Uśmiechnięci rodzice z córką, rodzice trzymający drewniane sklejki nad całą trójką, tworzące dach

Serwisy Assistance

Skrojone na miarę Twoich potrzeb

Serwis Medyczny

Dłonie mężczyzny w białym kitlu, podpisujące dokumenty niebieskim długopisem, obok na biurku słuchawki lekarskie

Serwis Medyczny 8 zł miesięcznie

Korzystaj z szybkiej i wygodnej organizacji pomocy medycznej.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • wizyta lekarska
  • dostawa leków
  • organizacja wizyty specjalisty
  • transport do szpitala i z powrotem do domu
  • rehabilitacja.

Opłata to jedynie:

  • 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwis Domowy

Mężczyzna ubrany w dżinsowe ogrodniczki, w przedniej kieszeni widoczne narzędzia, mężczyzna trzyma w jednej ręce skrzynkę narzędziową, w drugiej notes, na zdjęciu nie jest widoczna głowa mężczyzny

Serwis Domowy 5 zł miesięcznie

Korzystaj z pełnej ochrony na wypadek drobnych szkód lub awarii sprzętu domowego i urządzeń codziennego użytku.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • naprawy sprzętu RTV/AGD oraz PC i urządzeń mobilnych
  • drobne naprawy domowe i pomoc techniczna
  • informacja o usługodawcach na wypadek awarii

Opłata to jedynie:

  • 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwis Concierge

Palec przybliżony do złotej, okrągłej plakietki z napisem wokoło Concierge Services, w środku pięć gwiazdek

Concierge 5 zł miesięcznie

Ciesz się pełnym pakietem usług informacyjno-organizacyjnych, dzięki którym oszczędzisz czas, nerwy i pieniądze.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • organizacja usług dla domu i rodziny
  • organizacja wolnego czasu, rozrywek i hobby
  • organizacja przyjęć, spotkań towarzyskich i biznesowych
  • organizacja wizyt medycznych.

Opłata to jedynie: 

  • 5 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwis Moto

Dwie dłonie podające sobie klucz do naprawy samochodu, jedna z dłoni jest w rękawiczce roboczej, widoczny fragment samochodu

Serwis Moto 8 zł miesięcznie

Zyskaj gwarancję szybkiej i profesjonalnej pomocy w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze.

Przykładowe świadczenia, które zyskasz to:

  • naprawa na miejscu zdarzenia lub holowanie
  • dostarczenie paliwa
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu • transport roweru
  • informacja o postępowaniu w razie wypadku.

Opłata to jedynie:

  • 8 zł miesięcznie (z kartami płatniczymi Toyota Bank).
Zamów assistance

Serwisy assistance

Kiedy mogę skorzystać z assistance?

Jeśli opłacasz składkę zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
Klienci z kartą kredytową Double Gold mogą korzystać z serwisu medycznego oraz concierge'a.

Jak zgłosić szkodę?

Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum alarmowe działa całą dobę. 

Jak bank organizuje pomoc?

Poprzez Europ Assistance. Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Otrzymasz pomoc jak najszybciej.

Czy mogę wybrać serwisy assistance?

Serwisy assistance są dostępne dla Klientów posiadających kartę kredytową lub konto z kartą debetową. Możesz wybrać wszystkie serwisy assistance z oferty Toyota Bank.

Jak włączyć serwisy Assistance?

Skontaktuj się w tym celu z Infolinią Toyota Bank pod numerem telefonu 22 488 55 50. Przystąpienie do programu odbywa się drogą telefoniczną poprzez zaakceptowanie deklaracji odczytanej przez pracownika banku.

Czyz serwisów mogę zrezygnować w każdej chwili? Jak je wyłączyć?

Ochrona obowiązuje do końca miesiąca, w którym zgłosisz rezygnację z serwisu. Skontaktuj się w tej sprawie z Infolinią Toyota Bank.

Jaki jest numer telefonu do Centrum Alarmowego?

Telefon + 48 22 205 51 01. Centrum Alarmowe działa całą dobę. 

Jakie dane są konieczne do zgłoszenia szkody?

Podaj:
- imię i nazwisko,
- 6 pierwszych i 6 ostatnich cyfr numeru karty,  
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z uprawnionym lub wskazaną przez niego osobą, 
- krótki opis oczekiwanej pomocy,
- wszelkie inne informacje niezbędne Centrum Alarmowemu do realizacji usługi.

Czy są jakieś ograniczenia kwotowe świadczeń?

Limity świadczeń znajdziesz w warunkach świadczenia usług Assistance.

Zabrakło mi paliwa - co powinienem zrobić?

Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu + 48 22 205 51 01. Centrum działa całą dobę. 

Kiedy pobierana jest opłata za serwis assistance?

Pierwszego dnia roboczego miesiąca za miesiąc poprzedni.

Jak długo trwa ochrona serwisowa?

12 miesięcy kalendarzowych od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym uprawniony przystąpił do serwisu. Usługa będzie automatycznie odnawiana, jeśli uprawniony nie złoży wcześniej rezygnacji.

Załaduj więcej +
Opłata Miesięczna Serwis Moto Serwis Medyczny Serwis Domowy Concierge
Karty Debetowe: Super Red III, Ruby Passion i kredytowe Black Pearl, Ice Rose oraz karty płatniczo-lojalnościowe Toyota More 8 zł/mc  8 zł/mc 5 zł/mc 5 zł/mc
Karty kredytowe Double Gold 8 zł/mc w cenie karty 5 zł/mc w cenie karty

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Wybierz ten temat w sytuacji gdy padłeś ofiarą oszustwa lub zauważyłeś podejrzaną transakcję na swoim rachunku

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf o maksymalnej wadze 8MB.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing). Bez zaznaczonej zgody na kontakt telefoniczny, będziemy mogli odpowiedzieć wyłącznie poprzez wiadomość email lub SMS.
Klauzula informacyjna

Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.

Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?

  • Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
  • Twoje dane przetwarzamy również aby przygotować ofertę oraz udzielić informacji o naszych produktach, jeśli wyrazisz swoją zgodę na marketing za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Podstawa prawna: zgoda (RODO art. 6 ust. 1 lit. a).
  • jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).

Jak długo przechowujemy dane?

  • Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy.
  • Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.

Kto może otrzymać Twoje dane?

  • Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
  • Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
  • Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).

Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Jakie masz prawa?

Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich poprawienia lub usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych do innej instytucji,
  • złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
  • cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.

Czy musisz podawać dane?

Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.

Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?

Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.

Klauzula informacyjna

Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować

Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.

Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?

  • Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
  • jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).

Jak długo przechowujemy dane?

  • Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy.
  • Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.

Kto może otrzymać Twoje dane?

  • Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
  • Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
  • Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.

Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)

Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).

Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Jakie masz prawa?

Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich poprawienia lub usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przeniesienia danych do innej instytucji,
  • złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
  • cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.

Czy musisz podawać dane?

Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.

Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?

Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.