Biała Toyota RAV4 stojąca na przejściu dla pieszych na ulicy, w tle wąska ulica, wzdłuż której stoją wysokie budynki

Indeksowane Konto Oszczędnościowe

Daje więcej!

Oprocentowanie nawet 5,86%

SPRAWDŹ KORZYSTNE OPROCENTOWANIE
OPARTE NA STAWCE WIBOR Zyskaj

Nasze Indeksowane Konto Oszczędnościowe daje Ci największe możliwości oszczędzania.
Odłożysz na wymarzone cele, a przy tym skorzystasz ze swoich pieniędzy już w trakcie oszczędzania.
Rachunek jest prosty:

  • 5,86 % WIBOR 3M do kwoty 400 000 zł
  • 2,86 % WIBOR 3M - 3,00 p.p.* powyżej kwoty 400 000 zł

Oprocentowanie obliczone wg stawki WIBOR 3M z dnia 28.03.2025 r.
* punkty procentowe

Indeksowane Konto Oszczędnościowe

Czerwona ikona z dwoma stojącymi obok siebie słupkami monet

Gwarantowane oprocentowanie

Otrzymujesz atrakcyjne oprocentowanie.

Czerwona ikona zamku z przyczepioną na górze flagą

Lider w swojej dziedzinie

Konto doceniane w rankingach kont oszczędnościowych.

Czerwona ikona z kalkulatorem na tle świnki skarbonki

Prowadzenie od 0 zł

Jeśli nie wypłacisz środków w danym miesiącu to zwrócimy Ci opłatę za prowadzenie rachunku.

Czerwona ikona z postacią wskazującą na kwadratową tablicę, na której narysowane jest kółko oraz x, pomiędzy nimi przebiega strzałka

Możliwość zakładania lokat

Możesz zakładać korzystne lokaty z konta.

WYBIERZ SPOSÓB OTWARCIA KONTA:

jak podpisać umowę online krok po kroku

Grafika przedstawia napis: ZŁÓŻ WNIOSEK Teraz 100% online". ZŁÓŻ WNIOSEK jest napisane czerwonymi literami na białym tle z cienką czerwoną ramką. Tekst "Teraz 100% online" jest mniejszy i znajduje się poniżej. Całość ma prosty i nowoczesny wygląd, sugerujący usługę online.

Kalkulator

Z przyczyn technicznych prezentowany wynik jest nieznacznie zaokrąglony.
* Oprocentowanie obliczone według progów w aktualnej Tabeli Oprocentowania tj.: IKO - do 400 000 zł: 5,86%, od 400 000 zł i powyżej: 2,86%
 

Czy mogę otworzyć konto online?

Możesz otworzyć konto online jeśli spełniasz następujące warunki:

  • wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych biometrycznych pozwalających na twoją jednoznaczną identyfikację (cechy charakterystyczne twojej twarzy uwidocznione na zdjęciu w dokumencie tożsamości oraz w nagraniu z twojej kamery) w celu zdalnego zawarcia umowy z Toyota Bank Polska,
  • jesteś pełnoletnim obywatelem Polski,
  • masz adres zamieszkania i korespondencji na terenie Polski,
  • masz polski dowód osobisty,
  • masz numer telefonu komórkowego polskiego operatora.
Czego potrzebuję, aby otworzyć konto online?

Aby otworzyć konto online potrzebujesz:

  • dostępu do Internetu,
  • komputera,
  • smartfona lub innego urządzenia mobilnego wyposażonego w kamerę,
  • dowodu osobistego.
Na jakiej przeglądarce najlepiej złożyć wniosek o konto?

Wniosek o konto najlepiej złożyć korzystając z poniższych przeglądarek:

  • Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843
  • Microsoft Edge – od wersji  25.10586.0
  • Google Chrome – od wersji 36
  • Mozilla Firefox – od wersji 45
  • Safari – od wersji 11 
Co to jest zdalna weryfikacja?

Zdalna weryfikacja jest to proces weryfikacji tożsamości Klienta na podstawie ustalonych danych identyfikacyjnych oraz cech fizycznych Klienta przeprowadzany w sposób zdalny i elektroniczny.

Jakie wymogi muszę spełnić, aby otworzyć konto online?

