Aktualności

Aktualności

Bieżące informacje ze świata Toyota Bank.

    07.04.2020 r.

    Dostęp do usług banku w dniach 10-13 kwietnia 2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w Wielki Piątek 10.04.2020 r. Infolinia będzie dostępna do godziny 17:00. W Sobotę, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny Infolinia nie będzie dostępna, natomiast System Bankowości Elektronicznej i Automatyczny Serwis Telefoniczny działają bez zmian.

    Życzymy spokojnych Świąt.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    06.04.2020 r.

    Zwiększenie limitu płatności zbliżeniowych bez podawania kodu PIN

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, iż w trosce o zdrowie oraz komfort klientów zwiększamy limit transakcji zbliżeniowych do 100 PLN bez konieczności wprowadzania kodu PIN.

    W celu aktywacji zwiększonego limitu należy dokonać minimum jednej transakcji z użyciem kodu PIN, np. w bankomacie lub umieszczając kartę w terminalu płatniczym. Karty wydawane i wznawiane od 01.04.2020 r. posiadają już zwiększony limit płatności zbliżeniowych do 100 PLN.

    Usługa jest dostępna w terminalach, których operatorzy podnieśli kwotę płatności bez PIN-u do 100 zł.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    30.03.2020 r.

    Dostęp do usług banku w dniu 31.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    w związku z zamknięciem roku obrachunkowego informujemy, że w dniu 31.03.2020 r. dyspozycje zlecone przez System Bankowości Elektronicznej oraz telefonicznie przez Automatyczny System Telefoniczny po godzinie 17:00 z datą realizacji 31.03.2020 r. zostaną zrealizowane w dniu 01.04.2020 r.
    Transakcje kartami płatniczymi, jak również z wykorzystaniem usługi Toyota Pay Way będą przebiegały bez zakłóceń.

    Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    27.03.2020 r.

    Możliwość zawieszenia spłaty rat kredytu i leasingu w związku z koronawirusem

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w celu złagodzenia negatywnych skutków epidemii koronawirusa, umożliwiamy Klientom zawieszenie rat kredytu i leasingu.

    Zawieszenie rat kredytu

    Klient może wnioskować o wstrzymanie płatności do 3 rat w okresie kwiecień – czerwiec 2020. Prolongata polega na zawieszeniu płatności na maksymalnie 3 miesiące i wydłużeniu okresu kredytowania o maksymalnie 3 miesiące, w zależności od wybranego okresu prolongaty. Odsetki z wstrzymanych rat będą doliczone do pierwszej raty po okresie zawieszenia. Klient może wnioskować o odroczenie rat jeśli nie posiada aktualnie żadnych zaległości.


    Zawieszenie rat leasingu

    Klient może wnioskować o wydłużenie terminów płatności faktur do 6 miesięcy (nie dłużej niż do daty zakończenia umowy), dla faktur wystawianych w miesiącach kwiecień - czerwiec 2020 r. Toyota Leasing nie nalicza dodatkowych opłat z Tabeli Opłat i Prowizji ani odsetek karnych, jedynym kosztem odroczenia są odsetki naliczane według oprocentowania kontraktu. Klient może wnioskować o odroczenie płatności jeśli nie posiada aktualnie żadnych zaległości.


    Więcej informacji znajduje się na stronach:

    Informacje dla Klientów Toyota Leasing

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank i Toyota Leasing

    25.03.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 29.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 29.03.2020 r. w godzinach 08:00-20:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    25.03.2020 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od dnia 25 marca 2020 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców. Obniżeniu ulega oprocentowanie Kredytu SMARTPLAN oraz Kredytu Standard na samochody nowe i używane. Obniży się również oprocentowanie Standard Pożyczki bez AC dla samochodów używanych.

    Wprowadzone zmiany dotyczą wyłącznie umów zawartych od 25 marca 2020 roku.

    Nowa Tabela Oprocentowania dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    20.03.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 22.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 22.03.2020 r. w godzinach 07:00-09:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do usługi autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    18.03.2020 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w związku z decyzją Rady Polityki Pieniężnej zmianie ulega oprocentowanie maksymalne dla produktów kredytowych.
    Od dnia 18.03.2020 r. oprocentowanie maksymalne wynosi 9,00%.

    Nowe Tabele Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców dostępne są tutaj.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank 

    16.03.2020 r.

