Biała Toyota RAV4 stojąca na przejściu dla pieszych na ulicy, w tle wąska ulica, wzdłuż której stoją wysokie budynki

Indeksowane Konto Oszczędnościowe

Daje więcej!

Oprocentowanie nawet 5,86%

SPRAWDŹ KORZYSTNE OPROCENTOWANIE
OPARTE NA STAWCE WIBOR Zyskaj

Nasze Indeksowane Konto Oszczędnościowe daje Ci największe możliwości oszczędzania.
Odłożysz na wymarzone cele, a przy tym skorzystasz ze swoich pieniędzy już w trakcie oszczędzania.
Rachunek jest prosty:

  • 5,86 %
    WIBOR 3M do kwoty 400 000 zł
  • 2,86 %
    WIBOR 3M - 3,00%
    powyżej kwoty 400 000 zł

Oprocentowanie obliczone wg stawki WIBOR 3M z dnia 28.03.2025 r.

Indeksowane Konto Oszczędnościowe

Czerwona ikona z dwoma stojącymi obok siebie słupkami monet

Gwarantowane oprocentowanie

Otrzymujesz atrakcyjne oprocentowanie.

Czerwona ikona zamku z przyczepioną na górze flagą

Lider w swojej dziedzinie

Konto doceniane w rankingach kont oszczędnościowych.

Czerwona ikona z kalkulatorem na tle świnki skarbonki

Prowadzenie od 0 zł

Jeśli nie wypłacisz środków w bieżącym miesiącu to nie naliczymy opłaty w następnym.

Czerwona ikona z postacią wskazującą na kwadratową tablicę, na której narysowane jest kółko oraz x, pomiędzy nimi przebiega strzałka

Możliwość zakładania lokat

Możesz zakładać korzystne lokaty z konta.

WYBIERZ SPOSÓB OTWARCIA KONTA:

jak podpisać umowę online krok po kroku

Grafika przedstawia napis: ZŁÓŻ WNIOSEK Teraz 100% online". ZŁÓŻ WNIOSEK jest napisane czerwonymi literami na białym tle z cienką czerwoną ramką. Tekst "Teraz 100% online" jest mniejszy i znajduje się poniżej. Całość ma prosty i nowoczesny wygląd, sugerujący usługę online.

Kalkulator


Przedstawiona kalkulacja zysku podana jest w kwocie brutto, tj. przed odjęciem podatku od dochodów kapitałowych.

Z przyczyn technicznych prezentowany wynik jest nieznacznie zaokrąglony.
* Oprocentowanie obliczone według progów w aktualnej Tabeli Oprocentowania tj.:
Super Click - do 10 000 zł: 2,00%, od 10 000 zł: 0,50%
IKO - do 400 000 zł: 5,86%, od 400 000 zł i powyżej: 2,86%
Oszczędnościowe - do 4 999,99 zł: 2,00%, od 5 000 zł do 19 999,99 zł: 2,50%, od 20 000 zł do 49 999,99 zł: 3,50%, od 50 000 do 399 999,99 zł: 5,00%, 400 000 zł oraz powyżej: 2,00%

Czy mogę otworzyć konto online?

Tak, jeśli spełniasz następujące warunki:

  • zgadzasz się na przetwarzanie twoich danych biometrycznych, pozwalających na jednoznaczną identyfikację (cechy twarzy widoczne na zdjęciu w dokumencie tożsamości oraz w nagraniu z twojej kamery),
  • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski,
  • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski,
  • masz polski dowód osobisty,
  • masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora.
Czego potrzebuję, aby otworzyć konto online?

1. Dostępu do internetu 

2. Komputera, smartfona lub innego urządzenia mobilnego z kamerą 

3. Dowodu osobistego

W jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o konto?

Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843 

Microsoft Edge – od wersji 25.10586.0 

Google Chrome – od wersji 36 

Mozilla Firefox – od wersji 45 

Safari – od wersji 11

Co to jest zdalna weryfikacja?

To zdalne (elektroniczne) ustalenie tożsamości klienta na podstawie danych identyfikacyjnych oraz cech fizycznych.

Czy każdy może otworzyć konto online?

