Dłonie

Sytuacja w Urainie

Zbiór najważniejszych informacji dotyczących bezpieczeństwa finansowego i zmian wynikających z obecnej sytuacji.

bezpieczeństwo srodków

Bezpieczeństwo środków pieniężnych

Państwa pieniądze zdeponowane w Toyota Bank są bezpieczne.

Wyniki finansowe banku wskazują na jego stabilną sytuację rynkową i spełniają wszystkie wymagania nadzoru finansowego.

Sytuacja w Ukrainie nie wpływa na funkcjonowanie banku. Pracujemy standardowo, nasi Doradcy dostępni są od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 i w soboty 8-14.

Wypłata gotówki

WYPŁATA GOTÓWKI

Nie ma potrzeby dokonywania wypłat gotówki z bankomatów. 

Nadal można płacić kartami za zakupy jak również dokonywać przelewów.

W dalszym ciągu możliwe jest dokonywanie wpłat i wypłat gotówki w dedykowanym oddziale Banku Handlowego w Warszawie S.A., przy ulicy Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. W celu wypłaty gotówki należy z wyprzedzeniem zgłosić taki fakt poprzez Infolinię.

bezpieczeństwo w sieci

BEZPIECZEŃSTWO W SIECI

Zagrożenie cyberatakami jest w dzisiejszych czasach wysokie. Wiele instytucji, w tym banki muszą liczyć się z ryzykiem działań hakerów. W Toyota Bank stawiamy na bezpieczeństwo, jesteśmy przygotowani na szybkie reagowanie w przypadku ataku hakerskiego.

Zachęcamy do zachowywania szczególnego bezpieczeństwa naszych Klientów. Prosimy zwracać uwagę na podejrzane wiadomości email, SMS oraz połączenia telefoniczne. Zawsze należy korzystać ze sprawdzonego sprzętu, aktualnych przeglądarek.

Należy weryfikować prawdziwość otrzymywanych informacji, również w przypadku kontaktów z banków. Prosimy o rozsądne podejście do informacji zamieszczanych w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych – wiele informacji może być tzw. fake newsami. Jeśli chcesz wesprzeć Ukrainę poprzez przelew, sprawdź, czy zbiórkę prowadzi wiarygodna organizacja.

Przeczytaj więcej o bezpieczeństwie finansowym na naszym blogu

Transakcje kartowe

TRANSAKCJE KARTOWE

Nadal można dokonywać transakcji kartą w Polsce i za granicą.

Transakcje można realizować w punktach handlowo-usługowych (zarówno klasycznie jak i zbliżeniowo) oraz w sklepach internetowych.

W związku z sankcjami i decyzjami organizacji płatniczych transakcje kartowe realizowane w Rosji (płatności kartą i wypłaty gotówki) nie będą realizowane. Dotyczy to również transakcji w sklepach internetowych zlokalizowanych na terenie Rosji lub obsługiwanych przez rosyjskie systemy płatności.

pomoc

 

WSPARCIE UKRAINY

Doświadczamy niezwykle trudnego czasu, pełnego wyzwań i niepewności. Jesteśmy jednak pewni, że działając wspólnie i zgodnie z wartościami Toyoty staniemy się jeszcze lepszą i silniejszą organizacją.

Uruchomiliśmy specjalny Fundusz oraz Centralny Zespół Wsparcia Humanitarnego, którego zdaniem jest koordynacja działań mających na celu pomoc pracownikom Toyoty i członkom ich rodzin.

Nasi pracownicy otrzymali dodatkowy czas wolny by nieść pomoc w dogodnym dla nich czasie i formule. Dzięki temu mamy możliwość uczestniczenia w wielu wspaniałych inicjatywach trafiając do najbardziej potrzebujących.

Przeczytaj również jak Toyota i Dilerzy wspierają uchodźców z Ukrainy.

Kolaż zdjęć