    Informacje dotyczące funkcjonowania Banku

    Szanowni Państwo,

    w związku z informacjami dotyczącymi rozprzestrzeniania się koronawirusa, pragniemy poinformować, że Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska na bieżąco monitorują najnowsze doniesienia Głównego Inspektoratu Sanitarnego i na bieżąco podejmują środki ostrożności dla zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników.


    BEZPIECZNA BANKOWOŚĆ ONLINE

    Zachęcamy do korzystania z systemu bankowości internetowej, w którym można realizować wszystkie operacje bez potrzeby wychodzenia z domu. 

    Rekomendujemy również zastąpienie wszelkich płatności gotówką na rzecz dokonywania płatności kartą.

    Ponadto kontynuujemy obsługę Klientów za pośrednictwem Infolinii. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w soboty w godzinach 8-14.
    Może się zdarzyć, że czas oczekiwania na połączenie z Doradcą będzie dłuższy niż zwykle, ponieważ w związku z zamknięciem szkół i przedszkoli część naszych pracowników zostanie ze swoimi dziećmi w domach.


    UWAGA NA FAŁSZYWIE WIADOMOŚCI I PRÓBY WYŁUDZENIA "NA KORONAWIRUSA"

    Pamiętaj, że:

    Bank nigdy nie prosi o podawanie za pośrednictwem maila, sms, telefonu, danych klienta i danych dostępowych do rachunków;

    Bank nie przekazuje także informacji i poradników w wiadomościach e-mail z treściami na temat wykrywania i leczenia koronawirusa;

    Nie otwieraj podejrzanych linków lub załączników.

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do Banku, najbliższej jednostce Policji, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl . Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.


    TWOJE ZDROWIE

    Dbaj o siebie, swoich bliskich oraz wszystkich w Twoim otoczeniu. W przypadku podejrzenia zakażenia wiarygodne informacje znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/koronawirus 

    Aktualne informacje na temat koronawirusa: 

    Państwowa Inspekcja Sanitarna www.gis.gov.pl  

    Ministerstwo Zdrowia www.gov.pl/web/koronawirus

    Na bieżąco aktualizujemy informacje dotyczące funkcjonowania Banku na stronie www.toyotabank.pl/jak-dzialamy 

    Z poważaniem,

    Zespół Toyota Bank

    16.03.2020 r.

    Uwaga na fałszywe wiadomości i próby wyłudzeń "na koronawirusa"

    Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.

    Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

    Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.

    Więcej informacji: https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

    10.03.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 15.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 15.03.2020 r. w godzinach 07:00-19:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    04.03.2020 r.

    Prace serwisowe w dniu 09.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 09.03.2020 r. w godzinach 07:00 – 08:00 odbędą się planowe prace serwisowe.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie usługi pobierania wyciągów w  Systemu Bankowości Elektronicznej.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    26.02.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 01.03.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 01.03.2020 r. w godzinach 07:00-20:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    04.02.2020 r.

    Zmiana Tabeli Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że od dnia 12 lutego 2020 r. obowiązywać będzie nowa Tabela Oprocentowania dla Klientów Indywidualnych. Obniżeniu ulega oprocentowanie Lokaty Sprint 180 dni, Lokaty Standard na 12 miesięcy i Lokaty Plus na 12 miesięcy. Jednocześnie podnosimy oprocentowanie na Lokacie Standard 24 miesiące i Lokacie Plus 24 miesiące.

    Nowa tabela dostępna jest pod adresem: www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie/

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    31.01.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 02.02.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 02.02.2020 r. w godzinach 13:00-01:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    24.01.2020 r.

    Dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych w dniu dzisiejszym 24.01.2020 r. występują problemy z zalogowaniem się do Systemu Bankowości Elektronicznej Toyota Bank.

    Za utrudnienia przepraszamy
    Z poważaniem,

    23.01.2020 r.

    Prace serwisowe w dniu 23.01.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w dniu 23.01.2020 r. w godzinach 20:00 – 22:00 odbędą się planowe prace serwisowe. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego, usługi tzw. szybkich płatności oraz autoryzacji płatności kartowych.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank

    17.01.2020 r.

    Prace serwisowe w dn. 19.01.2020 r.

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w niedzielę 19.01.2020 r. w godzinach 20:00-21:00 odbędą się planowane prace serwisowe infrastruktury technicznej banku.
    W tym czasie mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do Systemu Bankowości Elektronicznej, Automatycznego Serwisu Telefonicznego i usługi tzw. szybkich płatności.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,
    Zespół Toyota Bank