Pierwsze logowanie

Pierwsze logowanie

Poznaj informacje przydatne podczas pierwszego korzystania z Systemu Bankowości Elektronicznej i Automatycznego Serwisu Telefonicznego.

    Ważne!

    Aby skorzystać z Automatycznego Serwisu Telefonicznego, przygotuj Identyfikator Klienta oraz Telekod. Ośmiocyfrowy Identyfikator Klienta znajdziesz w liście przewodnim i w umowie ramowej. Telekod wysyłamy osobno.

    Zamiast Identyfikatora Klienta możesz się także posłużyć numerem swojej karty.

    Pierwsze logowanie w Automatycznym Serwisie Telefonicznym

    W przesyłce pocztowej otrzymasz od nas Telekod. Przygotuj go, zanim przystąpisz do pierwszego logowania.

    1. Zadzwoń na Infolinię i wybierz w menu opcję logowania.
    2. System poprosi Cię o podanie trzech losowych cyfr Telekodu. Wprowadź je. Następnie usłyszysz prośbę o zmianę Telekodu.
    3. Wpisz Twój nowy Telekod: sześć cyfr, które łatwo zapamiętasz.
    4. Otrzymany od nas Telekod jest już nieaktualny. Podczas każdego kolejnego logowania podawaj Twój nowy Telekod.

    UWAGA!

    Nie zapisuj swojego Telekodu i nie udostępniaj go innym osobom!

    Aktywacja tokena (klucza)

    1. Zadzwoń na Infolinię i wybierz w menu opcję logowania.
    2. Po zalogowaniu wybierz opcję połączenia z Doradcą.
    3. Doradca poprosi o podanie numeru seryjnego z odwrotu tokena.
    4. Po rozmowie możesz zalogować się w Systemie Bankowości Elektronicznej korzystając z procedury pierwszego logowania.

    Pierwsze logowanie w Systemie Bankowości Elektronicznej

    1. Po telefonicznej aktywacji tokena (por. wyżej) przejdź do strony logowania w Systemie Bankowości Elektronicznej.
    2. Podczas pierwszego logowania wprowadź swój Identyfikator Klienta oraz cyfry z tokena.
    3. System poprosi Cię o stworzenie hasła.
    4. Hasło może się składać tylko z cyfr i liter, bez polskich znaków i znaków specjalnych. Wielkie i małe litery nie są rozpoznawane. Długość hasła to od 4 do 8 znaków.
    5. Po wpisaniu nowego hasła należy je zatwierdzić kolejnym odczytem z klucza.
    6. Jeżeli logujesz się kolejny raz, wpisz w górnym polu swój Identyfikator, a hasło oraz kod z tokena w dolnym.

    Uwaga!

    Jeśli posiadasz kredyt samochodowy, lokatę standardową lub kartę kredytową możesz logować się jedynie za pośrednictwem szcześciocyfrowego Telekodu.

    W ten sposób dostaniesz się do systemu, ale nie będziesz mieć możliwości wykonania żadnej operacji, która wymaga Twojego podpisu kluczem elektronicznym (np. przelewu, aktywacji karty itp.).

    Zobacz więcej:

    Poznaj schemat Automatycznego Serwisu Telefonicznego.