Lokata Standard
Zyskujesz na stałym poziomie
Oprocentowanie nawet 5,4% do 400 tys. zł
WYBIERZ SPOSÓB OTWARCIA LOKATY:
ON-LINE
nowość
Potwierdź tożsamość
przez kamerę internetową
Twoja lokata
jest otwarta!
Tradycyjnie
Odbierz telefon
od doradcy
Podpisz umowę
podczas wizyty kuriera
Twoja lokata
jest otwarta!
Wybierz okres lokaty
i przygotuj się na duży zysk
Pewny zysk
Masz gwarancję, że Twoje pieniądze zarobią dla Ciebie – do 5,4% w skali roku.
Wygodna obsługa
Wniosek składasz w 100% online. Tak samo zarządzasz lokatą.
Elastyczne wpłaty
Na lokatę możesz wpłacić od
2 000 zł.
Wybór czasu trwania
Lokatę zakładasz na 1-36 miesięcy.
jak założyć lokatę online krok po kroku
Sprawdź w tabeli ile możesz zyskać:
Miesiące | 1 | 3 | 6 | 9 | 12 | 24 | 36 |
od 2 000 zł | 4,60% | 5,40% | 5,30% | 4,90% | 4,80% | 4,10% | 4,00% |
Oprocentowanie jest stałe i obowiązuje od 19 marca 2024 r.
Chcesz oszczędzać w inny sposób?
Sprawdź konta oszczędnościowe i plany oszczędzania
Przedstawiona kalkulacja zysku podana jest w kwocie brutto, tj. przed odjęciem podatku od dochodów kapitałowych.
Informacje zawarte w kalkulatorze są̨ to dane orientacyjne, przykładowe i mają charakter niewiążący. Kalkulator służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi rekomendacji ani też kierowanego do kogokolwiek (lub jakiejkolwiek grupy osób) zaproszenia do zawarcia umowy lokaty na zaprezentowanych warunkach. Informacja ta, w szczególności, nie stanowi oferty w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny i nie jest również usługą doradztwa inwestycyjnego, finansowego, podatkowego, prawnego ani jakiegokolwiek innego. Informacja jest aktualna na dzień́ bieżący. Kalkulator bazuje na Tabeli opłat i prowizji dla konsumentów oraz Tabeli oprocentowania dla konsumentów dostępnych na stronie www.toyotabank.pl.
Z przyczyn technicznych prezentowany wynik jest nieznacznie zaokrąglony.
Czy mogę otworzyć Lokatę Standard online?
Tak, jeśli spełniasz następujące warunki:
- zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych biometrycznych, pozwalających na jednoznaczną identyfikację (cechy twarzy widoczne na zdjęciu w dokumencie tożsamości oraz w nagraniu z twojej kamery),
- jesteś pełnoletnim obywatelem Polski,
- masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski,
- masz polski dowód osobisty,
- masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora.
Czego potrzebuję, aby otworzyć Lokatę Standard online?
- Dostępu do internetu
- Komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego z kamerą
- Dowodu osobistego
Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o Lokatę Standard?
Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843
Microsoft Edge – od wersji 25.10586.0
Google Chrome – od wersji 36
Mozilla Firefox – od wersji 45
Safari – od wersji 11
Co to jest zdalna weryfikacja?
To zdalne (elektroniczne) ustalenie tożsamości klienta na podstawie danych identyfikacyjnych oraz cech fizycznych.
Jaką rozdzielczość musi mieć kamera do zdalnej weryfikacji?
Minimalną rozdzielczość 3 (słownie: trzy) megapiksele
Na co zwrócić uwagę podczas zdalnej weryfikacji?
Na poprawność swoich danych, które wprowadzisz. Od tego zależy weryfikacja twojej tożsamości online. Zadbaj o prywatność i odpowiednie oświetlenie w pomieszczeniu. Ważne, aby podczas weryfikacji nie było widać innych osób.
Jak otrzymam umowę?
Wyślemy ją na adres e-mail, podany w trakcie podpisywania umowy.
Kiedy mogę zasilić lokatę?
Po otrzymaniu SMS-a z informacją, że umowa jest aktywna.
Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?
Ważnym, niezniszczonym dowodem osobistym wydanym przez organy Rzeczypospolitej Polskiej. Podczas weryfikacji wyjmij go z etui i nie zasłaniaj żadnej części. Pozwoli to na prawidłowy odczyt danych.
Czy podczas weryfikacji mogę użyć paszportu?
Nie. W procesie online stosujemy tylko dowód osobisty.
Nie mam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?
Jeśli nie masz takiego urządzenia, wybierz formę potwierdzenia tożsamości przez kuriera.
Jakim podmiotom mogą zostać udostępnione moje dane?
Jakim podmiotom udostępnicie moje dane?
- podmiotom z branży IT (Fabrity Sp. z o.o., Autenti Sp. z o.o.) i hostingu strony internetowej,
- podmiotom od zdalnej identyfikacji na podstawie danych biometrycznych (Fabrity K2 Sp. z o.o., Signicat SLU),
- naszym doradcom prawnym, sądom, uprawnionym organom administracji publicznej.
Załaduj więcej +
Lokaty
Czy muszę podpisywać umowę, jeżeli wnioskuję o kolejne lokaty?
