Po podwyżkach obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego pod koniec 2016 roku, ceny polis nadal są wysokie. Dla większości kierowców jednorazowo opłacana składka stanowi poważne nadwerężenie domowego budżetu – szczególnie, jeśli wykupują nie tylko polisę OC, ale również ubezpieczenie AC. I Ty zastanawiasz się, jak obniżyć jednorazowe koszty? Poznaj nasz sposób.
Jak wynika z wielu analiz, średnia cena OC w pierwszym półroczu 2018 wyniosła 983 zł. Biorąc pod uwagę wyniki z początku roku, obecnie kierowcy płacą o ok. 5% niższe składki. Chociaż wydawać by się mogło, że taka kwota nie jest wysoka, dla większości taki jednorazowy wydatek to spore obciążenie. W praktyce towarzystwa ubezpieczeniowe dają możliwość podzielenia składki na dwie równe raty, jednak i to często stanowi duży koszt jednorazowy.
Rozłóż ubezpieczenie samochodu na miesięczne raty
Najbardziej komfortową sytuacją z finansowego punktu widzenia jest możliwość opłacania ubezpieczenia OC/AC w miesięcznych ratach. Wydatek rzędu 100-200 zł stanowi dużo mniejsze obciążenie domowego budżetu niż kwota kilku tysięcy złotych (w przypadku pakietu polis).
Możliwość rozłożenia kwoty składki na miesięczne raty dają tylko wybrane towarzystwa ubezpieczeniowe. W zamian jednak proponują wyższe ceny ubezpieczenia – w porównaniu z konkurencyjnymi ubezpieczycielami. Jeżeli taka oferta w ogóle Ci się nie kalkuluje, warto rozważyć jeszcze inną opcję.
Comfort Pay to usługa wprowadzona przez Toyota Bank, dzięki której możesz rozłożyć płatność za ubezpieczenie OC/AC na raty. Możesz zatem wybrać najkorzystniejszą finansowo opcję – bez konieczności rezygnowania z możliwości rozłożenia płatności składki na raty.
Jak działa Comfort Pay – Ubezpieczenie OC/AC na raty?
Istotą usługi Comfort Pay jest możliwość rozłożenia składki ubezpieczenia OC/AC na 12 miesięcznych rat (RRSO wynosi 17,08%*). Oferta skierowana jest do osób (klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców), którzy ubezpieczają pojazd w salonach Toyoty.
Takie rozwiązanie niesie za sobą wiele korzyści:
- pozwala na większą swobodę w dysponowaniu własnymi środkami,
- zmniejsza wysokość zobowiązania – rata jest dostosowana do możliwości finansowych,
- wymaga minimum formalności – cała procedura zajmuje niewiele czasu,
- daje możliwość odroczenia pierwszej płatności o miesiąc – dzięki temu można przygotować się do spłaty zobowiązania.
Chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących usługi Comfort Pay? Skontaktuj się z naszymi doradcami.
*Reprezentatywny przykład dla kredytu Comfort Pay: cena finansowanej usługi 3 000 zł. całkowita kwota kredytu 3 000,00 zł. całkowity koszt kredytu 265,56 zł (obejmuje prowizję bankową 120,00 zł i odsetki 145,56 zł), okres umowy 12 miesięcy, miesięczna wartość raty 272,13 zł. oprocentowanie nominalne zmienne w skali rocznej 8,50%, RRSO 17,08%, całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta 3 265,56 zł. Kalkulacja z dnia: 15.03.2017