Zamów kontakt

Oddzwonimy z indywidualną ofertą

Masz pytania?
Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zostaw numer - oddzwonimy.

*
*
zwińrozwiń

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.

zwińrozwiń

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Klauzula informacyjna

Oddzwaniamy zazwyczaj w ciągu 30 minut, od poniedziałku do piątku w godz. 9-20.

  • Do 10% zwrotu za paliwo
  • Atrakcyjne oferty specjalne i rabaty na samochody
  • Nawet 1 100 zł za dołączenie do świata Toyoty
Załóż konto Regulaminy

0
za konto

Co się zmieniło w ofercie w związku ze zmianą nazwy Konta Jedynego na Moto Konto?

Oprócz zmiany nazwy na Moto Konto główne zmiany to:

  • Zmiana warunków zwrotu miesięcznej opłaty za konto. Od 1 czerwca zwracamy tę opłatę za odpowiednie średnie saldo na koncie lub odpowiednie średnie saldo depozytów, lub wykonanie z konta spłaty raty kredytu posiadanego w Toyota Banku lub leasingu w Toyota Leasing Polska (szczegóły w aktualnej Tabeli Opłat i Prowizji);
  • Uproszczony program zwrotów za transakcje paliwowe. Znaną promocję „Tankuj korzyści do pełna” zastępuje promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” z aplikacją mobilną do wygodnego monitorowania swojej aktywności w tej promocji (szczegółowe warunki i progi zwrotów w nowej odsłonie promocji są dostępne tutaj);
  • Dodatkowe benefity dla kierowców decydujących się na zakup samochodu marki Toyota lub Lexus (szczegóły oraz regulamin).
Dlaczego Moto Konto jest najlepsze dla zmotoryzowanych?

MotoKonto jest ofertą kierowaną przede wszystkim dla kierowców. Korzystając z konta :

  • wybierasz serwisy assistance przydatne dla kierowców (moto i medyczny),
  • masz dostęp do promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo”, która pozwoli Ci otrzymać zwrot nawet do 10% wydatków na paliwo,
  • zyskujesz dostęp do najlepszych ofert Toyota Bank i dodatkowych benefitów związanych z zakupem nowej lub używanej Toyoty bądź Lexusa.
Jak otrzymać zwrot opłaty za prowadzenie Moto Konta?

Opłata za prowadzenie Moto Konta jest zwracana w przypadku posiadania średniego miesięcznego salda w wysokości min. 1000 zł, lub posiadania średniego miesięcznego salda lokat w wysokości min. 2500 zł lub dzięki spłaty raty aktywnej umowy kredytowej lub leasingu w Toyota Bank/Toyota Leasing Polska w danym miesiącu.

Czy Moto Konto zawsze jest powiązane z promocjami?

Tak, Moto Konto jest najlepszym kontem do korzystania z promocji organizowanych przez Toyota Bank. Zapraszamy do sprawdzenia aktualnych ofert specjalnych oraz do obejrzenia materiału wideo na którym przedstawiamy wszystkie korzyści nowego konta dla kierowców.

Jakie korzyści płyną z korzystania z Serwisu Moto?

Serwis Moto zapewnia m.in:

  • naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, a gdy taka naprawa nie jest możliwa – holowanie na odległość do 50 km
  • dostarczenie paliwa do unieruchomionego pojazdu
  • otwarcie i uruchomienie pojazdu
  • transport roweru – usługa zabezpiecza nie tylko twój samochód, ale również Ciebie, gdy przesiądziesz się na rower.
Co daje Serwis Medyczny?

Serwis Medyczny zapewnia m.in.:

  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu
  • organizację i pokrycie kosztów wizyty domowej pielęgniarki
  • transport medyczny do i ze szpitala
  • dostawę leków i drobnego sprzętu rehabilitacyjnego
  • organizację wizyty u lekarza-specjalisty.
Jak pobrać aplikację Tankuj Korzyści?

Aplikację Tankuj Korzyści można pobrać z App Store (dla produktów Apple z system iOS) lub Google Play (dla urządzeń mobilnych z systemem Android).Linki do sklepów dostępne są również na stronie www.toyotabank.pl/moto-konto. Pamiętaj, że aplikacja służy do obsługi i monitorowania udziału w promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” prowadzonej w ramach Moto Konta. Załóż konto, ściągnij aplikację i zarejestruj się w promocji. Funkcjonalność nie będzie dostępna dla systemów Windows.

Do czego służy aplikacja?

Aplikacja służy do rejestracji udziału w Promocji Tankuj Korzyści, a następnie do obsługi i monitorowania swojej aktywności w promocji. Rejestracja udziału polega na zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego posiadanego samochodu i wyrażeniu odpowiednich zgód. Dzięki aplikacji członkowie programu lojalnościowego Toyota More mają dostęp do bieżącego salda i dokładnej informacji nt. zebranych punktów i ich wartości. W aplikacji prezentujemy ekskluzywne oferty specjalne związane ze światem Toyoty.

Dlaczego nie mogę się zarejestrować w aplikacji „tankuj korzyści”?

Do poprawnej rejestracji w aplikacji wymagane jest wpisanie adresu e-mail podanego w podczas składania wniosku o Moto Konto lub podanego w Toyota Bank jako e-mailowego adresu kontaktowego oraz numeru PESEL. Aplikacja następnie wysyła jednorazowe hasło na numer telefonu komórkowego, który został podany także podczas składania wniosku o Moto Konto lub wskazany w Toyota Bank jako kontaktowy. Sprawdź dokładnie podawane dane lub skontaktuj się z Infolinią w celu ich weryfikacji. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem aplikacja poprosi o podanie numeru telefonu. Dzięki temu będziemy mogli szybko do Ciebie oddzwonić i przeprowadzić przez proces założenia Moto Konta i rejestracji w aplikacji.

Dlaczego nie mogę się zalogować w aplikacji?

Do poprawnego zalogowania w aplikacji wymagane jest poprawne przejście procesu rejestracji i ustawienia własnego, indywidualnego hasła do logowania. Hasło powinno zawierać:

  • Minimum 8 znaków
  • Minimum 1 cyfrę
  • Minimum 1 dużą literę
  • Minimum 1 znak specjalny

Każde następne logowanie wykonywane jest przez podanie adresu e-mail lub numeru PESEL wykorzystanego przy rejestracji w aplikacji i ustawionego, nowego hasła.

Możesz również skorzystać z funkcji touch lub face id jeśli urządzenie mobilne jest wyposażone w taką funkcjonalność. Biometryczną metodę logowania możesz ustawić w aplikacji w Profilu Użytkownika.

Dlaczego nie mogę zeskanować danych z dowodu rejestracyjnego.

Do prawidłowego zeskanowania danych z dowodu rejestracyjnego wymagane jest posiadanie urządzenia z system iOS w wersji od 10.0 i nowszej lub urządzenia z systemem Android w wersji 4.4 Kitkat i nowszej. Aplikacja wymusza skan dowodu przy pierwszym logowaniu do aplikacji, przy próbie dołączenia do promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” w sekcji „Zwrot za paliwo” oraz przy każdej próbie dodania kolejnego samochodu w sekcji „Twój samochód”. Po uruchomieniu funkcjonalności aplikacja wyświetla białą ramkę którą trzeba objąć umieszczony na dokumencie kod.



Pamiętaj:

  • pomieszczenie, w którym wykonujesz skan powinno być dobrze oświetlone;
  • obrazek kodu aztec w ramce aplikacji powinien być ostry i nierozmazany;
  • wyjmij dowód rejestracyjny z pokrowca lub etui, jeśli na co dzień tak go przechowujesz.

W przypadku braku możliwości wykonania skanu dowodu rejestracyjnego aplikacja umożliwi wpisanie danych ręcznie.

Czy aplikacja pozwala na zeskanowanie więcej niż jednego dowodu rejestracyjnego?

Tak, aplikacja pozwala na zeskanowanie więcej niż jednego dowodu. Należy jednak pamiętać, że nie ma możliwości podania danych tego samego samochodu przez więcej niż 2-óch użytkowników aplikacji (Uczestników Promocji).

