Dla nowych klientów

Dla nowych klientów

Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do zapoznania się z kilkoma podstawowymi informacjami.

    Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nowy klient mógł szybko i bezproblemowo podpisać umowę, aktywować karty i zacząć korzystać z naszych produktów.

    Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, dzięki którym szybko i wygodnie zostaniesz naszym klientem. Zobacz, jakie to proste!

    1. Potwierdzenie przyjęcia wniosku

    W ciągu 2 dni roboczych z numeru 22 488 55 50 nastąpi kontakt Banku w celu potwierdzenia przyjęcia wniosku i zweryfikowania danych. W przypadku wielu nieudanych prób kontaktu wniosek jest aktywny w systemie przez miesiąc, a następnie zostaje anulowany. Jeśli kilkukrotnie nie udało Ci się odebrać połączenia od Banku - możesz oddzwonić na infolinię.

    2. Potrzebne dokumenty

    3. Przekazanie dokumentów

    • dokumenty bankowe dostarcza kurier – jego wizytę umawia doradca podczas rozmowy telefonicznej,
    • kurier potwierdza tożsamość wszystkich wnioskujących,
    • kurier przekazuje do podpisu Formularz Osobowy i umowy produktowe,
    • w załączonej kopercie zwrotnej należy umieścić jeden egzemplarz umów oraz podpisany Formularz Osobowy
    • należy przekazać  kopertę kurierowi, który dostarczy ją do banku.

    4. Przetwarzanie dokumentów w banku

    • po otrzymaniu przesyłki Bank weryfikuje dokumenty,
    • w razie wątpliwości lub konieczności ich uzupełnienia, kontaktuje się z klientem (3 próby),
    • jeśli wszystko jest w porządku, Bank aktywuje umowę.

    5. Wysyłka Telekodu

    • Telekod składa się z 6 cyfr i służy do logowania się w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
    • Telekod wysyłany jest SMS-em na numer kontaktowy podany w Banku,
    • podczas pierwszego połączenia z Infolinią należy zamienić otrzymany Telekod na własny sześciocyfrowy numer.

    6. Wysyłka karty i PINu do karty

    • karta płatnicza wysyłana jest po uruchomieniu umowy,
    • aktywacji karty należy dokonać po jej otrzymaniu,
    • kod PIN wysyłany jest osobno, w bezpiecznej przesyłce.

    7. Aktywacja klucza elektronicznego (tokena) - tylko do 13.09.2019

    • Klucz służy do logowania w systemie bankowości elektronicznej
    • można go aktywować poprzez Infolinię (numer 801 900 700 lub 22 488 55 50)
    • należy zalogować w Automatycznym Serwisie Telefonicznym i wybrać opcję 9 połączenie z Doradcą,
    • Doradca poprosi o podanie numeru klucza, który jest wygrawerowany na odwrocie (pierwszy rząd cyfr).
    • Uwaga! Klucz elektroniczny (token) wydawany jest tylko do 11.08. 2019r. Od 19.08.2019 Bank uruchomił nowy system bankowości internetowej wraz z aplikacją mobilną do autoryzacji operacji. Wydany token będzie mógł być używany do obsługi nowego systemu tylko do 13.09.2019r.

    8. Aktywacja Mobilnej Autoryzacji Toyota Bank

    1. Pobierz aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.
    2. Przygotuj swój PESEL lub REGON (w przypadku firmy)
    3. Zadzwoń na Infolinię i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej.
    4. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło SMS do aktywacji Mobilnej Autoryzacji
    5. Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej identyfikatorem i otrzymanym hasłem SMS.
    6. W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.
    7. Następnie System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.
    8. Otrzymasz kolejny SMS z jednorazowym kodem. Aplikacja mobilna poprosi o jego wprowadzenie.
    9. Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa.
    10. Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.
    11. Zaloguj się ponownie do Bankowości Elektronicznej, używając otrzymane wcześniej hasło SMS z kroku 4.
    12. Następnie ustal własne hasło do logowania do Bankowości Elektronicznej. Pamiętaj, że hasło musi spełniać określone przez System wymagania. Zatwierdź logowanie w Mobilnej Autoryzacji.

    9. Aktywacja karty

    Kartę można aktywować w Systemie Bankowości Elektronicznej (internetowej) lub poprzez Infolinię (numer 0801 900 700 lub 22 488 55 50). Aktywacja w  Systemie Bankowośic Elektronicznej będzie wymagała autoryzacji w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank, dlatego upewnij się że aktywowałeś ją na swoim urządzeniu mobilnym. Proces ten został opisany powyżej w pkt 8.

    Bankowość elektroniczna:

    • Zaloguj się systemu (https://konto.toyotabank.pl)
    • Z menu po lewej stronie lub na pulpicie wybierz miniaplikację „Karty”
    • Z listy dostępnych kart wybierz kartę do aktywacji (status: do aktywacji) lub skorzystaj z filtrowania  na górze listy
    • Po wybraniu karty wyświetli się przycisk „Dodatkowe opcje”, kliknij go z rozwijalnej listy wybierz „Aktywuj”
    • Potwierdź operację w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank


    Infolinia:

    • Wybierz numer infolinii, a następnie:
    • Usługi bankowe – wybierz 1
    • Konta, lokaty, karty i pożyczki – wybierz 4
    • Podaj Identyfikator Klienta lub karty i 3 losowo wybrane cyfry Telekodu
    • Aktywuj kartę – wybierz 5
    • Zostaniesz połączony z Doradcą, który aktywuję kartę


    Karta będzie aktywna najpóźniej  ciągu 2 dni roboczych.

    Sprawdź tutaj jak w Toyota Bank dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów.
    Dowiedz się więcej o aplikacji Mobilna Autoryzacja tutaj.