Aby skorzystać z trybu zawierania Umów w postaci elektronicznej wymagane jest użycie następujących dokumentów, urządzeń, sprzętu oraz oprogramowania:

  • urządzenia pozwalającego odbierać wiadomości SMS z bramek GSM,
  • korzystania z polskiego numeru telefonu komórkowego,
  • urządzenia zapewniającego dostęp do Internetu oraz poczty e-mail,
  • urządzenia zapewniającego odczyt dokumentów w formacie pdf.,
  • posiadania ważnego, niezniszczonego dowodu osobistego wydanego przez właściwe organy Rzeczypospolitej Polskiej,
  • urządzenia wyposażonego w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 (słownie: trzy) megapiksele,
  • urządzenia z dostępem do jednej z wymienionych przeglądarek internetowych:
    • Internet Explorer – od wersji 11.0.9600.17843,
    • Microsoft Edge – od wersji  25.10586.0,
    • Google Chrome – od wersji 36,
    • Mozilla Firefox – od wersji 45,
    • Safari – od wersji 11. 
Jaką rozdzielczość musi mieć kamera w urządzeniu, w którym będę dokonywać zdalnej weryfikacji?

Urządzenie stacjonarne lub mobilne powinno być wyposażone w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 megapiksele.

Czy konto online może być otwarte z pełnomocnikiem?

Niestety, nie ma możliwości otwarcia rachunku z pełnomocnikiem w procesie online. Jest to możliwe tylko w przypadku potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

Na co zwrócić uwagę podczas zdalnej weryfikacji?

Podczas weryfikacji zwróć uwagę na poprawność swoich danych, które wprowadzisz – od tego zależą dalsze kroki poprawnej weryfikacji Twojej tożsamości online. Sprawdź czy nie ma literówek oraz zweryfikuj polskie znaki. Zadbaj  o prywatność i o odpowiednie oświetlenie w pomieszczeniu, w którym się znajdujesz. Ważne, aby podczas weryfikacji nie było widać innych osób.

W jaki sposób otrzymam umowę?

Umowa jest wysyłana na adres e-mail, podany w trakcie procesu zakładania konta.

Kiedy mogę zacząć korzystać z konta?

Z konta możesz zacząć korzystać po otrzymaniu wiadomości SMS z informacją, że konto jest aktywne.

Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?

Do potwierdzenia tożsamości wymagane jest posiadanie ważnego, niezniszczonego dowodu osobistego wydanego przez właściwe organy Rzeczypospolitej Polskiej. Podczas weryfikacji nie zasłaniaj żadnej części dokumentu, wyjmij go z etui. Pozwoli to na prawidłowy odczyt Twoich danych.

Czy podczas weryfikacji mogę użyć paszportu?

Nie. W procesie online weryfikacja tożsamości odbywa się aktualnie tylko po przez weryfikację dowodu osobistego.

Nie posiadam urządzenia wyposażonego w kamerę. Jak mogę przejść proces online?

Do weryfikacji tożsamości online niezbędne jest posiadanie urządzenia wyposażonego w kamerę o minimalnej rozdzielczości 3 megapiksele. Jeśli nie posiadasz takiego urządzenia, wybierz formę potwierdzenia tożsamości przez kuriera.

W jaki sposób otrzymam kartę do konta?

Karta zostanie wysłana pocztą na adres korespondencyjny, który wskazałeś podczas składania wniosku.

Jakim podmiotom mogą zostać udostępnione moje dane?

Dane mogą zostać udostępnione:

  • podmiotom świadczącym usługi IT (Fabrity Sp. z o.o., Autenti Sp. z o.o.), w tym w szczególności świadczącym usługi hostingu naszej strony internetowej,
  • podmiotom świadczącym na nasze zlecenie usługi zdalnej identyfikacji na podstawie danych biometrycznych (Fabrity K2 Sp. z o.o., Signicat SLU),
  • naszym doradcom prawnym, sądom, uprawnionym organom administracji publicznej.
Załaduj więcej +

Konta

Czy istnieje możliwość wysłania/otrzymania przelewu z zagranicy?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta klientów prowadzone są wyłącznie w PLN. Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Czy można potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Nie. Tożsamość jest potwierdzana przez kuriera w momencie podpisywania umowy.

Dlaczego dostępne środki są niższe niż saldo konta?

Dostępne środki to środki, z których aktualnie można skorzystać. Uwzględniają one nierozliczone transakcje wykonywane kartą płatniczą, tzw. blokady, lub transakcje oczekujące.

Czy osoba niepełnoletnia może otworzyć konto?

Toyota Bank oferuje Konto młodzieżowe Click dla osób, które mają 13 lat.

Ile kosztuje prowadzenie konta?

