Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować
Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.
Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl
Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?
- Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
- Twoje dane przetwarzamy również aby przygotować ofertę oraz udzielić informacji o naszych produktach, jeśli wyrazisz swoją zgodę na marketing za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Podstawa prawna: zgoda (RODO art. 6 ust. 1 lit. a).
- jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).
Jak długo przechowujemy dane?
- Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy.
- Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.
Kto może otrzymać Twoje dane?
- Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
- Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
- Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).
Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.
Jakie masz prawa?
Masz prawo do:
- dostępu do danych,
- ich poprawienia lub usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przeniesienia danych do innej instytucji,
- złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
- cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.
Czy musisz podawać dane?
Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.
Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?
Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.