Trzy kamienie ułożone jeden na drugim od największego do najmniejszego, stojące nad wodą, nad nimi dłoń próbująca dołożyć czwarty mały kamień

Lokata Standard

Zyskujesz na stałym poziomie

Oprocentowanie nawet 5,4% do 400 tys. zł

WYBIERZ SPOSÓB OTWARCIA LOKATY:

Wybierz okres lokaty
i przygotuj się na duży zysk

Czerwona ikona ze smartfonem, z ekranu którego wyłania się chmurka z powiadomieniem, w którym pokazany jest kciuk w górę

Pewny zysk

Masz gwarancję, że Twoje pieniądze zarobią dla Ciebie – do 5,4% w skali roku.

Czerwona ikona ze smartfonem, z którego po prawej stronie wyłaniają się linie proste oraz załamane z otwartymi kółeczkami na końcach

Wygodna obsługa

Wniosek składasz w 100% online. Tak samo zarządzasz lokatą.

Czerwona ikona ze strzałką rozwidlającą się na trzy kierunki: zachodni, wschodni i północny

Elastyczne wpłaty

Na lokatę możesz wpłacić od 2 000 zł.

Czerwona ikona z dwoma zegarami, nachodzącymi na siebie, na jednym jest godzina 15 na drugim 16

Wybór czasu trwania

Lokatę zakładasz na 1-36 miesięcy.

jak założyć lokatę online krok po kroku

Grafika przedstawia napis: ZŁÓŻ WNIOSEK Teraz 100% online". ZŁÓŻ WNIOSEK jest napisane czerwonymi literami na białym tle z cienką czerwoną ramką. Tekst "Teraz 100% online" jest mniejszy i znajduje się poniżej. Całość ma prosty i nowoczesny wygląd, sugerujący usługę online.

Sprawdź w tabeli ile możesz zyskać:

Miesiące
1369122436
od 2 000 zł4,60%5,40%5,30%4,90%4,80%4,10%4,00%

Oprocentowanie jest stałe i obowiązuje od 19 marca 2024 r.
 

Chcesz oszczędzać w inny sposób?

Sprawdź konta oszczędnościowe i plany oszczędzania

Kalkulator


Przedstawiona kalkulacja zysku podana jest w kwocie brutto, tj. przed odjęciem podatku od dochodów kapitałowych.

Informacje zawarte w kalkulatorze są̨ to dane orientacyjne, przykładowe i mają charakter niewiążący. Kalkulator służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi rekomendacji ani też kierowanego do kogokolwiek (lub jakiejkolwiek grupy osób) zaproszenia do zawarcia umowy lokaty na zaprezentowanych warunkach. Informacja ta, w szczególności, nie stanowi oferty w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny i nie jest również usługą doradztwa inwestycyjnego, finansowego, podatkowego, prawnego ani jakiegokolwiek innego. Informacja jest aktualna na dzień́ bieżący. Kalkulator bazuje na Tabeli opłat i prowizji dla konsumentów oraz Tabeli oprocentowania dla konsumentów dostępnych na stronie www.toyotabank.pl.
Z przyczyn technicznych prezentowany wynik jest nieznacznie zaokrąglony.

Czy mogę otworzyć Lokatę Standard online?

Tak, jeśli spełniasz następujące warunki:

  • zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych biometrycznych, pozwalających na jednoznaczną identyfikację (cechy twarzy widoczne na zdjęciu w dokumencie tożsamości oraz w nagraniu z twojej kamery),
  • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski,
  • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski,
  • masz polski dowód osobisty,
  • masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora.
Czego potrzebuję, aby otworzyć Lokatę Standard online?
  1. Dostępu do internetu
  2. Komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego z kamerą
  3. Dowodu osobistego
Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o Lokatę Standard?

Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843 

Microsoft Edge – od wersji 25.10586.0 

Google Chrome – od wersji 36 

Mozilla Firefox – od wersji 45 

Safari – od wersji 11

Co to jest zdalna weryfikacja?

To zdalne (elektroniczne) ustalenie tożsamości klienta na podstawie danych identyfikacyjnych oraz cech fizycznych.

Jaką rozdzielczość musi mieć kamera do zdalnej weryfikacji?

Minimalną rozdzielczość 3 (słownie: trzy) megapiksele

Na co zwrócić uwagę podczas zdalnej weryfikacji?

Na poprawność swoich danych, które wprowadzisz. Od tego zależy weryfikacja twojej tożsamości online. Zadbaj  o prywatność i odpowiednie oświetlenie w pomieszczeniu. Ważne, aby podczas weryfikacji nie było widać innych osób.

Jak otrzymam umowę?

Wyślemy ją na adres e-mail, podany w trakcie podpisywania umowy.

Kiedy mogę zasilić lokatę?

Po otrzymaniu SMS-a z informacją, że umowa jest aktywna.

Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?

Ważnym, niezniszczonym dowodem osobistym wydanym przez organy Rzeczypospolitej Polskiej. Podczas weryfikacji wyjmij go z etui i nie zasłaniaj żadnej części. Pozwoli to na prawidłowy odczyt danych.

Czy podczas weryfikacji mogę użyć paszportu?

Nie. W procesie online stosujemy tylko dowód osobisty.

