Bank udziela kredytu na okres 12 m-cy. Po 11 miesiącach pracownik dokonuje weryfikacji obsługi kredytu w rachunku bieżącym. Bank może poprosić o przedstawienie aktualnych dokumentów potwierdzających dochody klienta.
Umowa Linii Kredytowej może być przedłużana na kolejne okresy 12 miesięczne jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki:
a. Klient należycie wykonał wszystkie obowiązki wynikające z Umowy Linii Kredytowej, w szczególności w zakresie dokonywania systematycznych wpłat na konto w wysokości nie niższej niż zadeklarowane w Umowie Linii Kredytowej,
b. Klient na co najmniej 30 dni przed upływem okresu na który zawarto Umowę Linii Kredytowej nie złożył Bankowi pisemnego oświadczenia o zamiarze nie kontynuowania Umowy Linii Kredytowej na kolejny okres, oraz
c. Sytuacja ekonomiczna klienta nie uległa pogorszeniu.
Umowa Linii Kredytowej nie jest przedłużana gdy klient nie spełni powyższego warunku lub przekroczy limit Linii Kredytowej lub prześle pisemną dyspozycję rozwiązania umowy Linii Kredytowej.
Przynajmniej jednokrotnie w trakcie trwania okresu na jaki zawarto Umowę Linii Kredytowej, klient zobowiązany jest do spłaty całkowitej kwoty wykorzystanego limitu.