Jeżeli jesteś już klientem Toyota Banku i posiadałeś/aś dotychczasowe Konto Jedyne, to wystarczy że ściągniesz aplikację z App Store lub Google Play i zarejestrujesz swój udział w Promocji – szybka i przejrzysta instrukcja dostępna tutaj. Po rejestracji profilu i zalogowaniu zostaniesz poproszony o zeskanowanie dowodu rejestracyjnego (kodu azteq) posiadanego samochodu i wyrażenie zgód związanych z przystąpieniem do promocji.
Jeżeli jesteś nowym klientem, proces wygląda podobnie, z tym że zaczynamy od złożenia wniosku o Moto Konto na naszej stronie internetowej. W trakcie procesowania wniosku o konto dostaniesz linki do sklepów App Store i Google Play skąd można pobrać aplikację, zarejestrować profil, ustawić docelowe hasło logowania do aplikacji. Po aktywacji Konta dokończysz proces rejestracji w promocji skanując kod azteq z dowodu rejestracyjnego i wyrażając odpowiednie zgody. Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem instruktażowym.