Potrzebne są: 

  • ważny, niezniszczony dowód osobisty wydany przez organy Rzeczypospolitej Polskiej,
  • polski numer telefonu komórkowego,
  • urządzenie odbierające wiadomości SMS z bramek GSM,
  • urządzenie z dostępem do internetu oraz poczty elektronicznej,
  • urządzenie otwierające dokumenty w formacie pdf.,
  • urządzenie z kamerą o minimalnej rozdzielczości 3 (słownie: trzy) megapiksele,
  • urządzenie z dostępem do jednej z przeglądarek internetowych:
    • Internet Explorer od wersji 11.0.9600.17843,
    • Microsoft Edge – od wersji 25.10586.0,
    • Google Chrome – od wersji 36,
    • Mozilla Firefox – od wersji 45,
    • Safari – od wersji 11.
Jaką rozdzielczość musi mieć kamera do zdalnej weryfikacji?

Minimalną rozdzielczość 3 (słownie: trzy) megapiksele

Czy konto online może być otwarte z pełnomocnikiem?

Nie. Jest to możliwe tylko po potwierdzeniu tożsamości przez kuriera.

Na co zwrócić uwagę podczas zdalnej weryfikacji?

Na poprawność swoich danych, które wprowadzisz. Od tego zależy weryfikacja twojej tożsamości online. Zadbaj  o prywatność i odpowiednie oświetlenie w pomieszczeniu. Ważne, aby podczas weryfikacji nie było widać innych osób.

Jak otrzymam umowę?

Wyślemy ją na adres e-mail, podany w trakcie zakładania konta.

Kiedy mogę zacząć korzystać z konta?

Po otrzymaniu SMS-a z informacją, że konto jest aktywne.

Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?

Ważnym, niezniszczonym dowodem osobistym wydanym przez organy Rzeczypospolitej Polskiej. Podczas weryfikacji wyjmij go z etui i nie zasłaniaj żadnej części. Pozwoli to na prawidłowy odczyt danych.

Czy do weryfikacji mogę użyć paszportu?

Nie. W procesie online stosujemy tylko dowód osobisty.

Nie mam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?Nie mam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?

Jeśli nie masz takiego urządzenia, wybierz formę potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

Jak otrzymam kartę do konta?

Kartę wyślemy pocztą na adres korespondencyjny, wskazany we wniosku.

Jakim podmiotom przekażecie moje dane?

Jakim podmiotom udostępnicie moje dane?

  • podmiotom z branży IT (Fabrity Sp. z o.o., Autenti Sp. z o.o.) i hostingu strony internetowej,
  • podmiotom od zdalnej identyfikacji na podstawie danych biometrycznych (Fabrity K2 Sp. z o.o., Signicat SLU),
  • naszym doradcom prawnym, sądom, uprawnionym organom administracji publicznej.
Załaduj więcej +

Konta

Czy istnieje możliwość wysłania/otrzymania przelewu z zagranicy?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta klientów prowadzone są wyłącznie w PLN. Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Czy można potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Nie. Tożsamość jest potwierdzana przez kuriera w momencie podpisywania umowy.

Dlaczego dostępne środki są niższe niż saldo konta?

Dostępne środki to środki, z których aktualnie można skorzystać. Uwzględniają one nierozliczone transakcje wykonywane kartą płatniczą, tzw. blokady, lub transakcje oczekujące.

Czy osoba niepełnoletnia może otworzyć konto?

Toyota Bank oferuje Konto młodzieżowe Click dla osób, które mają 13 lat.

Ile kosztuje prowadzenie konta?

Opłata za prowadzenie konta określona jest w Tabeli Opłat i Prowizji. Zobacz, jak uzyskać zwolnienie z tej opłaty.

Ile kosztują przelewy z konta?

Przelewy poprzez System Bankowości Elektronicznej z rachunku podstawowego są bezpłatne. W przypadku Konta Oszczędnościowego oraz Konta Super Click opłata za każde zlecenie wewnętrzne wykonane poprzez System Bankowości Elektronicznej wynosi 2 zł, a za zlecenie zewnętrzne - 4,50 zł.

Czy mogę otworzyć konto z inną osobą?

Tak. Toyota Bank oferuje Konto Wspólne.

Czy mogę dodać pełnomocnika do konta?

Tak. Prześlij w tym celu na adres banku formularz pełnomocnictwa (Toyota Bank Polska S.A., ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa).

