Aktualności

Aktualności

Bieżące informacje ze świata Toyota Bank.

    25.04.2018 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 1-3 maja 2018 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że 1 i 3 maja Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    03.04.2018 r.

    Dostęp do usług Banku w dniu 6 kwietnia 2018 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek 6 kwietnia 2018 r. Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00.
    System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.
    W Sobotę infolinia będzie dostępna w standardowych godzinach 8:00-14:00.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    30.03.2018 r.

    Zmiana Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 czerwca 2018 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych. Na podstawie pkt. 15.13 lit b) Regulaminu świadczenia usług dla konsumentów w sekcji „Konta” zmianie ulega treść przypisu nr 10 dotyczącego warunków zwrotu opłaty za Konto Jedyne.

    Do 31 maja 2018 r. zapis brzmi:
    Opłata zwracana w przypadku wykonania obrotów bezgotówkowych kartami Super Red III lub Ruby Passion w wysokości 400 PLN miesięcznie, w przypadku karty debetowo-lojalnościowej Toyota More istnieje możliwość zredukowania w 100% opłaty poprzez wymianę punktów programu Toyota More na zasadach określonych w regulaminie Programu Partnerskiego Toyota MORE.

    Od 1 czerwca 2018 r. zapis brzmieć będzie:
    Opłata zwracana w przypadku utrzymywania minimalnego miesięcznego średniego salda konta w wysokości 1 000 zł lub minimalnego miesięcznego średniego salda lokat w wysokości 2 500 zł lub po dokonaniu z konta minimum raz w miesiącu spłaty raty kredytu samochodowego posiadanego w Toyota Bank Polska S.A. lub po dokonaniu z konta minimum raz w miesiącu spłaty raty z tytułu umowy leasingu w Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Średnie miesięczne saldo konta obliczane jest jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu. Średnie miesięczne saldo lokat to saldo środków zgromadzonych na innych rachunkach oraz na wszystkich posiadanych lokatach, obliczane jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu.

    Szczegółowe informacje dostępne są na: https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oplaty-i-prowizje/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    28.03.2018 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 30.03.-02.04.2018 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 30 marca br. Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Infolinia nie będzie dostępna.

    W dniu 31 marca br. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej po godzinie 11:00 z datą realizacji 31.03.2018 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2018.
    Transakcje kartami płatniczymi, jak również z wykorzystaniem usługi Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń.

    Jednocześnie informujemy, że dnia 31 marca br. od godziny 11:00 do 23:59 system biznes.toyotabank.pl nie będzie dostępny. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

    Życzymy udanych Świąt.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    15.03.2018 r.

    Dostęp do usług Banku 18 marca 2018 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 18 marca 2018 r. w godzinach 7:00 – 8:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, oraz usługi tzw. szybkich płatności.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    01.02.2018 r.

    Dostęp do usług Banku 4 lutego 2018 r.

    Szanowni Państwo, 

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 4 lutego 2018 r. w godzinach 07:00 – 9:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    31.01.2018 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2018 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania
    dla Klientów Indywidualnych. Zmiany obejmują Indeksowane Konto Oszczędnościowe i polegają jedynie
    na uproszczeniu konstrukcji i opisu tabeli oprocentowania dla tego konta.


    Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obslugaklienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank