Aktualności

Aktualności

Bieżące informacje ze świata Toyota Bank.

    05.05.2017 r.

    Prace serwisowe w dniu 7 maja 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 7.05.2017 r. w godzinach 5:30-9:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej banku.
    W godzinach 5:30-7:00 mogą wystąpić utrudnienia w autoryzacjach płatności kartowych, natomiast w godzinach 5:30-9:00 nie będą dostępne: System Bankowości Elektronicznej, Automatyczny Serwis Telefoniczny i usługa tzw. szybkich płatności. 

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    27.04.2017 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 1-3 maja 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że 1 i 3 maja Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    19.04.2017 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 20 kwietnia 2017 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmiany polegają na obniżeniu oprocentowania lokat założonych od 20 kwietnia 2017 r.: Planu Depozytowego na 80, 100, 130 i 160 dni, Lokaty Kapitalnej na  3 i 6 miesięcy, Lokaty standardowej na 1, 3 i 6 miesięcy oraz Depozytu Plus na 1 i 3 miesiące. 

    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    11.04.2017 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 14-17 kwietnia 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 14 kwietnia Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy udanych Świąt.


    Z poważaniem, 
    Zespół Toyota Bank

    31.03.2017 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,


    uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2017 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmianie uległo przedłużenie gwarantowanego oprocentowania 2,23% na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym do 30 czerwca 2017 r.

    Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://www.toyotabank.pl/iko/

    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    29.03.2017 r.

    Dostęp do usług Banku w związku z zamknięciem roku obrachunkowego

    Szanowni Państwo,

    w związku z zamknięciem roku obrachunkowego informujemy, że w dniu 31 marca br. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej oraz telefonicznie po godzinie 18:00 z datą realizacji 31.03.2017 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2017. Zachęcamy do zakładania lokat w dniu 31 marca do godziny 18:00. Transakcje kartami płatniczymi jak również z wykorzystaniem usługi Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń. Jednocześnie informujemy, że dnia 31.03.2017 r. od godziny 18:00 system biznes.toyotabank.pl nie będzie dostępny. 

    Za wszelkie niedogodności przepraszamy.


    Z poważaniem, 

    Zespół Toyota Bank

    24.03.2017 r.

    Prace serwisowe w dniu 26 marca 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 26.03.2017 r. w godzinach 6:00-9:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia z autoryzacją płatności kartowych.
    System Bankowości Elektronicznej, Infolinia oraz do usługa tzw. szybkich płatności będą działać bez zmian.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    16.03.2017 r.

    Prace serwisowe w dniu 17 marca 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższy piątek 17.03.2017 r. w godzinach 6:00-7:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Infolinii oraz do usługi tzw. szybkich płatności.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    10.03.2017 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 10 marca 2017 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców. Wprowadzamy do naszej oferty nowy Produkt: Lokata Specjalna BIS na
    3 miesiące z atrakcyjnym oprocentowaniem bazowym 1,50% oraz oprocentowaniem dodatkowym 1,50% dla posiadaczy aktywnej umowy finansowania samochodu w Toyota Bank Polska S.A. i/lub Toyota Leasing Polska
    Sp. Z o.o.


    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/


    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    15.02.2017 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 15 lutego 2017 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Wprowadzamy do naszej oferty nowy Produkt: Plan Depozytowy na 160 dni z atrakcyjnym oprocentowaniem 2,50%. Dodatkowo obniżamy oprocentowania lokat Plan Depozytowy na 130 dni założonych od 15 lutego 2017 r. z 2,25% do 2,00%


    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    03.02.2017 r.

    Prace serwisowe w dniu 5 lutego 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 5.02.2017 r. w godzinach 8:00-18:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Infolinii, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.


    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    30.01.2017 r.

    Zmiana Regulaminów Świadczenia Usług dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2017 r. zostaną wprowadzone zmiany niektórych postanowień Regulaminów Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. dla umów zawartych  do 17.12.2011 r. i od 18.12.2011 r. („Regulaminy”)

    Najważniejsze zmiany Regulaminów związane są z wejściem w życie nowych przepisów prawa oraz  wydania wytycznych przez organy nadzoru.

    Szczegółowy wykaz zmian dostępny jest tutaj.

    Jednolite teksty Regulaminów dostępne są na stronie: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/dokumenty/

    W przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian bądź wypowiedzenie umowy konta lub konta wspólnego ze skutkiem natychmiastowym. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  umowy przed wejściem zmian w życie, uznaje się za zgodę na wprowadzane zmiany. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście zmian w życie.

    W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku.

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    26.01.2017 r.

    Prace serwisowe w dniu 29 stycznia 2017 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 29.01.2017 r. w godzinach 8:00-17:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Infolinii, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.


    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    23.01.2017 r.

    Informacja o kartach pre-paid

    Szanowni Klienci,

    w związku z zapisami Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych [Dz.U.2016.904 z późn. zm.], wprowadzony został szereg zmian w istniejących już przepisach, w tym w prawie telekomunikacyjnym. Jednym z zapisów jest obowiązek rejestracji kart pre-paid w telefonach komórkowych, w skutek czego osoby korzystające z telefonów na kartę przestaną być anonimowe. 

    Karty, które były aktywne przed wejściem w życie nowych przepisów muszą zostać zarejestrowane do dnia
    1 lutego 2017 roku. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, od dnia 2 lutego niezarejestrowane numery zostaną dezaktywowane. 

    Uprzejmie prosimy o jak najszybszą weryfikację podanego do Toyota Bank Polska numeru kontaktowego.
    W przypadku braku rejestracji karty, Bank nie będzie miał możliwości kontaktu z Państwem.


    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    04.01.2017 r.

    Dostęp do usług banku 6 stycznia

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 6 stycznia Infolinia nie będzie dostępna. System bankowości elektronicznej i automatyczny serwis telefoniczny działają bez zmian. 

    Z poważaniem

    Zespół Toyota Bank

    29.12.2016 r.

    Sesje rozrachunkowe ELIXIR w dniu 30 grudnia 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że 30 grudnia 2016 r. odbędą się dwie sesje wychodzące ELIXIR w godzinach 8:10 i 12:10 oraz dwie sesje przychodzące ELIXIR w godzinach 10:00-10:30 i 14:00-14:30. 

    Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! 

    Zespół Toyota Bank

    29.12.2016 r.

    Dostęp do usług Banku 31 grudnia 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 31 grudnia Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Zespół Toyota Bank

    29.12.2016 r.

    Zamknięcie miesiąca grudnia, 31 grudnia o godzinie 18:00

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 31 grudnia 2016 przelewy zlecone do godziny 18:00 zostaną przyjęte do realizacji w tym samym dniu. Przelewy zlecone po godzinie 18:00 zostaną przyjęte do realizacji w następnym dniu roboczym. Dyspozycje otwarcia lokat zlecone do godziny 18:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia, natomiast dyspozycje otwarcia lokat zlecone po godzinie 18:00 zostaną zrealizowane dnia 1 stycznia 2017 r. Zachęcamy do zakładania lokat w dniu 31 grudnia 2016 r. do godziny 18:00. 


    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    29.12.2016 r.

    Indeksowane Konto Oszczędnościowe - zmiana oprocentowania

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 stycznia do 31 marca 2017 r. oprocentowanie na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym będzie wynosiło 2,23% do kwoty 100 000 zł oszczędności oraz 1,48% powyżej 100 000 zł. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://www.toyotabank.pl/iko/

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    28.12.2016 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Konsumentów

    Szanowni Państwo, 

    uprzejmie informujemy, że od 29 grudnia 2016 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmiana dotyczy oprocentowania lokat założonych od 29 grudnia 2016 r.: Planu Depozytowego we wszystkich wariantach, Lokaty Kapitalnej na 12 miesięcy, Lokaty Standardowej na 9 i 12 miesięcy, Depozytu Plus na 12 miesięcy.
    Dodatkowo w lokacie Depozyt Plus na okres 24 i 36 miesięcy zmienia się minimalna kwota depozytu z 13 000 zł na 5 000 zł oraz znosi się limit maksimum 10 lokat na jednego Klienta.

    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/   

    Z poważaniem, 
    Zespół Toyota Bank

    28.12.2016 r.

    Dostęp do usług Banku 31 grudnia 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 31 grudnia Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Zespół Toyota Bank

    21.12.2016 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 24-26 grudnia 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniach 24, 25 i 26 grudnia 2016 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy udanych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Zespół Toyota Bank 

    30.11.2016 r.

    Zmiana Tabeli opłat i prowizji dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy że od 1.02.2017r. zostaną wprowadzone zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów. Zmiany dotyczyć będą oferty Serwisów Assistance (Moto i Medycznego) aktualnie dostępnych bezpłatnie dla posiadaczy Konta Jedynego. Od dnia 1.02.2017r. Serwisy Moto oraz Medyczny przestaną być oferowane bezpłatnie w pakiecie z Kontem Jedynym, opłata za korzystanie z każdego z tych serwisów wyniesie 8 zł miesięcznie.
    Klientów, posiadaczy Konta Jedynego, którzy po dniu 1.02.2017 r. chcieliby korzystać z Serwisów Assistance prosimy o kontakt z Infolinią Banku. Powyższa zmiana zostaje wprowadzona zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług dla Konsumentów, pkt. 15.13 (b).

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    21.10.2016 r.

    Prace serwisowe w dniu 22 października 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą sobotę 22.10.2016 r. w godzinach 6:00-8:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej Banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Infolinii oraz usługi tzw. szybkich płatności.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    30.09.2016 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Tabeli Opłat i Prowizji dla Przedsiębiorców

    Szanowni Państwo, 


    uprzejmie informujemy, że od 1 października 2016 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Oprocentowanie Indeksowanego Konta Oszczędnościowego nie uległo zmianie i będzie wynosiło 2,21% do kwoty 100 000 zł oszczędności (w tym dodatkowy bonus 0,25%) oraz 1,46% powyżej 100 000 zł. W okresie od 01.10.2016 r. do 31.12.2016 r. przyjęto stawkę WIBOR 3M z dnia 29.09.2016 r.


    Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/  


    Ponadto informujemy, że od 1 października 2016 r. wprowadzone zostaną zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Firm. Zmianie ulegnie opłata za prowadzenie Rachunku Firmowego, która będzie wynosiła 0 zł pod warunkiem utrzymania średniego miesięcznego salda na rachunku w kwocie nie mniejszej niż 25 000 zł miesięcznie, dla umów zawartych od dnia 1.10.2016 r. do 31.01.2017 r.


    Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oplaty-i-prowizje/ 


    Z poważaniem, 

    Zespół Toyota Bank

    08.09.2016 r.

    Prace serwisowe w dniu 11 września 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 11.09.2016 r. w godzinach 05:00-10:00 odbędą się planowe prace konserwacyjne infrastruktury technicznej banku. W godzinach 05:00-07:00 mogą wystąpić tymczasowe utrudnienia w autoryzacji płatności kartowych, natomiast w godzinach 06:00-10:00 mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej i usługi tzw. szybkich płatności. 

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    29.08.2016 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania i Tabeli Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 29 sierpnia 2016 roku obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmiana dotyczy oprocentowania lokat założonych od 29 sierpnia 2016 r. : Depozytu Plus, Lokaty Standardowej oraz Planu Depozytowego na 80 i 100 dni. Dodatkowo wprowadzamy do oferty nowy Plan Depozytowy na 130 dni. Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/ 

    Ponadto informujemy, że od 29 sierpnia 2016 r. wprowadzone zostaną zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów polegające na przedłużeniu oferty promocyjnej na Pożyczkę nr 1, do dnia 31.01.2017 r. Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oplaty-i-prowizje/

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    30.06.2016 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2016 roku obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmianie ulegnie oprocentowanie na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym. Oprocentowanie będzie wynosiło 2,21% do kwoty 100 000 zł oszczędności (w tym dodatkowy bonus 0,25%) oraz 1,46% powyżej 100 000 zł. Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    17.06.2016 r.

    Zmiana Regulaminu dla Przedsiębiorców w dniu 1 lipca 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2016 r. zostaną wprowadzone następujące zmiany postanowień Regulaminu Świadczenia Usług dla Przedsiębiorców dotyczące kart debetowych:

    1. Zmiana zapisu mówiącego o wydaniu karty po zawarciu Umowy o Konto. Po zmianie wydanie karty debetowej realizowane jest na wniosek Klienta. 

    2. Dodanie zapisu umożliwiającego wypowiedzenie Umowy Karty Debetowej przez Bank w przypadku niedokonania przez Klienta żadnej Transakcji płatniczej kartą debetową przez okres co najmniej 6 miesięcy. 

    Uprzejmie informujemy, że wyżej wymienione zmiany wprowadzone zostają na podstawie pkt 13.28 Regulaminu Świadczenia Usług dla Przedsiębiorców.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    23.05.2016 r.

    Dostęp do usług Banku w dniu 26 maja 2016 r.

    Szanowni Państwo, 

    uprzejmie informujemy, że w najbliższy czwartek 26.05.2016 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Z poważaniem 

    Zespół Toyota Bank

    19.05.2016 r.

    Prace serwisowe w dniu 21 maja 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą sobotę 21.05.2016 r. w godzinach 05:00-08:00 odbędą się planowane prace konserwacyjne infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Infolinii, usługi tzw. szybkich płatność oraz obsługi płatności kartowych. 

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    13.05.2016 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Firm

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 13 maja 2016 roku obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmiany polegają na obniżeniu oprocentowania lokat założonych od 13 maja 2016 r.: Lokaty Standardowej, Lokaty Kapitalnej, Depozytu Plus oraz Planu Depozytowego na 13, 22, 80 i 100 dni. W Tabeli Oprocentowania dla Firm obniżeniu ulegnie oprocentowanie Lokat we wszystkich dostępnych okresach.

    Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/ 

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    29.04.2016 r.

    Dostęp do usług Banku w dniu 3 maja 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że dnia 3 maja 2016 r. Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej działa bez zmian.


    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    29.04.2016 r.

    Zmiana Regulaminów i Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2016 r. zostaną wprowadzone zmiany niektórych postanowień Regulaminów Świadczenia Usług dla Konsumentów przez Toyota Bank Polska S.A. dla umów zawartych do 17.12.2011 r. i od 18.12.2011 r. („Regulamin dla Konsumentów”): 

    Wykaz zmian:

    1. Zmiana zapisów mówiących o zasadach składania dyspozycji na wypadek śmierci, o rozwiązaniu Umowy Konta oraz wykreślenie zapisów przewidujących, iż po śmierci posiadacza rachunku środki przenoszone są na nieoprocentowany rachunek  Zmiana w punktach Regulaminu  5.30, 5.31 (Konto).; 6.20- 6.22 (Konto wspólne) oraz 7.14 (Lokaty). 

    2. Zmiana zapisu mówiącego o wydaniu karty debetowej. Po zmianie Regulaminu wydanie karty realizowane jest na wniosek Klienta. Zmiana punktu 10.1 Regulaminu  (Karty debetowe).

    3. Dodanie zapisu umożliwiającego wypowiedzenie Umowy Karty Debetowej w przypadku niedokonania przez Klienta żadnej Transakcji płatniczej kartą debetową przez okres co najmniej 6 miesięcy. Zmiana punktu 10.15 Regulaminu (Karty debetowe).

    4. Wykreślenie zapisu wprowadzającego wymóg zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykreślenie zapisu 15. 3 (Postanowienia końcowe)

    Uprzejmie informujemy, że ww. zmiany Regulaminu zostają wprowadzone na podstawie pkt 15.28 (a) i (b) Regulaminu dla konsumentów dotyczących wprowadzenia nowych przepisów prawa wpływających na działalność Banku oraz w związku z wprowadzeniem przez Bank zmian organizacyjnych, i związane są z następującymi okolicznościami:

    - wejście z życie z dniem 1 lipca 2016 r. ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie ustawy – Prawo bankowe nakładającej na banki obowiązki informacyjne dotyczące dyspozycji wkładem na wypadek śmierci ora regulującej okoliczności rozwiązania umowy rachunku bankowego,

    - odstąpienie od wymogu zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz zmiany organizacji sposobu wydawania i  możliwości wypowiedzenia  umowy karty debetowej.

    Jednolity tekst Regulaminu dla konsumentów dostępny jest na stronie Dokumenty

    Ponadto informujemy, że od 1 lipca 2016 r.  wprowadzone zostaną zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji dla Konsumentów polegające na: 

    1. usunięciu z Tabeli opłat związanych z ustanowieniem, zmianą i odwołaniem dyspozycji wkładem na wypadek śmierci  w wysokości 15 zł za daną dyspozycję (Inne opłaty, kategoria: Pozostałe opłaty).

    2. wprowadzeniu opłaty za uzyskanie informacji zbiorczej o rachunkach prowadzonych na rzecz posiadacza rachunku w bankach lub spółdzielczych kasach oszczędnościowo rozliczeniowych na terenie Polski – 25 zł (Inne opłaty, kategoria: Pozostałe opłaty)

    Zmiany do Tabeli Opłat i Prowizji wprowadzone zostają na podstawie punktu 15.13 (a) Regulaminu dla konsumentów dotyczącego zmiany przepisów prawa regulujących sektor bankowy wpływających na koszt wykonywanych usług bankowych.

    Jednolity tekst Tabeli Opłat i Prowizji dostępny jest tutaj

    Na podstawie punktu 15.30 Regulaminu dla konsumentów w przypadku braku Państwa zgody na ww. zmiany mogą Państwo, bez ponoszenia opłat, odmówić przyjęcia nowych warunków poprzez zgłoszenie sprzeciwu wobec wprowadzanych zmian bądź wypowiedzenie umowy konta lub karty debetowej ze skutkiem natychmiastowym. Nieprzekazanie informacji o sprzeciwie bądź wypowiedzeniu  umowy przed wejściem zmian w życie, uznaje się za zgodę na wprowadzane zmiany. W przypadku sprzeciwu umowa wygasa w dniu poprzedzającym wejście zmian w życie.

    W przypadku pytań związanych z wprowadzanymi zmianami prosimy o kontakt z Infolinią Banku


    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    01.04.2016 r.

    Zmiana Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2016 roku obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Zmiany polegają na obniżeniu oprocentowania lokat założonych od 1 kwietnia 2016 r.: Lokaty Standardowej, Lokaty Kapitalnej, Depozytu Plus oraz Planu Depozytowego na 1-3, 13, 22, 80 i 100 dni. Dodatkowo od 1 kwietnia 2016 roku ulegnie zmianie oprocentowanie na Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym. Oprocentowanie będzie wynosiło 1,92% do kwoty 100 000 zł oszczędności oraz 1,42% powyżej 100 000 zł. Szczegółowe informacje dostępne są na: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    29.03.2016 r.

