Kto przetwarza Twoje dane i jak się z nami skontaktować
            Administratorem Twoich danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 18B. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie: +48 22 488 5550 lub mailowo: kontakt@toyotabank.pl.
            
                Masz pytania o swoje dane osobowe? Skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – to osoba, która dba o zgodność z przepisami. Adres e-mail: daneosobowe@toyotabank.pl
            
            Dlaczego przetwarzamy Twoje dane, gdy do nas piszesz?
            
                - Twoje dane są potrzebne, aby przygotować i wysłać odpowiedź na Twoją wiadomość – to nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (RODO art. 6 ust. 1 lit. f).
 
                - Twoje dane przetwarzamy również aby przygotować ofertę oraz udzielić informacji o naszych produktach, jeśli wyrazisz swoją zgodę na marketing  za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Podstawa prawna: zgoda (RODO art. 6 ust. 1 lit. a).
 
                - jeśli jesteś naszym klientem, Twoje dane są także potrzebne do realizacji umowy z bankiem. Podstawa prawna: umowa (RODO art. 6 ust. 1 lit. b).
 
            
            Jak długo przechowujemy dane?
            
                - Jeśli nie jesteś naszym klientem dane przechowujemy przez 3 miesiące od zakończenia sprawy. 
 
                - Dane osobowe klientów przechowujemy przez czas trwania umowy, a potem zgodnie z przepisami prawa.
 
            
            Kto może otrzymać Twoje dane?
            
                - Firmy współpracujące z nami (np. operatorzy pocztowi),
 
                - Firmy wspierające nasze systemy i usługi (np. dostawcy IT, hostingu).
 
                - Urzędy i instytucje, które mają prawo do danych – np. KNF, prokuratura, inne instytucje państwowe.
 
            
            Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
            Bank nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych poza EOG (Unia Europejska, Norwegia, Liechtenstein, Islandia).
            Jeśli w trakcie trwania umowy zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG, zrobimy to tylko zgodnie z prawem, np. użyjemy zabezpieczeń takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.
            Jakie masz prawa?
            Masz prawo do:
            
                - dostępu do danych,
 
                - ich poprawienia lub usunięcia,
 
                - ograniczenia przetwarzania,
 
                - sprzeciwu wobec przetwarzania,
 
                - przeniesienia danych do innej instytucji,
 
                - złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (jeżeli uważasz, że naruszamy Twoje prawa),
 
                - cofnięcia zgody, jeśli przetwarzamy dane na jej podstawie.
 
            
            Czy musisz podawać dane?
            Nie musisz, ale jeśli nie podasz danych – nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na zapytanie.
            Czy decyzje o Tobie mogą być podejmowane automatycznie?
            Nie, Twoje dane nie będą wykorzystywane do podejmowania automatycznych decyzji.