Opłata za prowadzenie konta określona jest w Tabeli Opłat i Prowizji. Zobacz, jak uzyskać zwolnienie z tej opłaty.

Ile kosztują przelewy z konta?

Przelewy poprzez System Bankowości Elektronicznej z rachunku podstawowego są bezpłatne. W przypadku Konta Oszczędnościowego oraz Konta Super Click opłata za każde zlecenie wewnętrzne wykonane poprzez System Bankowości Elektronicznej wynosi 2 zł, a za zlecenie zewnętrzne - 4,50 zł.

Czy mogę otworzyć konto z inną osobą?

Tak. Toyota Bank oferuje Konto Wspólne.

Czy mogę dodać pełnomocnika do konta?

Tak. Prześlij w tym celu na adres banku formularz pełnomocnictwa (Toyota Bank Polska S.A., ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa).

Czy przy współwłaścicielu konta płacę więcej za jego prowadzenie?

W przypadku Konta Wspólnego opłata za jego prowadzenie jest naliczana oddzielnie dla każdego ze współposiadaczy (jeśli wydano więcej niż jedną kartę).

Jak zgłosić śmierć właściciela konta?

Zamknięcie rachunków następuje po przekazaniu Bankowi zawiadomienia o śmierci klienta.

1. Prześlij do Banku kopię aktu zgonu. 
2. Aby uzyskać informację o rachunkach zmarłego, prześlij do Banku kopię aktu zgonu oraz poświadczenia dziedziczenia lub sądowej decyzji o podziale spadku. 
3. Aby wypłacić środki z rachunków zmarłego, do powyższych dokumentów dołącz kopię dowodów osobistych każdego spadkobiercy i pisemną dyspozycję wypłaty podpisaną przez każdego spadkobiercę. Na dyspozycji umieść numery rachunków bankowych do wypłaty.

Czy mogę zmienić konto?

Toyota Bank nie oferuje przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć rachunek aktualny.

Jak zamknąć konto w Toyota Bank?

Pisemnie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

- Prześlij do banku wypowiedzenie i numer rachunku, na który mają być zwrócone środki. 
- Ureguluj debety i wszelkie inne opłaty. 
- UWAGA: Jeśli masz otwarte lokaty, wypowiedzenie oznacza ich zamknięcie.

Wypowiedzenie umowy prześlij na adres banku: ul. Postępu 18b, budynek myhive Mokotów Three, 02-676 Warszawa, dział Back Office.

Czy oprocentowanie konta zależy od zgromadzonych środków?

Oprocentowanie konta zależy zarówno od środków na nim, jak i rodzaju konta. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Co to jest NRB?

NRB to numer rachunku bankowego, indywidualny dla każdego klienta.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto tego samego rodzaju?

Każdy pełnoletni klient banku może posiadać kilka kont danego rodzaju. Klienci w wieku 13-24 lat mogą posiadać tylko jedno konto młodzieżowe Click i Super Click.

Czy mogę przenieść konto do Toyota Bank?

Wypełnij w tym celu pełnomocnictwo, upoważnienie i wniosek o przeniesienie rachunku z innego banku (formularz udzielenia pełnomocnictwa i przeniesienia rachunku lub innych usług płatniczych) i dostarcz dokumenty do Toyota Bank. Przeniesienie rachunku jest bezpłatne.

Czym jest polecenie zapłaty i jak je ustanowić?

Polecenie zapłaty zezwala na obciążenie rachunku klienta Banku. By aktywować polecenie zapłaty, zgłoś ten zamiar podmiotowi, który świadczy usługę, za którą należność ma być pobrana z twojego konta. Polecenie zapłaty można w każdej chwili odwołać jednorazowo lub na stałe. Należy złożyć dyspozycję w formie pisemnej, w której znajdzie się numer transakcji do odwołania.

Z jakich usług dodatkowych mogę korzystać po założeniu konta?

Z serwisów assistance oraz pakietu sms. 

Czy mogę otworzyć rachunek walutowy?

Toyota Bank nie oferuje rachunków walutowych.

Czy przelewy na inne konto w Toyota Bank są realizowane w czasie rzeczywistym?

Przelewy wewnętrzne wykonane w godzinach pracy banku (8:00-20:00 w dni robocze) są realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy zlecone w innych godzinach są realizowane najpóźniej kolejnego dnia roboczego.

Czy Toyota Bank ma wpłatomaty?

Nie.

Jak pobrać historię rachunku za konkretny okres?