    Dostęp do usług Banku w związku z zamknięciem roku obrachunkowego

    Szanowni Państwo,

    w związku z zamknięciem roku obrachunkowego informujemy, że w dniu 31 marca br. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej oraz telefonicznie po godzinie 18:00 z datą realizacji 31.03.2016 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2016. Zachęcamy do zakładania lokat w dniu 31 marca do godziny 18:00. Transakcje kartami płatniczymi jak również z wykorzystaniem usługi Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń. Jednocześnie informujemy, że dnia 31.03.2016 r. od godziny 18:00 system biznes.toyotabank.pl nie będzie dostępny.
    Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    22.03.2016 r.

    Dostęp do usług Banku w dniach 25-28 marca 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 25 marca Telefoniczna Obsługa Klienta będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Telefoniczna Obsługa Klienta nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy udanych Świąt.


    Z poważaniem
    Zespół Toyota Bank

    12.03.2016 r.

    Zmiana strony internetowej Banku i Leasingu od dnia 12 marca 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że w dniu 12 marca 2016 r. uruchomiona została nowa strona internetowa Toyota Bank oraz Toyota Leasing oraz odświeżony i zaktualizowany system składania wniosków produktowych.

    W ramach zaplanowanej gamy zmian w serwisie internetowym nasze usługi zostały podzielone na 3 funkcjonalne kategorie: dla Ciebie | dla Firmy | dla Kierowcy – zbierające całą ofertę Toyota Bank i Toyota Leasing dla klientów indywidualnych, firmowych, a także wszystkie produkty bankowe i leasingowe dopasowane do potrzeb kierowców. Dodatkowo dla Państwa wygody wydzielona została sekcja Ofert Specjalnych, aby ułatwić dostęp do najlepszych, promocyjnych produktów w każdej kategorii.

    Strona przygotowana została w technologii RWD - Responsive Web Design, dzięki której informacje będą wyświetlać się w ten sam sposób bez względu na to, czy klient korzysta z telefonu, tabletu czy komputera. Liczymy, że wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do informacji o naszej ofercie, a korzystanie z nowego serwisu stanie się wygodniejsze oraz bardziej intuicyjne.


    Z poważaniem
    Zespół Toyota Bank

    11.03.2016 r.

    Prace serwisowe w dniu 12 marca 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą sobotę 12 marca 2016 r. w godzinach 11:00-22:00 odbędą się planowane prace związane z serwisem www.toyotabank.pl. W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do strony internetowej oraz nie będzie dostępny system składania wniosków.

    System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny System Telefoniczny działają bez zmian. Logowanie do Systemu Bankowości Elektronicznej dostępne będzie pod bezpośrednim adresem https://konto.toyotabank.pl


    Z poważaniem
    Zespół Toyota Bank

    10.03.2016 r.

    Zmiana Tabel Opłat i Prowizji dla konsumentów

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że z dniem 11 marca 2016 r. Bank wprowadza zmianę do Tabeli Opłat i Prowizji dla konsumentów polegającą na tym, że opłaty za monitoring należności lub monitoring wykonywania umów pobierane są tylko dla umów zawartych do dnia 10 marca 2016 r. Wprowadzona zmiana wynika z wejścia w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2015, poz. 1357)

    Z poważaniem ,

    Zespół Toyota Bank

    26.02.2016 r.

    Prace serwisowe w dniu 28 lutego 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w najbliższą niedzielę 28.02.2016 r. w godzinach 04:00-11:00 odbędą się planowane prace konserwacyjne infrastruktury technicznej banku. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w autoryzacji kart płatniczych. Dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego oraz usługi tzw. szybkich płatności, powinien przebiegać bez problemów.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    28.12.2015 r.

    Dostęp do usług Banku 31 grudnia 2015 r. oraz 1 i 2 stycznia 2016 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że 31 grudnia 2015 r. System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian, natomiast Telefoniczna Obsługa Klienta będzie dostępna do godziny 14:00. W dniach 1 i 2 stycznia 2016 r. Telefoniczna Obsługa Klienta nie będzie dostępna. 


    Życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Zespół Toyota Bank