Czy przy współwłaścicielu konta płacę więcej za jego prowadzenie?

W przypadku Konta Wspólnego opłata za jego prowadzenie jest naliczana oddzielnie dla każdego ze współposiadaczy (jeśli wydano więcej niż jedną kartę).

Jak zgłosić śmierć właściciela konta?

Zamknięcie rachunków następuje po przekazaniu Bankowi zawiadomienia o śmierci klienta.

1. Prześlij do Banku kopię aktu zgonu. 
2. Aby uzyskać informację o rachunkach zmarłego, prześlij do Banku kopię aktu zgonu oraz poświadczenia dziedziczenia lub sądowej decyzji o podziale spadku. 
3. Aby wypłacić środki z rachunków zmarłego, do powyższych dokumentów dołącz kopię dowodów osobistych każdego spadkobiercy i pisemną dyspozycję wypłaty podpisaną przez każdego spadkobiercę. Na dyspozycji umieść numery rachunków bankowych do wypłaty.

Czy mogę zmienić konto?

Toyota Bank nie oferuje przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć rachunek aktualny.

Jak zamknąć konto w Toyota Bank?

Pisemnie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

- Prześlij do banku wypowiedzenie i numer rachunku, na który mają być zwrócone środki. 
- Ureguluj debety i wszelkie inne opłaty. 
- UWAGA: Jeśli masz otwarte lokaty, wypowiedzenie oznacza ich zamknięcie.

Wypowiedzenie umowy prześlij na adres banku: ul. Postępu 18b, budynek myhive Mokotów Three, 02-676 Warszawa, dział Back Office.

Czy oprocentowanie konta zależy od zgromadzonych środków?

Oprocentowanie konta zależy zarówno od środków na nim, jak i rodzaju konta. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Co to jest NRB?

NRB to numer rachunku bankowego, indywidualny dla każdego klienta.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto tego samego rodzaju?

Każdy pełnoletni klient banku może posiadać kilka kont danego rodzaju. Klienci w wieku 13-24 lat mogą posiadać tylko jedno konto młodzieżowe Click i Super Click.

Czy mogę przenieść konto do Toyota Bank?

Wypełnij w tym celu pełnomocnictwo, upoważnienie i wniosek o przeniesienie rachunku z innego banku (formularz udzielenia pełnomocnictwa i przeniesienia rachunku lub innych usług płatniczych) i dostarcz dokumenty do Toyota Bank. Przeniesienie rachunku jest bezpłatne.

Czym jest polecenie zapłaty i jak je ustanowić?

Polecenie zapłaty zezwala na obciążenie rachunku klienta Banku. By aktywować polecenie zapłaty, zgłoś ten zamiar podmiotowi, który świadczy usługę, za którą należność ma być pobrana z twojego konta. Polecenie zapłaty można w każdej chwili odwołać jednorazowo lub na stałe. Należy złożyć dyspozycję w formie pisemnej, w której znajdzie się numer transakcji do odwołania.

Z jakich usług dodatkowych mogę korzystać po założeniu konta?

Z serwisów assistance oraz pakietu sms. 

Czy mogę otworzyć rachunek walutowy?

Toyota Bank nie oferuje rachunków walutowych.

Czy przelewy na inne konto w Toyota Bank są realizowane w czasie rzeczywistym?

Przelewy wewnętrzne wykonane w godzinach pracy banku (8:00-20:00 w dni robocze) są realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy zlecone w innych godzinach są realizowane najpóźniej kolejnego dnia roboczego.

Czy Toyota Bank ma wpłatomaty?

Nie.

Jak pobrać historię rachunku za konkretny okres?

Wybierz opcję "Konta", potem "Historia konta" w Systemie Bankowości Elektronicznej. Wskaż konto i okres, którego historia ma dotyczyć. Możesz eksportować historię do pliku lub ją wydrukować.

W jakiej formie mogę otrzymywać wyciąg z rachunku?

Są dwie możliwości: w formie papierowej lub elektronicznej.

- Wyciąg papierowy jest wysyłany pocztą, za co pobierana jest opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji.
- Wyciąg elektroniczny jest bezpłatny i dostępny w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę pobrać pojedyncze potwierdzenie przelewu?

W "Historii konta" wybierz opcję "Drukuj", a następnie opcję "Zapisz do pliku".