Wybierz opcję "Konta", potem "Historia konta" w Systemie Bankowości Elektronicznej. Wskaż konto i okres, którego historia ma dotyczyć. Możesz eksportować historię do pliku lub ją wydrukować.

W jakiej formie mogę otrzymywać wyciąg z rachunku?

Są dwie możliwości: w formie papierowej lub elektronicznej.

- Wyciąg papierowy jest wysyłany pocztą, za co pobierana jest opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji.
- Wyciąg elektroniczny jest bezpłatny i dostępny w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę pobrać pojedyncze potwierdzenie przelewu?

W "Historii konta" wybierz opcję "Drukuj", a następnie opcję "Zapisz do pliku".

Nie mam polskiego obywatelstwa. Czy mogę założyć konto w Toyota Bank?

Tak. Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa powinny okazać dowód osobisty lub paszport oraz kartę pobytu, jeśli nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy mogę dokonać wpłaty gotówkowej na konto?

Tak, w oddziale Banku Handlowego w Warszawie, przy ulicy Traugutta. Pełny adres oddziału: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij oświadczenie i prześlij jego skan na adres: kontakt@toyotabank.pl 
Wpłaty należy dokonać na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL 58 1030 1508 0000 0004 0008 6001 i podać w tytule numer klienta. Jeżeli wpłata ma trafić na rachunek kredytu samochodowego, w tytule wskaż numer umowy.
UWAGA! Powyższy rachunek służy wyłącznie do wpłat gotówkowych. Prosimy nie dokonywać na niego przelewów. 
Za wpłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Wpłaty i wypłaty księgowane są codziennie do końca dnia.

Czy Toyota Bank ma oddziały stacjonarne?

Toyota Bank jest bankiem internetowym i nie prowadzi obsługi oddziałowej. 

Czy w Toyota Bank dostępna jest obsługa kasowa?

Toyota Bank nie prowadzi obsługi kasowej. Wpłacić lub wypłacić gotówkę można w Banku Handlowym przy ulicy Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Przed wizytą w Banku Handlowym wypełnij oświadczenie i prześlij jego skan na adres: kontakt@toyotabank.pl.

- W celu wpłaty gotówki - przelej gotówkę na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL58 1030 1508 0000 0004 0008 6001, a w tytule wpłaty podaj numer klienta.
- W celu wypłaty gotówki - zgłoś fakt przez Infolinię, w siedzibie Toyota Bank odbierz czek, w oddziale Banku Handlowego w Warszawie wypłać gotówkę.

Za wpłatę i wypłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Czy dostęp do bankowości elektronicznej jest płatny?

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny. Obsługuje klientów przez całą dobę.

Czy mogę przelać pieniądze z banku zagranicznego na konto w Toyota Bank?

Toyota Bank posiada kod SWIFT (TOBAPLPWXXX), ale wszystkie konta klientów prowadzone są wyłącznie w PLN. Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych. Wszystkie przelewy w walutach obcych są automatycznie zwracane do nadawcy. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Jak zmienić limity przelewów?

1. Połącz się z doradcą na Infolinii (tel.: 22 488 55 50).

lub

2. Zaloguj się w Systemie Bankowości Elektronicznej. Wybierz odpowiednią opcję w menu "Kanały dostępu do systemu", "Kanały dostępu i limity do rachunków" lub "Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków".

Nowe limity obowiązują od razu po zatwierdzeniu zmian w aplikacji mobilnej.

Jak otworzyć konto?

Wypełnij wniosek za pośrednictwem Centrum Wniosków.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia konta?

Wystarczy dowód osobisty. 
Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa powinny okazać dowód osobisty lub paszport oraz kartę pobytu, jeśli nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy wpływy na konto są wymagane?

Nie wymagamy deklarowania wpływów. Ale należy zapewnić środki niezbędne do pobrania ewentualnej opłaty za konto. 
Regularne zasilanie konta umożliwia skorzystanie z promocji organizowanych przez bank i zyskanie dodatkowych profitów. Szczegóły znajdziesz w tabeli opłat i prowizji.

Czym jest rachunek VAT?

Dla klienta firmowego razem z rachunkiem rozliczeniowym jest również otwierany rachunek VAT. Środki z rachunku VAT są wykorzystane podczas transakcji w systemie Split Payment. Wartość netto z faktury za usługę trafia na rachunek rozliczeniowy odbiorcy, a podatek VAT - na jego rachunek VAT.

Załaduj więcej +