Instrukcja do E-Faktur

Instrukcja do E-Faktur

Sprawdź, jak korzystać z usługi elektronicznych faktur w szybki i maksymalnie wygodny sposób.

Wyraź zgodę na otrzymywanie faktur w postaci elektronicznej i zyskaj:

  • dostęp do swoich dokumentów 24 godziny na dobę,
  • powiadomienia e-mailowe z e-fakturą
  • oszczędność czasu, energii oraz środowiska naturalnego
  • historię e-faktur z ostatnich 12 miesięcy

Jak uzyskać dostęp do portalu?

Wypełnij i podpisz zgodę na wystawianie faktur w formie elektronicznej (plik do pobrania TUTAJ), a następnie wyślij je pocztą na adres:

Toyota Leasing Polska sp. z o. o.
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Jak założyć konto w portalu E-Faktura?

Po otrzymaniu pierwszej e-faktury możesz założyć konto w portalu pod adresem https://e-faktura.toyotaleasing.pl/

  • Skąd wysyłana jest wiadomość? Z adresu leasingmail@pl.toyota-fs.com
  • Nie otrzymałeś wiadomości? Sprawdź folder SPAM lub ustawienia programu pocztowego

Jak się zalogować?

Wprowadź adres https://e-faktura.toyotaleasing.pl/l w przeglądarce internetowej, a po wczytaniu portalu, wpisz w okienku do logowania adres e-mail i hasło.

W jaki sposób dowiem się o wystawieniu faktury?

  • Na portalu E-Faktura – dokument księgowy pojawia się w formie elektronicznej następnego dnia roboczego po jej wystawieniu
  • Poprzez wiadomość e-mail, wysłaną na adres wskazany do otrzymywania e-faktur

    • Tytuł wiadomości: Otrzymałeś nowy dokument w Serwisie E-Faktura Toyota Leasing
    • Co zawiera wiadomość? Powiadomienie, link do portalu E-Faktura oraz dokument PDF
    • Nie posiadasz danych do logowania? Skorzystaj z opcji resetowania hasła.

Nie pamiętam hasła do logowania

Skorzystaj z opcji resetowania hasła na stronie do logowania.
Wskaż adres e-mail podany do otrzymywania e-faktur i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

Jak zmienić hasło do serwisu E-Faktura?

Po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto jest możliwa zmiana hasła.

Nie znalazłem rozwiązania problemu

Skontaktuj się z nami:

a) elektronicznie na adres mailowy leasingmail@pl.toyota-fs.com

b) telefonicznie pod numerem Infolinii

i przekaż nam szczegóły dotyczące problemu (w przypadku zgłoszenia e-mail podaj dokładny opis ze zrzutami ekranu).