Nie mam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?

Jeśli nie masz takiego urządzenia, wybierz formę potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

Jakim podmiotom mogą zostać udostępnione moje dane?

Jakim podmiotom udostępnicie moje dane?

  • podmiotom z branży IT (Fabrity Sp. z o.o., Autenti Sp. z o.o.) i hostingu strony internetowej,
  • podmiotom od zdalnej identyfikacji na podstawie danych biometrycznych (Fabrity K2 Sp. z o.o., Signicat SLU),
  • naszym doradcom prawnym, sądom, uprawnionym organom administracji publicznej.
Załaduj więcej +

Lokaty

Czy muszę podpisywać umowę, jeżeli wnioskuję o kolejne lokaty?

Osoba bez konta w Toyota Bank może wnioskować o lokatę standardową. Przy pierwszej lokacie podpisuje umowę. Przy kolejnych lokatach standardowych nie jest to konieczne. Osoba posiadają konto w Banku może założyć każdą lokatę z oferty Banku w Systemie Bankowości Elektronicznej bez podpisywania umowy.

Potrzebuję części środków z założonej lokaty. Co mam zrobić?

System Toyota Bank nie umożliwia częściowej wypłaty środków z lokaty. W takiej sytuacji lokatę należy zerwać, a następnie można założyć lokatę na niższą kwotę.

Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek?

Przy zerwaniu lokaty klient nie otrzymuje odsetek lub otrzymuje 0,1 należnych odsetek. Warunki zerwania lokat zawiera Tabela Oprocentowania.

Czy lokata jest zawsze odnawialna wraz z odsetkami?

Przy zakładaniu lokaty klient określa tryb jej rozliczenia. Lokata może być: nieodnawialna, odnawialna z odsetkami lub odnawialna bez odsetek. 

Czy lokaty podlegają ochronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego?

Tak, depozyty Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegóły znajdziesz na www.bfg.pl.

Co, jeśli kwota przelewu jest niezgodna z kwotą deklarowaną we wniosku o otwarcie lokaty?

Przelew zostanie zwrócony na konto nadawcy. Kwota przelewu musi być zgodna z zadeklarowaną podczas składania wniosku o lokatę.

Czy mogę zmienić numer konta do zwrotu środków w trakcie trwania lokaty?

Tak. W tym celu skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50.

Jak założyć lokatę?

Wniosek o lokatę standardową złożysz telefonicznie za pośrednictwem Infolinii lub wypełniając wniosek ze strony internetowej Centrum Formularzy. Właściciele konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć lokatę w walucie obcej?

Toyota Bank nie oferuje lokat walutowych.

Jak zerwać lokatę?

Aby zerwać lokatę standardową w Toyota Bank, skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50. Pozostałe lokaty z oferty Banku zerwiesz po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć kilka lokat na raz?

Każda lokata musi być założona oddzielnie, co potwierdzasz w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota lokaty?

Minimalna i maksymalna kwota lokaty zależą od jej rodzaju. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Czy mogę założyć lokatę bez wychodzenia z domu?

To zależy od rodzaju lokaty:

1. Podpisanie pierwszej umowy o Lokatę Standard może się odbyć online. Należy wybrać tę opcję, przygotować dokument tożsamości oraz urządzenie z kamerą internetową. Umowa może być aktywna tego samego dnia, w którym złożono wniosek.
2. W standardowej ścieżce podpisanie umowy odbywa się w obecności kuriera.
3. Posiadacze konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na lokatę?

Rachunek lokaty standardowej jest aktywny przez 21 dni od dnia potwierdzenia przez pracownika banku złożenia wniosku.

Jak mogę zarządzać lokatą online?

Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank, w systemie bankowym może wyłącznie podglądać jej stan. Klient, który ma konto w Toyota Bank, może zmienić szczegóły związane z lokatą: wskazać tryb jej rozliczenia, zerwać ją itd. Każde logowanie i transakcje należy zatwierdzać w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Ile kosztuje założenie lokaty?

Jest bezpłatne.

Czy mogę założyć lokatę bez konta w banku?

Tak. Założenie Lokaty Standard nie wymaga posiadania konta.

Jakie są zasady pobierania podatku od lokat?

Podatek jest pobierany i odprowadzany przez Toyota Bank.

Na czym polega dzienna kapitalizacja odsetek?

Odsetki są codziennie dopisywane do rachunku lokaty, a dzięki temu z każdym dniem procentuje wyższy kapitał na lokacie.

Załaduj więcej +

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Wybierz ten temat w sytuacji gdy padłeś ofiarą oszustwa lub zauważyłeś podejrzaną transakcję na swoim rachunku

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf o maksymalnej wadze 8MB.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing). Bez zaznaczonej zgody na kontakt telefoniczny, będziemy mogli odpowiedzieć wyłącznie poprzez wiadomość email lub SMS.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość co stanowi prawnie uzasadniony interes TBP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), również w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora (marketing), w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie; do momentu wycofania udzielonej na marketing zgody;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawna.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych - za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes) oraz realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa); dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, bądź, w przypadku wprowadzenia numeru klienta, przez okres realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas:

800 900 700

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Oddzwaniamy zazwyczaj w ciągu 30 minut, od poniedziałku do piątku.