Dla prasy

Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.

15.07.2025 r.

ZMIENIAMY TABELĘ OPŁAT I PROWIZJI DLA KONSUMENTÓW

Dzień dobry,

informujemy, że od 18 lipca 2025 r. zmieniamy Tabelę Opłat i Prowizji dla Konsumentów.

Dlaczego wprowadzamy zmiany?

Dostosowaliśmy treści Tabeli do wymogów tzw. ustawy o dostępności (Ustawy z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu skłaniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. 2024, poz. 731). 

Zgodnie z Ustawą, dokumenty udostępniane klientom powinny być dostosowane do zasad tzw. prostego języka polskiego.

Co zmieniliśmy w Tabeli Opłat i Prowizji?

  • treść tak, by była zapisana prostszym językiem i łatwiejsza w odbiorze,
  • wygląd graficzny, w tym rozmiar czcionek
  • zmniejszyliśmy liczbę przypisów, zostawiając jedynie niezbędne. Treści, które znajdowały się w usuniętych przypisanych prezentujemy w bardziej przystępny sposób.

Oprócz tego:

  • usunęliśmy opłatę za aktywację lokaty Overnight
  • usunęliśmy opłaty windykacyjne, których już nie pobieramy: wysłanie upomnienia przy wykorzystaniu SMS, upomnienie telefoniczne, wysłanie upomnienia listem zwykłym, wysłanie wezwania do zapłaty listem zwykłym oraz wysłanie ostatecznego wezwania do zapłaty listem poleconym za potwierdzeniem odbioru
  • uprościliśmy zapis dotyczący prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu. Prowizję pobieramy wyłącznie dla kredytów konsumenckich o stałej stopie oprocentowania, udzielonych od 18.12.2011 r, w wysokości określonej w umowie.

Nową Tabelę Opłat i Prowizji zamieściliśmy tutaj

W razie pytań związanych z wprowadzanymi zmianami zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.
Zespół Toyota Bank

Pobierz artykuł w formacie PDF

Pobierz PDF

Kontakt prasowy

Maciej Sitarski

Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.

maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178

Piotr Marszewski

Toyota Bank & Toyota Leasing

piotr.marszewski@toyotabank.pl