Dla prasy
Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.
ZMIENIAMY REGULAMINY ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW
Dzień dobry,
informujemy, że od 28 czerwca 2025 r. zmieniamy Regulaminy Świadczenia Usług dla Konsumentów:
• dla umów zawartych do 17.12.2011 r.
• dla umów zawartych od 18.12.2011 r.
Dlaczego wprowadzamy zmiany?
Dostosowaliśmy treści Regulaminów do wymogów Ustawy z 26 kwietnia 2024 r. dotyczącej dostępności niektórych produktów i usług (Dz. U. 2024, poz. 731). Zgodnie z Ustawą, dokumenty udostępniane klientom powinny być dostosowane do zasad tzw. prostego języka polskiego.
Co zmieniliśmy w Regulaminach?
• ich treść tak, by były zapisane prostszym językiem i łatwiejsze w odbiorze,
• ich numerację i wygląd graficzny.
Nie przesyłamy wykazu zmian Regulaminów, ponieważ zmodyfikowaliśmy i uprościliśmy całą ich treść.
Nowe i dotychczasowe wersje Regulaminów zamieściliśmy tutaj:
https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/dokumenty
W przypadku braku zgody na opisane wyżej zmiany, można bezkosztowo:
• zgłosić sprzeciw wobec zmian,
• wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
W obu przypadkach poinformuj nas najpóźniej przed wejściem w życie nowych Regulaminów, tzn. do 27 czerwca 2025 r. Brak takiej informacji rozumieć będziemy jako zgodę na nowe Regulaminy. Jeśli zgłosisz sprzeciw, umowa wygaśnie najpóźniej 27 czerwca 2025 r.
W razie pytań związanych z wprowadzanymi zmianami zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.
Zespół Toyota Bank
Pobierz artykuł w formacie PDF
Pobierz PDFKontakt prasowy
Maciej Sitarski
Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.
maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178