Kobieta ćwiczy joga

Lokata Plus

Oprocentowanie nawet 5,90% do 400 tys. zł

Załóż Moto Konto, by otworzyć lokatę

Lokata Plus

Wybierasz najwygodniejszy dla Ciebie okres oszczędzania – i zyskujesz dużo więcej niż na koncie.
Lokata dostępna dla posiadaczy dowolnego konta w Toyota Bank.

Wysokie oprocentowanie

Najlepsze oprocentowanie

Najkorzystniejsze oprocentowanie na 3, 6, 9 i 12 miesięcy.

Pewny zysk

Pewny zysk

Masz gwarancję, że Twoje pieniądze zarobią dla Ciebie – nawet 5,90% w skali roku.

Wygodna obsługa

Wygodna obsługa

Wniosek składasz w 100% online. Tak samo zarządzasz lokatą.

Elastyczne wpłaty

Elastyczne wpłaty

Na lokatę możesz wpłacić od 2 000 zł.

Zobacz ile możesz zyskać: 

Lokata Plus Oprocentowanie (stałe)
Okres (w miesiącach) 1 3 6 9 12 24 36
od 2 000 zł 5,10% 5,90% 5,80% 5,40% 5,30% 4,60% 4,50%

Kalkulator

Informacje zawarte w kalkulatorze są̨ to dane orientacyjne, przykładowe i mają charakter niewiążący. Kalkulator służy wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowi rekomendacji ani też kierowanego do kogokolwiek (lub jakiejkolwiek grupy osób) zaproszenia do zawarcia umowy lokaty na zaprezentowanych warunkach. Informacja ta, w szczególności, nie stanowi oferty w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny i nie jest również usługą doradztwa inwestycyjnego, finansowego, podatkowego, prawnego ani jakiegokolwiek innego. Informacja jest aktualna na dzień́ bieżący. Kalkulator bazuje na Tabeli opłat i prowizji dla konsumentów oraz Tabeli oprocentowania dla konsumentów dostępnych na stronie www.toyotabank.pl. Podana kwota zysku to kwota brutto, tj. bez odliczenia podatku od dochodów kapitałowych. Z przyczyn technicznych prezentowany wynik jest nieznacznie zaokrąglony.

Lokaty

Czy muszę podpisywać umowę, jeżeli wnioskuję o kolejne lokaty?

Osoba, która nie posiada konta może wnioskować o lokatę standardową. W przypadku wnioskowania o pierwszą lokatę standardową należy podpisać umowę o lokatę. Przy wnioskowaniu o kolejne lokaty standardowe podpisywanie umowy nie jest konieczne. Klient, który posiada konto może założyć wszystkie lokaty z oferty Toyota Bank z poziomu Systemu Bankowości Elektronicznej, co nie wymaga podpisywania umowy lokaty.

Potrzebuję części środków z założonej lokaty - co mam zrobić?

System Toyota Bank nie umożliwia częściowej wypłaty środków z lokaty. W takiej sytuacji lokatę należy zerwać, a następnie można ponownie założyć lokatę na niższą kwotę.

Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek?

Zależnie od rodzaju lokaty przy zerwaniu lokaty klient nie otrzymuje odsetek lub otrzymuje 0,1 należnych odsetek. Warunki zerwania lokat są określone w Tabeli Oprocentowania.

Czy lokata jest zawsze odnawialna wraz z odsetkami?

Podczas zakładania lokaty klient określa tryb jej rozliczenia. Lokata może być nieodnawialna, odnawialna z odsetkami lub odnawialna bez odsetek. 

Czy lokaty podlegają ochronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego?

Tak, depozyty zgromadzone w Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegółowe informacje są dostępne na www.bfg.pl

Co się dzieje w przypadku, gdy kwota przelewu jest niezgodna z kwotą deklarowaną we wniosku o otwarcie lokaty?

Przelew zlecony na rachunek lokaty zostaje zwrócony na konto nadawcy, gdyż kwota przelewu musi być zgodna z kwotą zadeklarowaną podczas składania wniosku o lokatę.

Czy mogę zmienić numer konta do zwrotu środków w trakcie trwania lokaty?

Tak, w trakcie trwania umowy lokaty klient może zmienić tryb jej rozliczenia. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią pod nr 22 488 55 50.

Jak mogę założyć lokatę?

