Dla nowych klientów

Dla nowych klientów

Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do zapoznania się z kilkoma podstawowymi informacjami.

    Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nowy klient mógł szybko i bezproblemowo podpisać umowę, aktywować karty i zacząć korzystać z naszych produktów.

    Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, dzięki którym szybko i wygodnie zostaniesz naszym klientem. Zobacz, jakie to proste!

    1. Potwierdzenie przyjęcia wniosku

    W ciągu 2 dni roboczych z numeru 22 488 55 50 nastąpi kontakt Banku w celu potwierdzenia przyjęcia wniosku i zweryfikowania danych. W przypadku wielu nieudanych prób kontaktu wniosek jest aktywny w systemie przez miesiąc, a następnie zostaje anulowany. Jeśli kilkukrotnie nie udało Ci się odebrać połączenia od Banku - możesz oddzwonić na infolinię.

    2. Potrzebne dokumenty

    • kopie dowodów osobistych wszystkich wnioskujących,
    • zaświadczenie zarobkach lub inne potwierdzenie dochodów (dotyczy wniosków o konto z limitem kredytowym) lub dokumenty potwierdzające dochody przedsiębiorstwa (dotyczy wniosków o konto firmowe z linią kredytową).

    3. Przekazanie dokumentów

    • dokumenty bankowe dostarcza kurier – jego wizytę umawia doradca podczas rozmowy telefonicznej,
    • kurier potwierdza tożsamość wszystkich wnioskujących,
    • kurier przekazuje do podpisu Formularz Osobowy i umowy produktowe,
    • w załączonej kopercie zwrotnej należy umieścić jeden egzemplarz umów oraz kopię dowodu osobistego
    • należy przekazać  kopertę kurierowi, który dostarczy ją do banku.

    4. Przetwarzanie dokumentów w banku

    • po otrzymaniu przesyłki Bank weryfikuje dokumenty,
    • w razie wątpliwości lub konieczności ich uzupełnienia, kontaktuje się z klientem (3 próby),
    • jeśli wszystko jest w porządku, Bank aktywuje umowę.

    5. Wysyłka Telekodu

    • Telekod składa się z 6 cyfr i służy do logowania się w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
    • Telekod wysyłany jest oddzielną przesyłką pocztową,
    • podczas pierwszego połączenia z Infolinią należy zamienić otrzymany Telekod na własny sześciocyfrowy numer.

    6. Wysyłka karty i PINu do karty

    • karta płatnicza wysyłana jest po uruchomieniu umowy,
    • aktywacji karty należy dokonać po jej otrzymaniu,
    • kod PIN wysyłany jest osobno, w bezpiecznej przesyłce.

    7. Aktywacja klucza elektronicznego (tokena)

    • Klucz służy do logowania w systemie bankowości elektronicznej
    • można go aktywować poprzez Infolinię (numer 801 900 700 lub 22 488 55 50)
    • należy zalogować w Automatycznym Serwisie Telefonicznym i wybrać opcję 9 połączenie z Doradcą,
    • Doradca poprosi o podanie numeru klucza, który jest wygrawerowany na odwrocie (pierwszy rząd cyfr).

    8. Aktywacja karty

    Kartę można aktywować poprzez Infolinię (numer 0801 900 700 lub 22 488 55 50). Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

    1. usługi bankowe – wybierz 1
    2. aktywuj umowę lub kartę – wybierz 1
    3. podaj Identyfikator Klienta lub karty i 3 losowo wybrane cyfry Telekodu
    4. aktywuj kartę – wybierz 2
    5. potwierdź poprawność przesłania karty i PINu – wybierz 1
    6. podaj numer karty – naciśnij krzyżyk
    7. potwierdź aktywację karty – wybierz 1

    Karta będzie aktywna w ciągu 2 dni roboczych.

    Sprawdź tutaj jak w Toyota Bank dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów.