
Instrukcja do E-Faktur
Sprawdź, jak korzystać z usługi elektronicznych faktur w szybki i maksymalnie wygodny sposób
Wyraź zgodę na otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej.
- Zyskaj dostęp do swoich dokumentów 24 godziny na dobę,
- Otrzymuj powiadomienia e-mail o nowej fakturze
- Oszczędzaj czasu i energię oraz chroń środowisko naturalne
- Przeglądaj historię e-faktur z ostatnich 12 miesięcy
Jak uzyskać dostęp do portalu?
- Wejdź na stronę Dyspozycji Online
- Podaj dane swojej umowy oraz przejdź dalej
- Wybierz temat dyspozycji Faktura a następnie Udzielenie zgody na e-fakturę
- O przyjęciu dyspozycji powiadomimy wiadomością e-mail
Jak aktywować konto w portalu E-Faktura?
- Wraz z pierwszą fakturą otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym.
- Aktywuj konto w serwisie E-Faktura klikając w link.
- Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź folder SPAM.
Jak się zalogować?
W przeglądarce internetowej wprowadź adres: https://e-faktura.toyotaleasing.pl/ a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.
Jak informujemy o wystawieniu faktury?
- Na portalu E-Faktura – dokument księgowy pojawia się w formie elektronicznej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu
- Poprzez wiadomość e-mail, wysłaną na adres wskazany do otrzymywania e-faktur
- Tytuł wiadomości: Otrzymałeś nowy dokument w Serwisie E-Faktura Toyota Leasing
- Co zawiera wiadomość? Powiadomienie, link do portalu E-Faktura oraz dokument PDF
- Nie posiadasz danych do logowania? Skorzystaj z opcji resetowania hasła.
- Wiadomości dotyczące faktur wysyłamy z adresu: leasingmail@pl.toyota-fs.com. Dodaj ten adres do listy zaufanych odbiorców w skrzynce e-mail aby faktury zawsze do Ciebie docierały.
Nie pamiętasz hasła do logowania?
Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
Wskaż adres e-mail podany do otrzymywania e-faktur i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Jak możesz zmienić hasło do serwisu E-Faktura?
Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.
Nie znalazłeś rozwiązania problemu?
Skontaktuj się z nami:
- elektronicznie na adres mailowy leasingmail@pl.toyota-fs.com
- telefonicznie pod numerem Infolinii i przekaż nam szczegóły dotyczące problemu (w przypadku zgłoszenia e-mail podaj dokładny opis ze zrzutami ekranu).