Dla prasy

Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.

25.04.2025 r.

ZMIENIAMY REGULAMINY ŚWIADCZENIA USŁUG DLA KONSUMENTÓW

Dzień dobry,

informujemy, że od 28 czerwca 2025 r. zmieniamy Regulaminy Świadczenia Usług dla Konsumentów:
•    dla umów zawartych do 17.12.2011 r.
•    dla umów zawartych od 18.12.2011 r.

Dlaczego wprowadzamy zmiany?
Dostosowaliśmy treści Regulaminów do wymogów Ustawy z 26 kwietnia 2024 r. dotyczącej dostępności niektórych produktów i usług (Dz. U. 2024, poz. 731). Zgodnie z Ustawą, dokumenty udostępniane klientom powinny być dostosowane do zasad tzw. prostego języka polskiego.

Co zmieniliśmy w Regulaminach?
•    ich treść tak, by były zapisane prostszym językiem i łatwiejsze w odbiorze,
•    ich numerację i wygląd graficzny.
Nie przesyłamy wykazu zmian Regulaminów, ponieważ zmodyfikowaliśmy i uprościliśmy całą ich treść.

Nowe i dotychczasowe wersje Regulaminów zamieściliśmy tutaj:
https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/dokumenty 

W przypadku braku zgody na opisane wyżej zmiany, można bezkosztowo:
•    zgłosić sprzeciw wobec zmian,
•    wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.

W obu przypadkach poinformuj nas najpóźniej przed wejściem w życie nowych Regulaminów, tzn. do 27 czerwca 2025 r. Brak takiej informacji rozumieć będziemy jako zgodę na nowe Regulaminy. Jeśli zgłosisz sprzeciw, umowa wygaśnie najpóźniej 27 czerwca 2025 r.

W razie pytań związanych z wprowadzanymi zmianami zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.

Zespół Toyota Bank

Pobierz artykuł w formacie PDF

Pobierz PDF

Kontakt prasowy

Maciej Sitarski

Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.

maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178

Piotr Marszewski

Toyota Bank & Toyota Leasing

piotr.marszewski@toyotabank.pl