faktur wysyłamy z adresu: leasingmail@pl.toyota-fs.com. Dodaj ten adres do listy zaufanych odbiorców w skrzynce e-mail aby faktury zawsze do Ciebie docierały. 

Nie pamiętasz hasła do logowania?

Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
Wskaż adres e-mail podany do otrzymywania e-faktur i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Jak możesz zmienić hasło do serwisu E-Faktura?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.

Nie znalazłeś rozwiązania problemu?

Skontaktuj się z nami:

  1. elektronicznie na adres mailowy leasingmail@pl.toyota-fs.com
  2. telefonicznie pod numerem Infolinii i przekaż nam szczegóły dotyczące problemu (w przypadku zgłoszenia e-mail podaj dokładny opis ze zrzutami ekranu).