Jak mogę monitorować moje wydatki na paliwo w aplikacji?

Aplikacja udostępnia podgląd do łącznej kwoty wszystkich transakcji kartą wykonanych w danym miesiącu, w podziale na opłaty paliwowe i wszystkie inne. Dodatkowo każdą transakcję paliwową można podejrzeć klikając na pulpicie ZWROT ZA PALIWO, przycisk SZCZEGÓŁY, a następnie w górnym menu wybierając opcję - HISTORIA.

Co mogę zyskać przystępując do promocji Tankuj Korzyści?

Zakładając Moto Konto i ściągając aplikację Tankuj Korzyści można:

  • Zarejestrować udział i przystąpić do promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” i zredukować swoje wydatki na paliwo aż do 600 zł rocznie;
  • Uzyskać ekskluzywny dostęp do ofert specjalnych na zakup Toyoty lub Lexusa;
  • Otrzymać atrakcyjną premię lub bony paliwowe za zakup Toyoty lub Lexusa;
  • Otrzymać atrakcyjną premię za skorzystanie z finansowania zakupu samochodu w Toyota Banku lub Toyota Leasing;
  • Mieć stały dostęp i podgląd najciekawszych ofert Toyota Bank;
  • Mieć bieżący podgląd na saldo punktów w programie Toyota More (dostępne tylko dla uczestników programu Toyota More)
  • Linki do regulaminów promocji znajdują się się tutaj
Jak mogę przystąpić do promocji Tankuj Korzyści?

Jeżeli jesteś już klientem Toyota Banku i posiadałeś/aś dotychczasowe Konto Jedyne, to wystarczy że ściągniesz aplikację z App Store lub Google Play i zarejestrujesz swój udział w Promocji – szybka i przejrzysta instrukcja dostępna tutaj. Po rejestracji profilu i zalogowaniu zostaniesz poproszony o zeskanowanie dowodu rejestracyjnego (kodu azteq) posiadanego samochodu i wyrażenie zgód związanych z przystąpieniem do promocji.

Jeżeli jesteś nowym klientem, proces wygląda podobnie, z tym że zaczynamy od złożenia wniosku o Moto Konto na naszej stronie internetowej. W trakcie procesowania wniosku o konto dostaniesz linki do sklepów App Store i Google Play skąd można pobrać aplikację, zarejestrować profil, ustawić docelowe hasło logowania do aplikacji. Po aktywacji Konta dokończysz proces rejestracji w promocji skanując kod azteq z dowodu rejestracyjnego i wyrażając odpowiednie zgody. Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem instruktażowym.

Korzystałem z Promocji w 2017 r. Czy muszę się ponownie rejestrować do przedłużonej Promocji?

Tak. Wszyscy uczestnicy Promocji "Tankuj korzyści do pełna" z 2017 roku powinni przejść ponowny proces rejestracji do Promocji. Tym razem należy to wykonać ściągając i rejestrując się w aplikacji Tankuj korzyści – przygotowanej specjalnie do obsługi tegorocznej edycji Promocji.

Jakie konto muszę otworzyć, aby skorzystać z promocji?

Moto Konto, gdyż promocja i całość oferty została przygotowana z myślą o zmotoryzowanych.

Czy w promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo ”akceptowane są transakcje petrol z dowolnej stacji paliw?

Tak, po spełnieniu pozostałych warunków promocji bank naliczy zwrot od wartości transakcji petrol wykonanych na dowolnej stacji paliw.

Czy promocja będzie przedłużona?

Promocja trwa od 1 lipca 2018 do 30 czerwca grudnia 2019. Co roku oferujemy klientom możliwość udziału w różnych promocjach związanych ze zbieraniem korzyści wynikających z użytkowania samochodu. Czy mogę uczestniczyć jednocześnie w Promocji „Tankuj korzyści do pełna” oraz Programie lojalnościowym Toyota More?

Tak. W nowej edycji Promocji postanowiliśmy, aby Uczestnicy promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo”, którzy są też uczestnikami programu lojalnościowego Toyota More, w okresie trwania promocji otrzymywali również punkty More za transakcje kartami płatniczymi.

Kiedy i jak wypłacany jest zwrot?

