E-faktura

Instrukcja do E-Faktur

Sprawdź, jak korzystać z usługi elektronicznych faktur w szybki i maksymalnie wygodny sposób

Wyraź zgodę na otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej i zyskaj:

  • dostęp do swoich dokumentów 24 godziny na dobę,
  • powiadomienia e-mailowe z e-fakturą
  • oszczędność czasu, energii oraz środowiska naturalnego
  • historię e-faktur z ostatnich 12 miesięcy

Jak możesz uzyskać dostęp do portalu?

Wypełnij i podpisz zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej (plik do pobrania TUTAJ), a następnie wyślij je pocztą na adres:

Toyota Leasing Polska sp. z o. o.
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Jak możesz założyć konto w portalu E-Faktura?

Po otrzymaniu pierwszej e-faktury możesz założyć konto w portalu pod adresem https://e-faktura.toyotaleasing.pl/
Z adresu: leasingmail@pl.toyota-fs.com zostanie wysłana do Ciebie wiadomość.
Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź folder SPAM lub ustawienia programu pocztowego.

Jak możesz się zalogować?

W przeglądarce internetowej wprowadź adres: https://e-faktura.toyotaleasing.pl/ a następnie wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.

W jaki sposób dowiesz się o wystawieniu faktury?

  • Na portalu E-Faktura – dokument księgowy pojawia się w formie elektronicznej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu
  • Poprzez wiadomość e-mail, wysłaną na adres wskazany do otrzymywania e-faktur
    • Tytuł wiadomości: Otrzymałeś nowy dokument w Serwisie E-Faktura Toyota Leasing
    • Co zawiera wiadomość? Powiadomienie, link do portalu E-Faktura oraz dokument PDF
    • Nie posiadasz danych do logowania? Skorzystaj z opcji resetowania hasła.

Nie pamiętasz hasła do logowania?

Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
Wskaż adres e-mail podany do otrzymywania e-faktur i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Jak możesz zmienić hasło do serwisu E-Faktura?

Hasło możesz zmienić po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto.

Nie znalazłeś rozwiązania problemu?

Skontaktuj się z nami:

  1. elektronicznie na adres mailowy leasingmail@pl.toyota-fs.com
  2. telefonicznie pod numerem Infolinii i przekaż nam szczegóły dotyczące problemu (w przypadku zgłoszenia e-mail podaj dokładny opis ze zrzutami ekranu).