Dla prasy
Poręczne centrum prasowe dla dziennikarzy.
ZMIENIAMY TABELĘ OPŁAT I PROWIZJI DLA KONSUMENTÓW
Dzień dobry,
informujemy, że od 18 lipca 2025 r. zmieniamy Tabelę Opłat i Prowizji dla Konsumentów.
Dlaczego wprowadzamy zmiany?
Dostosowaliśmy treści Tabeli do wymogów tzw. ustawy o dostępności (Ustawy z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu skłaniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. 2024, poz. 731).
Zgodnie z Ustawą, dokumenty udostępniane klientom powinny być dostosowane do zasad tzw. prostego języka polskiego.
Co zmieniliśmy w Tabeli Opłat i Prowizji?
- treść tak, by była zapisana prostszym językiem i łatwiejsza w odbiorze,
- wygląd graficzny, w tym rozmiar czcionek
- zmniejszyliśmy liczbę przypisów, zostawiając jedynie niezbędne. Treści, które znajdowały się w usuniętych przypisanych prezentujemy w bardziej przystępny sposób.
Oprócz tego:
- usunęliśmy opłatę za aktywację lokaty Overnight
- usunęliśmy opłaty windykacyjne, których już nie pobieramy: wysłanie upomnienia przy wykorzystaniu SMS, upomnienie telefoniczne, wysłanie upomnienia listem zwykłym, wysłanie wezwania do zapłaty listem zwykłym oraz wysłanie ostatecznego wezwania do zapłaty listem poleconym za potwierdzeniem odbioru
- uprościliśmy zapis dotyczący prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu. Prowizję pobieramy wyłącznie dla kredytów konsumenckich o stałej stopie oprocentowania, udzielonych od 18.12.2011 r, w wysokości określonej w umowie.
Nową Tabelę Opłat i Prowizji zamieściliśmy tutaj
W razie pytań związanych z wprowadzanymi zmianami zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.
Zespół Toyota Bank
Pobierz artykuł w formacie PDF
Pobierz PDFKontakt prasowy
Maciej Sitarski
Agencja Komunikacji Medialnej MultiAN s.c.
maciej.sitarski@multian.pl
+48 511 414 178