Zwrot jest przelewany na Moto Konto do 10. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki promocji. Przelew jest opatrzony tytułem: „Premia Tankuj korzyści – zwrot za paliwo. Gratulujemy!”.

Mam konto bankowe w Toyota Bank, konto inne niż Moto Konto. Czy też dostanę premię za płatności kartą wydaną do mojego konta?

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest skierowana tylko do posiadaczy Moto Konta. Zachęcamy do założenia Moto Konta, korzystania z aplikacji i wielu innych korzyści.

Czym jest średnie saldo konta oraz średnie saldo oszczędności?

Średnie saldo Konta – średnie miesięczne saldo środków pieniężnych zgromadzonych na Koncie obliczone jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu.

Średnie saldo oszczędności – średnie miesięczne saldo środków pieniężnych zgromadzonych na innych niż Moto Konto rachunkach Uczestnika Promocji w Banku (z wyjątkiem Indeksowanego Konta Oszczędnościowego) oraz na wszystkich posiadanych przez niego lokatach, obliczane jako suma sald na koniec każdego dnia miesiąca kalendarzowego na tych produktach, podzielona przez ilość dni w danym miesiącu.

Korzystałem z podobnej promocji w Toyota Banku zeszłym roku. Czy mogę korzystać z obecnej promocji?

Tak, promocja jest kierowana do wszystkich posiadaczy Moto Konta (poprzednio Konta Jedynego) – zarówno dotychczasowych, jak i nowych. Osoby, które korzystały z Promocji w 2017 roku lub do połowy 2018 roku powinny się do niej ponownie zarejestrować. Do promocji można przystąpić tylko przez aplikację Tankuj korzyści.

Dlaczego mam trzymać np. 2000 zł na nieoprocentowanym Moto Koncie, jeśli mogę je zdeponować np. na koncie oszczędnościowym lub małej lokacie?

Policzmy. Powiedzmy, że konto oszczędnościowe, lub lokata jest oprocentowana na 2,50% (co dla takiej kwoty to raczej rzadkość). Miesięcznie uzyskamy z tego netto ok. 3,40 zł odsetek. Te same 2000 zł trzymane w Toyota Bank na Moto Koncie, przy założeniu spełnienia warunku odpowiedniego salda oszczędności i samej chęci udziału w promocji „Tankuj korzyści - zwrot za paliwo” pozwolą komfortowo:

  • spełnić warunek średniego salda na koncie, tj. min. 1000 zł
  • spełnić warunek realizacji transakcji kartą (paliwo + inne) – na to przeznaczamy np. drugi 1000 zł w podziale np. 400 zł paliwo (2 tankowania), 500 zł inne zakupy, zostaje 100 zł nw. nieprzewidzianych dodatkowych transakcji jako bezpiecznik spełnienia warunku średniego salda na kocie ; )
  • zarobić dodatkowe 25 zł (premia 5% od wydatków kartą na paliwo), zakładając, że pozostałe warunki jej otrzymania zostały spełnione
  • uniknąć opłaty za prowadzenie konta – 2,49 zł (warunek średniego salda został spełniony)
Czy bank wymaga systematycznego zasilania konta?

Takiego obowiązku nie ma. Wymagane jest jedynie utrzymywanie odpowiedniego salda na Moto Koncie, odpowiednio wysokiego salda produktów depozytowych i wykonywanie płatności kartą innych niż za paliwo.

Czy saldo na rachunku musi być codziennie wyższe od progu zapisanego w regulaminie?

Nie ma takiej potrzeby. Bank bierze pod uwagę średnią dla całego miesiąca. Jeśli np. przez 10 dni w miesiącu saldo na Moto Koncie będzie wynosiło 1500 zł, a przez resztę miesiąca – 800 zł, to średnie saldo w całym okresie przekroczy 1000 zł, a więc warunek promocji zostanie spełniony.

Co się stanie, jeśli w którymś miesiącu nie spełnię warunków promocji?

Każdy miesiąc promocji jest traktowany odrębnie. Nie ma więc przeszkód, by otrzymać zwrot tylko za wybrane miesiące – te, w których spełnione będą łącznie wszystkie warunki promocji.

