Pierwsze logowanie

Pierwsze logowanie

Poznaj informacje przydatne podczas pierwszego korzystania z Systemu Bankowości Elektronicznej i Automatycznego Serwisu Telefonicznego.

    Ważne!

    Aby skorzystać z Automatycznego Serwisu Telefonicznego, przygotuj Identyfikator Klienta oraz Telekod. Ośmiocyfrowy Identyfikator Klienta znajdziesz w liście przewodnim i w umowie ramowej. Telekod wysyłamy SMS-em.

    Zamiast Identyfikatora Klienta możesz się także posłużyć numerem swojej karty.

    Pierwsze logowanie w Automatycznym Serwisie Telefonicznym

    Telekod otrzymasz od nas SMS-em. Przygotuj go, zanim przystąpisz do pierwszego logowania.

    1. Zadzwoń na Infolinię i wybierz w menu opcję logowania.
    2. System poprosi Cię o podanie trzech losowych cyfr Telekodu. Wprowadź je. Następnie usłyszysz prośbę o zmianę Telekodu.
    3. Wpisz Twój nowy Telekod: sześć cyfr, które łatwo zapamiętasz.
    4. Otrzymany od nas Telekod jest już nieaktualny. Podczas każdego kolejnego logowania podawaj Twój nowy Telekod.

    UWAGA!

    Nie zapisuj swojego Telekodu i nie udostępniaj go innym osobom!

    Aktywacja dostępu do Bankowości Elektronicznej

    Od 19.08.2019 r. do logowania i autoryzacji operacji w Systemie Bankowości Elektronicznej należy korzystać z aplikacji mobilnej Mobilna Autoryzacja Toyota Bank. Aplikację znajdziesz w sklepach App Store i Google Play. Należy ją zainstalować na telefonie z system iOS w wersji 9 (lub nowszej) lub Android w wersji 6 (lub nowszej) i postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

    Aktywacja aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank

    1. Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.
      pobierz z Google Play

    2. Przygotuj swój Identyfikator, Telekod oraz PESEL lub REGON (w przypadku firmy).

    3. Zadzwoń na Infolinię 22 488 55 50 i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji.

    4. Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej konto.toyotabank.pl identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).

    5. Ustal swoje stałe hasło do Bankowości Elektronicznej - wielkie i małe litery, cyfry i znaki specjalne (pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa).

    6. W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.

    7. System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.

    8. Otrzymasz (SMS 2) z jednorazowym kodem. Należy wprowadzić go w aplikacji mobilnej.

    9. Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa (od 5 do 8 cyfr).

    10. Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.

    11. Zostaniesz automatycznie zalogowany do Bankowości Elektronicznej.

    Zobacz więcej:

    Poznaj schemat Automatycznego Serwisu Telefonicznego.