Nie mam polskiego obywatelstwa. Czy mogę założyć konto w Toyota Bank?

Tak. Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa powinny okazać dowód osobisty lub paszport oraz kartę pobytu, jeśli nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy mogę dokonać wpłaty gotówkowej na konto?

Tak, w oddziale Banku Handlowego w Warszawie, przy ulicy Traugutta. Pełny adres oddziału: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij oświadczenie i prześlij jego skan na adres: kontakt@toyotabank.pl 
Wpłaty należy dokonać na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL 58 1030 1508 0000 0004 0008 6001 i podać w tytule numer klienta. Jeżeli wpłata ma trafić na rachunek kredytu samochodowego, w tytule wskaż numer umowy.
UWAGA! Powyższy rachunek służy wyłącznie do wpłat gotówkowych. Prosimy nie dokonywać na niego przelewów. 
Za wpłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Wpłaty i wypłaty księgowane są codziennie do końca dnia.

Czy Toyota Bank ma oddziały stacjonarne?

Toyota Bank jest bankiem internetowym i nie prowadzi obsługi oddziałowej. 

Czy w Toyota Bank dostępna jest obsługa kasowa?

Toyota Bank nie prowadzi obsługi kasowej. Wpłacić lub wypłacić gotówkę można w Banku Handlowym przy ulicy Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij oświadczenie i prześlij jego skan na adres: kontakt@toyotabank.pl.

- W celu wpłaty gotówki - przelej gotówkę na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL58 1030 1508 0000 0004 0008 6001, a w tytule wpłaty podaj numer klienta.
- W celu wypłaty gotówki - zgłoś fakt przez Infolinię, w siedzibie Toyota Bank odbierz czek, w oddziale Banku Handlowego w Warszawie wypłać gotówkę.

Za wpłatę i wypłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Czy dostęp do bankowości elektronicznej jest płatny?

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny. Obsługuje klientów przez całą dobę.

Czy mogę przelać pieniądze z banku zagranicznego na konto w Toyota Bank?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta klientów prowadzone są wyłącznie w PLN. Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Jak zmienić limity przelewów?

1. Połącz się z doradcą na Infolinii (tel.: 22 488 55 50).

lub

2. Zaloguj się w Systemie Bankowości Elektronicznej. Wybierz odpowiednią opcję w menu "Kanały dostępu do systemu", "Kanały dostępu i limity do rachunków" lub "Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków".

Nowe limity obowiązują od razu po zatwierdzeniu zmian w aplikacji mobilnej.

Jak otworzyć konto?

Wypełnij wniosek za pośrednictwem Centrum Wniosków.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia konta?

Wystarczy dowód osobisty. 
Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa powinny okazać dowód osobisty lub paszport oraz kartę pobytu, jeśli nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy wpływy na konto są wymagane?

Nie wymagamy deklarowania wpływów. Ale należy zapewnić środki niezbędne do pobrania ewentualnej opłaty za konto. 
Regularne zasilanie konta umożliwia skorzystanie z promocji organizowanych przez bank i zyskanie dodatkowych profitów. Szczegóły znajdziesz w tabeli opłat i prowizji.

Czym jest rachunek VAT?

Dla klienta firmowego razem z rachunkiem rozliczeniowym jest również otwierany rachunek VAT. Środki z rachunku VAT są wykorzystane podczas transakcji w systemie Split Payment. Wartość netto z faktury za usługę trafia na rachunek rozliczeniowy odbiorcy, a podatek VAT - na jego rachunek VAT.

Załaduj więcej +

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Wybierz ten temat w sytuacji gdy padłeś ofiarą oszustwa lub zauważyłeś podejrzaną transakcję na swoim rachunku

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf o maksymalnej wadze 8MB.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing). Bez zaznaczonej zgody na kontakt telefoniczny, będziemy mogli odpowiedzieć wyłącznie poprzez wiadomość email lub SMS.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość co stanowi prawnie uzasadniony interes TBP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), również w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora (marketing), w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie; do momentu wycofania udzielonej na marketing zgody;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawna.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych - za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes) oraz realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa); dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, bądź, w przypadku wprowadzenia numeru klienta, przez okres realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas:

800 900 700

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Oddzwaniamy zazwyczaj w ciągu 30 minut, od poniedziałku do piątku.