Ile muszę wydać na paliwo, by otrzymać maksymalną wypłatę?

Maksymalna kwota premii to 50 zł miesięcznie. Aby otrzymać całą tę kwotę, trzeba wykonać w ciągu miesiąca transakcje paliwowe o wartości 1000 zł (dla progu 5%) lub 500 zł (dla progu 10%). Oczywiście trzeba też spełnić wszystkie pozostałe warunki promocji, m.in. dotyczące salda na Moto Koncie, salda oszczędności i wartości pozostałych (a więc innych niż paliwowe) transakcji kartą. Wszystkie warunki dostępne są tutaj.

Co to jest kod MCC?

To kod określający branżę, w której działa sprzedawca przyjmujący płatność kartą. Na podstawie kodu MCC bank będzie odróżniał transakcje petrol od pozostałych płatności kartą.

Czy dostanę zwrot od wszystkich transakcji petrol?

Zwrot naliczany będzie od sumy wartości transakcji petrol określonych kodem MCC 5172, 5541, 5542, 5983 lub 9752. Kwota zwrotu to nawet to 50 zł miesięcznie.

W jaki sposób odblokować token?

Oprócz zmiany nazwy na Moto Konto główne zmiany to:

  1. Należy zadzwonić na Infolinię i wybrać w menu opcję logowania.
  2. Po zalogowaniu identyfikatorem oraz telekodem należy wybrać opcję połączenia z Doradcą.
  3. Doradca poprosi o podanie numeru seryjnego z odwrotu tokena w celu weryfikacji urządzenia i dokona zresetowania hasła oraz odblokowania tokena.
  4. Po rozmowie można zalogować się w Systemie Bankowości Elektronicznej korzystając z procedury pierwszego logowania.
Czy istnieje możliwość wysłania/otrzymania przelewu z zagranicy?

Toyota Bank nie posiada kodu SWIFT/IBAN i nie obsługuje przelewów zagranicznych przychodzących oraz wychodzących. Przelewy przychodzące na rachunki Toyota Bank są automatycznie zwracane do nadawcy.

Czy można potwierdzić tożsamość przelewem z innego banku?

Tożsamość nie może być potwierdzona przelewem z innego banku. Tożsamość jest potwierdzana przez kuriera w momencie podpisywania umowy.

Dlaczego dostępne środki są niższe niż saldo konta?

Dostępne środki to środki, z których aktualnie można skorzystać. Uwzględniają one nierozliczone transakcje wykonywane kartą płatniczą, tzw. blokady lub transakcje oczekujące.

Jak pobrać historię rachunku za konkretny okres?

W celu pobrania historii rachunku należy wybrać opcję Konta -> Historia konta w Systemie Bankowości Elektronicznej. System umożliwia wybór konta oraz okres, którego historia ma dotyczyć. Istnieje także możliwość eksportowania historii do pliku lub wydrukowania jej.

W jakiej formie mogę otrzymywać wyciąg z rachunku?

Bank wysyła wyciągi do klienta w formie papierowej lub elektronicznej. Wyciąg w formie papierowej jest wysyłany pocztą, za co pobierana jest opłata zgodna z Tabelą Opłat i Prowizji. Wyciąg w formie elektronicznej jest dostępny w Systemie Bankowości Elektronicznej i jest bezpłatny.

Czy mogę pobrać pojedyncze potwierdzenie przelewu?

Historia konta umożliwia wydrukowanie pojedynczego potwierdzenia przelewu. W tym przypadku należy wybrać opcję drukuj, a następnie w opcjach drukowania należy wybrać opcję "zapisz do pliku".

Mieszkam za granicą i nie mam polskiego obywatelstwa - czy mogę założyć konto w Toyota Bank?

Osoby nieposiadające polskiego obywatelstwa mogą otworzyć konto w Toyota Bank. Od nierezydentów wymaga się przedstawienia dowodu osobistego lub paszportu. Wymagane jest dodatkowo przedstawienie karty pobytu w przypadku osób, które nie są obywatelami Unii Europejskiej.

Czy mogę dokonać wpłaty gotówkowej na konto?