Wniosek o lokatę standardową można złożyć telefonicznie kontaktując się z Infolinią lub wypełniając wniosek ze strony internetowej Centrum Formularzy. Posiadacze konta w TBP mogą założyć każdy rodzaj lokaty logując się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć lokatę w walucie obcej?

Toyota Bank nie oferuje lokat walutowych.

Jak mogę zerwać lokatę?

Klient, który posiada wyłącznie lokatę standardową w Toyota Bank, celu jej zerwania powinien skontaktować się z Infolinią pod nr 22 488 55 50. Pozostałe lokaty z oferty Banku, klient może zerwać samodzielnie po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć kilka lokat na raz?

System Bankowości Elektronicznej nie umożliwia założenia wielu lokat na raz. Każda lokata musi być założona oddzielnie, a założenie lokaty jest potwierdzane przez klienta w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota lokaty?

Minimalna oraz maksymalna kwota lokaty jest zależna od jej rodzaju. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Czy mogę założyć lokatę nie wychodząc z domu?

Proces założenia lokaty jest zależny od rodzaju lokaty.

Podpisanie pierwszej umowy o Lokatę Standard może odbyć się całkowicie online. Wystarczy wybrać sposób podpisania umowy ‘On-line’. Następnie do przeprocesowania wniosku prosimy o przygotowanie dokumentu tożsamości oraz urządzenia, które posiada kamerę internetową. Dzięki temu umowa może być aktywna tego samego dnia, którego został złożony wniosek.

W przypadku wyboru standardowej ścieżki, podpisanie umowy odbywa się w obecności kuriera.

Posiadacze konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty, logując się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na lokatę?

Rachunek lokaty standardowej jest aktywny przez 21 dni od dnia potwierdzenia przez pracownika banku złożenia wniosku.

Jak mogę zarządzać lokatą online?

Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank może skorzystać z pasywnego dostępu do systemu bankowego, co oznacza, że może na bieżąco podglądać stan lokaty. Klient, który dodatkowo posiada konto może edytować swoją lokatę: ma wpływ na w tryb rozliczenia lokaty oraz możliwość jej zerwania. Każde logowanie i transakcje należy zatwierdzać w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Ile kosztuje założenie lokaty?

Założenie lokaty jest bezpłatne.

Czy mogę założyć lokatę bez posiadania konta w banku?

Tak, Toyota Bank oferuje Lokatę Standard, której założenie nie wymaga posiadania konta.

Jakie są zasady pobierania podatku od lokat?

Podatek jest pobierany i odprowadzany przez Toyota Bank.

Na czym polega dzienna kapitalizacja odsetek?

Dzienna kapitalizacja odsetek polega na tym, że odsetki są codziennie dopisywane do rachunku lokaty, a dzięki temu z każdym dniem procentuje wyższy kapitał na lokacie.

Załaduj więcej +

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Dodatkowe pliki

W celu przyjęcia dyspozycji bankowych dot. rachunków, depozytów lub kredytów prosimy o załączenie zeskanowanego pisma z własnoręcznym podpisem. Dozwolone formaty .jpg, .png, .pdf.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS przychodzących od Toyota Bank Polska S.A. w celu przedstawienia oferty, udzielenia informacji o produktach administratora (marketing).
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość co stanowi prawnie uzasadniony interes TBP (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), również w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora (marketing), w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie; do momentu wycofania udzielonej na marketing zgody;
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawna.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych - za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Klauzula informacyjna

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes) oraz realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – umowa); dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu, bądź, w przypadku wprowadzenia numeru klienta, przez okres realizacji umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (tj. podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z PORTALU KLIENTA LEASINGOWEGO!

Na Portalu Klienta - bez konieczności kontaktowania się z Toyota Leasing, możesz:

  • sprawdzić oraz pobrać faktury i noty księgowe,
  • zapłacić faktury on-line,
  • złożyć dyspozycję do umowy,
  • zgłosić zamiar wykupu pojazdu,
  • wygenerować duplikat faktury,
  • edytować swoje dane teleadresowe,
  • uzyskać zgodę na modyfikację pojazdu,
  • uzyskać pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju.

Poznaj wszystkie możliwości, które daje Portal Klienta i zacznij korzystać już dziś.

Portal Klienta

W innych sprawach zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas:

800 900 700

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Oddzwaniamy zazwyczaj w ciągu 30 minut, od poniedziałku do piątku.