Na zdjęciu widoczny jest żółty samochód Toyota Prius jadący po ulicy z kostki brukowej. W tle znajduje się most o stalowej konstrukcji. Zdjęcie zostało zrobione pod kątem, z widocznymi elementami ramy po obu stronach kadru, co nadaje mu dynamiczny charakter.

Moto Lokata Plus

Pewny zysk z finansowaniem samochodu

Oprocentowanie nawet 8,50%!

Moto Lokata Plus
to wyjątkowa oferta

Jeśli finansujesz zakup samochodu w Toyota Bank lub Toyota Leasing, załóż Moto Lokatę Plus już dziś. Zyskasz z nią nawet 8,50% w skali roku!

Czerwona ikona z podium, nad najwyższym widoczna czerwona gwiazda

Zysk z premią

Masz pewność zysku 5,00% w skali roku.

Czerwona ikona przedstawiająca koronę

Dedykowana oferta

Dodatkowy bonus 3,5% dla korzystających z kredytu samochodowego lub leasingu.

Czerwona ikona z trzema słupkami, na najwyższy zbliżenie lupą

Maksimum możliwości

Na Moto Lokatę Plus możesz wpłacić od 2 000 zł do 50 000 zł.

Chcesz założyć lokatę?

Zamów kontakt Doradcy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Sprawdź ile możesz zyskać:

Moto Lokata Plus OprocentowanieOprocentowanie dodatkowe
Okres 3 miesięcy    5,00%3,50%

Oprocentowanie dodatkowe za posiadanie na dzień założenia lokaty aktywnej umowy finansowania samochodu w Toyota Bank Polska S.A. i/lub Toyota Leasing Polska Sp. z o.o

 


Możliwość założenia lokaty wyłącznie przez Infolinię Banku.

 

Lokaty

Czy muszę podpisywać umowę, jeżeli wnioskuję o kolejne lokaty?

Osoba bez konta w Toyota Bank może wnioskować o lokatę standardową. Przy pierwszej lokacie podpisuje umowę. Przy kolejnych lokatach standardowych nie jest to konieczne. Osoba posiadają konto w Banku może założyć każdą lokatę z oferty Banku w Systemie Bankowości Elektronicznej bez podpisywania umowy.

Potrzebuję części środków z założonej lokaty. Co mam zrobić?

System Toyota Bank nie umożliwia częściowej wypłaty środków z lokaty. W takiej sytuacji lokatę należy zerwać, a następnie można założyć lokatę na niższą kwotę.

Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek?

Przy zerwaniu lokaty klient nie otrzymuje odsetek lub otrzymuje 0,1 należnych odsetek. Warunki zerwania lokat zawiera Tabela Oprocentowania.

Czy lokata jest zawsze odnawialna wraz z odsetkami?

Przy zakładaniu lokaty klient określa tryb jej rozliczenia. Lokata może być: nieodnawialna, odnawialna z odsetkami lub odnawialna bez odsetek. 

Czy lokaty podlegają ochronie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego?

Tak, depozyty Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Szczegóły znajdziesz na www.bfg.pl.

Co, jeśli kwota przelewu jest niezgodna z kwotą deklarowaną we wniosku o otwarcie lokaty?

Przelew zostanie zwrócony na konto nadawcy. Kwota przelewu musi być zgodna z zadeklarowaną podczas składania wniosku o lokatę.

Czy mogę zmienić numer konta do zwrotu środków w trakcie trwania lokaty?

Tak. W tym celu skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50.

Jak założyć lokatę?

Wniosek o lokatę standardową złożysz telefonicznie za pośrednictwem Infolinii lub wypełniając wniosek ze strony internetowej Centrum Formularzy. Właściciele konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć lokatę w walucie obcej?

Toyota Bank nie oferuje lokat walutowych.

Jak zerwać lokatę?

Aby zerwać lokatę standardową w Toyota Bank, skontaktuj się z Infolinią pod numerem 22 488 55 50. Pozostałe lokaty z oferty Banku zerwiesz po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Czy mogę założyć kilka lokat na raz?

Każda lokata musi być założona oddzielnie, co potwierdzasz w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota lokaty?

Minimalna i maksymalna kwota lokaty zależą od jej rodzaju. Szczegóły znajdują się w Tabeli Oprocentowania.

Czy mogę założyć lokatę bez wychodzenia z domu?

To zależy od rodzaju lokaty:

1. Podpisanie pierwszej umowy o Lokatę Standard może się odbyć online. Należy wybrać tę opcję, przygotować dokument tożsamości oraz urządzenie z kamerą internetową. Umowa może być aktywna tego samego dnia, w którym złożono wniosek.
2. W standardowej ścieżce podpisanie umowy odbywa się w obecności kuriera.
3. Posiadacze konta w Toyota Bank mogą założyć każdy rodzaj lokaty w Systemie Bankowości Elektronicznej.

Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na lokatę?

Rachunek lokaty standardowej jest aktywny przez 21 dni od dnia potwierdzenia przez pracownika banku złożenia wniosku.

Jak mogę zarządzać lokatą online?

Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank, w systemie bankowym może wyłącznie podglądać jej stan. Klient, który ma konto w Toyota Bank, może zmienić szczegóły związane z lokatą: wskazać tryb jej rozliczenia, zerwać ją itd. Każde logowanie i transakcje należy zatwierdzać w aplikacji Mobilna Autoryzacja.

Ile kosztuje założenie lokaty?

Jest bezpłatne.

Czy mogę założyć lokatę bez konta w banku?

Tak. Założenie Lokaty Standard nie wymaga posiadania konta.

Jakie są zasady pobierania podatku od lokat?

Podatek jest pobierany i odprowadzany przez Toyota Bank.

Na czym polega dzienna kapitalizacja odsetek?

Odsetki są codziennie dopisywane do rachunku lokaty, a dzięki temu z każdym dniem procentuje wyższy kapitał na lokacie.

Załaduj więcej +

Chcesz założyć lokatę?

Zamów kontakt Doradcy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.