Kontakt

Kontakt

Napisz do nas lub zadzwoń. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

    Infolinia Toyota Bank zapewnia kompleksową obsługę klientów.

    801 900 700*
    +48 22 488 55 50

    • Automatyczny system telefoniczny dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    • Doradcy dostępni w godzinach 8:00 -20:00 w dni robocze i 8:00 – 14:00 w soboty.
    • Po rozmowie oddzwonimy do Ciebie z prośbą o ocenę kontaktu z Doradcą.

    Każdy klient otrzymuje sześciocyfrowy Telekod do operacji telefonicznych. Dzięki niemu można wykonywać operacje w automatycznym serwisie telefonicznym oraz połączyć się z Doradcą.

    Zakres obsługi przez Doradców:

    • informacje o ofercie produktowej Toyota Bank,
    • informacje o oprocentowaniu, opłatach  i prowizjach,
    • informacje o statusie złożonych wniosków i dyspozycji,
    • realizacja transakcji bankowych,
    • przyjmowanie dyspozycji, zgłoszeń i wniosków.

    Poznaj schemat Automatycznego Serwisu Telefonicznego

    Schemat automatycznego serwisu telefonicznego
    1. Usługi Bankowe
    1. Poznaj ofertę Banku
    2. Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej
    1. Zamów hasło SMS do aktywacji aplikacji Mobilna Autoryzacja
    3. Zastrzeż kartę
    4. Konta, lokaty, karty i pożyczki
    1. Twoje konta
    1. Saldo i dostępne środki2. Twoje kredyty3.Twoje karty
    2. Przelewy i zlecenia
    3. Historia transakcji
    4. Twoje lokaty
    1. Załóż nową lokatę2. Twoje aktywne lokaty
    5. Aktywuj kartę
    6. Zmień PIN do karty płatniczej
    7. Zmień telekod
    8. Zastrzeż dostęp do Bankowości Elektronicznej
    9. Połączenie z doradcą
    5. Kredyty samochodowe
    9. Połączenie z doradcą
    2. Leasing standardowy
    3. Leasing SMARTPLAN i Program Toyota Fleet Management Solutions

    *koszt połączenia lokalnego wg taryfy operatora.