Osoba bez konta w Toyota Bank może wnioskować o lokatę standardową. Przy pierwszej lokacie podpisuje umowę. Przy kolejnych lokatach standardowych nie jest to konieczne. Osoba posiadają konto w Banku może założyć każdą lokatę z oferty Banku w Systemie Bankowości Elektronicznej bez podpisywania umowy.
Potrzebuję części środków z założonej lokaty. Co mam zrobić?
System Toyota Bank nie umożliwia częściowej wypłaty środków z lokaty. W takiej sytuacji lokatę należy zerwać, a następnie można założyć lokatę na niższą kwotę.
Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek?
Przy zerwaniu lokaty klient nie otrzymuje odsetek lub otrzymuje 0,1 należnych odsetek. Warunki zerwania lokat zawiera Tabela Oprocentowania.
Czy lokata jest zawsze odnawialna wraz z odsetkami?
Przy zakładaniu lokaty klient określa tryb jej rozliczenia. Lokata może być: nieodnawialna, odnawialna z odsetkami lub odnawialna bez odsetek.
Czy lokaty podlegają ochronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego?
Tak, depozyty Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegóły znajdziesz na www.bfg.pl.
Co, jeśli kwota przelewu jest niezgodna z kwotą deklarowaną we wniosku o otwarcie lokaty?
Przelew zostanie zwrócony na konto nadawcy. Kwota przelewu musi być zgodna z zadeklarowaną podczas składania wniosku o lokatę.
Czy mogę zmienić numer konta do zwrotu środków w trakcie trwania lokaty?
Tak. W tym celu skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50.
Jak założyć lokatę?
Wniosek o lokatę standardową złożysz telefonicznie za pośrednictwem Infolinii lub wypełniając wniosek ze strony internetowej Centrum Formularzy. Właściciele konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.
Czy mogę założyć lokatę w walucie obcej?
Toyota Bank nie oferuje lokat walutowych.
Jak zerwać lokatę?
Aby zerwać lokatę standardową w Toyota Bank, skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50. Pozostałe lokaty z oferty Banku zerwiesz po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Elektronicznej.
Czy mogę założyć kilka lokat na raz?
Każda lokata musi być założona oddzielnie, co potwierdzasz w aplikacji Mobilna Autoryzacja.
Jaka jest minimalna i maksymalna kwota lokaty?
Minimalna i maksymalna kwota lokaty zależą od jej rodzaju. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.
Czy mogę założyć lokatę bez wychodzenia z domu?
To zależy od rodzaju lokaty:
1. Podpisanie pierwszej umowy o Lokatę Standard może się odbyć online. Należy wybrać tę opcję, przygotować dokument tożsamości oraz urządzenie z kamerą internetową. Umowa może być aktywna tego samego dnia, w którym złożono wniosek.
2. W standardowej ścieżce podpisanie umowy odbywa się w obecności kuriera.
3. Posiadacze konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.
Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na lokatę?
Rachunek lokaty standardowej jest aktywny przez 21 dni od dnia potwierdzenia przez pracownika banku złożenia wniosku.
Jak mogę zarządzać lokatą online?
Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank, w systemie bankowym może wyłącznie podglądać jej stan. Klient, który ma konto w Toyota Bank, może zmienić szczegóły związane z lokatą: wskazać tryb jej rozliczenia, zerwać ją itd. Każde logowanie i transakcje należy zatwierdzać w aplikacji Mobilna Autoryzacja.
Ile kosztuje założenie lokaty?
Czy mogę założyć lokatę bez konta w banku?
Tak. Założenie Lokaty Standard nie wymaga posiadania konta.
Jakie są zasady pobierania podatku od lokat?
Podatek jest pobierany i odprowadzany przez Toyota Bank.
Na czym polega dzienna kapitalizacja odsetek?
Odsetki są codziennie dopisywane do rachunku lokaty, a dzięki temu z każdym dniem procentuje wyższy kapitał na lokacie.
Załaduj więcej +
W czym możemy Ci pomóc?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
KOMUNIKAT BEZPIECZEŃSTWA
Dzień dobry,
ostrzegamy przed osobami mogącymi nakłaniać Ciebie na fałszywe, bardzo korzystne inwestycje oraz wykonanie tzw. przelewu ze względów bezpieczeństwa.
Do kradzieży środków przestępcy wykorzystują metody szybkich płatności, takie jak przelew Sorbnet czy zakup wirtualnej waluty za pomocą karty płatniczej.
W tej sytuacji odbiorcami przelewów są osoby fizyczne, a nie firmy inwestycyjne. Płatności kartą są natomiast realizowane na zagranicznych stronach internetowych.
Przestępcy, do wyłudzenia środków zgromadzonych na twoim rachunku, mogą chcieć wykorzystać aplikację zdalnego pulpitu.
Osoba podająca się za pracownika firmy inwestycyjnej, pracownika departamentu bezpieczeństwa banku lub za policjanta może mówić ze wschodnim akcentem.
Pamiętaj, gdy jesteś zalogowany do bankowości internetowej, nigdy nie oddawaj kontroli nad swoim telefonem lub komputerem osobom trzecim.
Pamiętaj również, że nigdy nie poprosimy o przelanie Twoich środków do innego banku w celu zabezpieczenia ich przed kradzieżą.
Z poważaniem,
Zespół Toyota Bank
Przejdź do logowania