Toyota Bank umożliwia wpłatę i wypłatę gotówkową w oddziale Banku Handlowego w Warszawie S.A, przy ulicy Traugutta. Pełny adres oddziału: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Traugutta 7/9, 00-950 Warszawa. Wpłatę należy dokonać na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL 58 1030 1508 0000 0004 0008 6001.Powyższy rachunek jest przeznaczony wyłącznie do wpłat i wypłat gotówkowych. Prosimy nie dokonywać na niego przelewów. Wpłaty oraz wypłaty zostaną zaksięgowane na rachunku klienta jeśli w tytule płatności poda swój numer klienta. W przypadku kiedy klient ma więcej, niż jeden rachunek w Toyota Bank, środki zostaną docelowo zaksięgowane na rachunku osobistym chyba, że w tytule wpłaty klient wyraźnie zaznaczy inny numer rachunku. Jeżeli klient zamierza dokonać wpłat na rachunek kredytu samochodowego należy wskazać numer umowy w tytule wpłaty. Za wpłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji. Wpłaty i wypłaty księgowane są codziennie do końca dnia.

Czy Toyota Bank posiada oddziały?

Toyota Bank jest bankiem internetowym, w związku z tym nie posiadamy placówek Banku i nie prowadzimy obsługi oddziałowej.

Czy Toyota Bank posiada wpłatomaty?

Toyota Bank nie posiada wpłatomatów.

Czy w Toyota Bank dostępna jest obsługa kasowa?

Toyota Bank nie prowadzi obsługi kasowej, jednak we współpracującym z Toyota Bank oddziałem Banku Handlowego w Warszawie S.A., przy ulicy Traugutta7/9, 00-950 Warszawa, można dokonać wpłaty lub wypłaty gotówkowej.W celu wpłaty gotówki należy udać się do oddziału i dokonać wpłaty na rachunek Toyota Bank Polska S.A. PL58 1030 1508 0000 0004 0008 6001, w tytule wpłaty wpisując swój numer klienta.W celu wypłaty gotówki należy zgłosić taki fakt poprzez Infolinię. Następnie należy udać się do siedziby Toyota Bank w celu odebrania czeku, na podstawie którego oddział Banku Handlowego w Warszawie S.A. dokona wypłaty gotówki.
Za wpłatę i wypłatę gotówkową pobierana jest prowizja zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Mam konto osobiste, czy mogę je przekształcić na inne konto w Toyota Bank?

Toyota Bank nie oferuje możliwości przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć umowę aktualnego rachunku.

Co się stanie, jeśli przeleję pieniądze z banku zagranicznego na konto w Toyota Bank?

Toyota Bank nie obsługuje przelewów zagranicznych przychodzących oraz wychodzących. Przelewy takie, wysyłane na rachunki Toyota Bank, są zwracane do nadawcy przelewu. Banki zagraniczne mogą pobrać prowizję za zwrot środków.

Jak mogę zmienić limity na przelewy?

W celu zmiany limitów transakcyjnych prosimy o kontakt z Infolinią lub wysłanie wiadomości poprzez System Bankowości Elektronicznej.

Jak otworzyć konto?

W celu otworzenia konta prosimy o wypełnienie wniosku za pośrednictwem Centrum Wniosków.

Jakie dokumenty są potrzebne do otwarcia konta?

Aby otworzyć konto należy przedstawić dowód osobisty.

Czy są wymagane wpływy na konto?

Toyota Bank nie wymaga deklarowanych wpływów na konto, jednak regularne wpływy bywają warunkiem korzystania z promocji organizowanych przez bank, dzięki którym można uzyskać dodatkowe profity.

Czy dostęp do bankowości elektronicznej jest płatny?

Dostęp do bankowości elektronicznej jest bezpłatny. Nasz system jest gotowy do obsługi klientów 24 godziny na dobę.

Czy mogę otworzyć rachunek walutowy?

Toyota Bank nie oferuje rachunków walutowych.

Czy przelewy na inne konto w Toyota Bank są realizowane w czasie rzeczywistym?

Przelewy wewnętrzne wykonane w godzinach pracy banku, tj. od 8:00 do 21:00 w dni robocze są realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy zlecone po godzinach pracy banku są realizowane najpóźniej następnego dnia roboczego.

Jakie usługi dodatkowe mogę mieć do konta?

Do swojego konta można dołączyć serwisy assistance oraz pakiet sms.

Czy osoba niepełnoletnia może otworzyć konto?

Toyota Bank oferuje Konto młodzieżowe Click dla osób, które ukończyły 13 rok życia.

Ile kosztuje prowadzenie konta?

Opłata za prowadzenie konta określona jest w Tabeli Opłat i Prowizji. Zapraszamy do zapoznania się z łatwymi warunkami zwrotu opłaty za prowadzenie konta.

Ile kosztują przelewy z konta?

Przelewy z rachunku podstawowego są bezpłatne. W przypadku konta oszczędnościowego oraz konta Super Click możliwe jest bezpłatne wykonanie przelewu/zlecenia wewnętrznego i zewnętrznego raz w miesiącu w ramach kanału dostępu: (1) Internet i automatyczny serwis telefoniczny, (2) Centrum telefoniczne, (3) SMS. Opłata za kolejny przelew/zlecenie wewnętrzne i zewnętrzne wynosi 9 zł.

Czy mogę dodać pełnomocnika do konta?

Do konta można dodać pełnomocnika. W przypadku chęci dodania pełnomocnika do konta prosimy o przesłanie na adres banku (Toyota Bank Polska S.A., ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa) formularza pełnomocnictwa. Do każdego konta można ustanowić maksymalnie 3 pełnomocników.

Czy jeśli mam współwłaściciela do konta to płacę więcej za prowadzenie?

W przypadku Konta Wspólnego opłata za prowadzenie konta w wysokości 2,50 zł jest naliczana oddzielnie dla każdego ze Współposiadaczy (o ile wydano więcej niż jedną kartę lub więcej niż jeden token).

Czy mogę zamienić konto na inne?

Toyota Bank nie oferuje możliwości przekształcenia rachunku. Należy złożyć wniosek o nowy rachunek oraz wypowiedzieć aktualny rachunek.

W jaki sposób zgłosić śmierć właściciela konta?

Zamknięcie rachunków osoby zmarłej następuje po przekazaniu do wiadomości Banku zawiadomienia o śmierci Klienta. W tym celu należy przesłać do Banku kopię aktu zgonu. Informacja o rachunkach posiadanych przez zmarłego jest udzielana spadkobiercom po przesłaniu aktu zgonu oraz poświadczenia dziedziczenia lub sądowej decyzji o podziale spadku. Wypłata środków z rachunków zmarłego jest wykonywana po przesłaniu powyższych dokumentów oraz kopii dowodów osobistych każdego spadkobiercy i pisemnej dyspozycji wypłaty środków podpisanej przez każdego spadkobiercę, wraz ze wskazaniem numerów rachunków bankowych do wypłaty.

W jaki sposób mogę zamknąć konto w Toyota Bank?

Umowa konta może zostać wypowiedziana pisemnie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. W przypadku rozwiązania umowy Klient wskazuje sposób zadysponowania środkami, które są zgromadzone na rachunku. W tym celu należy przesłać do banku, wraz z wypowiedzeniem, numer rachunku, na który mają być zwrócone środki. Zamknięcie konta następuje po dokonaniu spłaty salda debetowego i wszelkich innych opłat, prowizji oraz obciążeń. Wypowiedzenie umowy należy przesłać na adres banku: ul. Postępu 18b, budynek Orion, 02-676 Warszawa, dział Back Office.

Czy oprocentowanie kont zależy od tego ile mam pieniędzy na koncie?

Oprocentowanie konta jest zależne od rodzaju konta. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Co to jest NRB?

NRB to numer rachunku bankowego, indywidualny dla każdego klienta.

Ile mogę założyć kont w Toyota Bank?

Każdy pełnoletni klient banku może posiadać następujące rachunki: Osobiste, Wspólne, Jedyne, Indeksowane. Klienci w wieku 13-24 mogą posiadać Konto młodzieżowe Click i Super Click.