Bank przyjazny kierowcom – po czym go poznać?

Bank przyjazny kierowcom – po czym go poznać?

     

    Potrzeby finansowe kierowców są nieco inne od potrzeb osób, które na co dzień nie korzystają z samochodów. Ci pierwsi szukają oszczędności związanych m.in. z tankowaniem, dlatego oferta większości banków może im nie do końca odpowiadać. Jakie więc cechy musi spełniać instytucja, aby w oczach kierowców została uznana jako przyjazna?

    Oferta większości banków ogranicza się do zaproponowania korzystnych form finansowania zakupu nowego pojazdu. Może to być kredyt z niską ratą, kredyt z ograniczonymi formalnościami czy kredyt bez wymaganego wkładu własnego. Warto jednak pamiętać, że zakup pojazdu to dopiero początek kosztów. Dlatego przyjazny bank powinien być z kierowcą „na dobre i złe”, wspierając w wydatkach i dając szanse na ich obniżenie.

    Konto osobiste z opcją oszczędzania na paliwie

    Podstawą długiej przyjaźni z bankiem – nie tylko na czas spłaty zaciągniętego kredytu – jest konto osobiste stwarzające możliwość oszczędzania na wydatkach związanych z paliwem. Wydaje się to nierealne?

    Wystarczy spojrzeć na Moto Konto dostępne w ofercie Toyota Banku. Standardem jest darmowe prowadzenie rachunku w przypadku utrzymania miesięcznego salda na poziomie 1000 zł. Jego wyróżnikiem jest natomiast aplikacja Tankuj Korzyści, dzięki której można:

    • otrzymać do 10% zwrotu za paliwo,
    • uzyskać nawet 1100 zł za dołączenie do rodziny Toyoty,
    • korzystać z dodatkowych profitów.

    Zakładając rachunek osobisty oraz instalując na smartfonie aplikację, w łatwy sposób można zasilić swoje konto zwrotem za tankowanie. To świetne rozwiązanie dla osób, które mają regularne i spore wydatki związane z zakupem paliwa.

    Wygodne finansowanie usług serwisowych i ubezpieczenia

    Obok tankowania, wydatki związane z serwisowaniem pojazdu oraz jego ubezpieczeniem stanowią lwią część budżetu kierowcy. Dlatego bank – w ramach przyjaźni – powinien zaproponować kierowcy korzystne finansowanie usług serwisowych.

    Z taką inicjatywą kolejny raz wychodzi Toyota Bank, proponując pakiet Comfort Pay. Jego istotą jest możliwość rozłożenia kwoty widniejącej na rachunku na 12 rat. Dodatkowym atutem jest odroczenie pierwszej płatności o 30 dni, dzięki czemu żadna naprawa nie będzie stanowić nadmiernego obciążenia domowego budżetu.

    Motywowanie do oszczędzania

    Dobry bank – jak przyjaciel – powinien motywować do oszczędzania, np. na zakup nowego pojazdu. Dlatego w swojej ofercie musi mieć dobrze oprocentowaną lokatę – taką, która daje pewny zysk.

    Ciekawym rozwiązaniem jest Moto Lokata dla osób mających finansowanie zakupu pojazdu w Toyota Banku. Standardowo można zyskać 3% w skali roku (lokata na 9 miesięcy). Dodatkowo wypłacana jest premia w wysokości 1%.

    Jesteś kierowcą? Zaprzyjaźnij się z takim bankiem, który pozwoli i Tobie czerpać korzyści z tej relacji.