Dla nowych klientów

Dla nowych klientów

Dziękujemy za zaufanie i zachęcamy do zapoznania się z kilkoma podstawowymi informacjami.

    Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nowy klient mógł szybko i bezproblemowo podpisać umowę, aktywować karty i zacząć korzystać z naszych produktów.

    Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji, dzięki którym szybko i wygodnie zostaniesz naszym klientem. Zobacz, jakie to proste!

    1. Potwierdzenie przyjęcia wniosku

    W ciągu 2 dni roboczych z numeru 22 488 55 50 nastąpi kontakt Banku w celu potwierdzenia przyjęcia wniosku i zweryfikowania danych. W przypadku wielu nieudanych prób kontaktu wniosek jest aktywny w systemie przez miesiąc, a następnie zostaje anulowany. Jeśli kilkukrotnie nie udało Ci się odebrać połączenia od Banku - możesz oddzwonić na infolinię.

    2. Potrzebne dokumenty

    3. Przekazanie dokumentów

    • dokumenty bankowe dostarcza kurier – jego wizytę umawia doradca podczas rozmowy telefonicznej,
    • kurier potwierdza tożsamość wszystkich wnioskujących,
    • kurier przekazuje do podpisu Formularz Osobowy i umowy produktowe,
    • w załączonej kopercie zwrotnej należy umieścić jeden egzemplarz umów oraz podpisany Formularz Osobowy
    • należy przekazać  kopertę kurierowi, który dostarczy ją do banku.

    4. Przetwarzanie dokumentów w banku

    • po otrzymaniu przesyłki Bank weryfikuje dokumenty,
    • w razie wątpliwości lub konieczności ich uzupełnienia, kontaktuje się z klientem (3 próby),
    • jeśli wszystko jest w porządku, Bank aktywuje umowę.

    5. Wysyłka Telekodu

    • Telekod składa się z 6 cyfr i służy do logowania się w Automatycznym Serwisie Telefonicznym,
    • Telekod wysyłany jest SMS-em na numer kontaktowy podany w Banku,
    • podczas pierwszego połączenia z Infolinią należy zamienić otrzymany Telekod na własny sześciocyfrowy numer.

    6. Wysyłka karty i PINu do karty

    • karta płatnicza wysyłana jest po uruchomieniu umowy,
    • aktywacji karty należy dokonać po jej otrzymaniu,
    • kod PIN wysyłany jest osobno, w bezpiecznej przesyłce.

    7. Aktywacja Mobilnej Autoryzacji Toyota Bank

    1. Pobierz na swój smartfon lub tablet aplikację Mobilna Autoryzacja Toyota Bank z App Store lub Google Play.
      pobierz z Google Play

    2. Przygotuj swój Identyfikator, Telekod oraz PESEL lub REGON (w przypadku firmy).

    3. Zadzwoń na Infolinię 22 488 55 50 i wybierz w menu opcję (1) Usługi Bankowe i (2) Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Zidentyfikuj się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamów jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji.

    4. Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej konto.toyotabank.pl identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).

    5. Ustal swoje stałe hasło do Bankowości Elektronicznej - wielkie i małe litery, cyfry i znaki specjalne (pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa).

    6. W Bankowości Elektronicznej nadaj nazwę urządzeniu, na którym zainstalowałeś aplikację mobilną.

    7. System Bankowości Elektronicznej wyświetli kod. Przejdź do aplikacji mobilnej i wprowadź go.

    8. Otrzymasz (SMS 2) z jednorazowym kodem. Należy wprowadzić go w aplikacji mobilnej.

    9. Teraz nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zgodnie z wyświetlanymi zasadami bezpieczeństwa (od 5 do 8 cyfr).

    10. Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną. Prawidłowe zakończenie tego procesu zostanie potwierdzone przez komunikaty aplikacji i Bankowości Elektronicznej.

    11. Zostaniesz automatycznie zalogowany do Bankowości Elektronicznej.

    8. Logowanie z użyciem Mobilnej Autoryzacji

    1. Wejdź na stronę logowania konto.toyotabank.pl i wprowadź swój Identyfikator a następnie ustalone przez siebie stałe hasło.
    2. W aplikacji mobilnej otrzymasz komunikat o próbie logowania.
    3. Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
    4. Zaakceptuj logowanie w Mobilnej Autoryzacji.

    9. Autoryzacja transakcji z użyciem Mobilnej Autoryzacji

    1. Po wprowadzeniu transakcji, np. przelewu otrzymasz komunikat w aplikacji mobilnej.
    2. Przejdź do aplikacji mobilnej i zaloguj się ustalonym do niej PINem.
    3. Zaakceptuj transakcję w Mobilnej Autoryzacji.

    10. Aktywacja karty

    Kartę można aktywować w Systemie Bankowości Elektronicznej lub poprzez Infolinię (pod nr 801 900 700 lub 22 488 55 50). Aktywacja w Systemie Bankowości Elektronicznej będzie wymagała autoryzacji w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank, dlatego upewnij się że aktywowałeś ją na swoim urządzeniu mobilnym. Proces ten został opisany powyżej w pkt 7.

    Bankowość elektroniczna:

    • Zaloguj się do Bankowości Elektronicznej
    • Z menu po lewej stronie lub na pulpicie wybierz miniaplikację „Karty”
    • Z listy dostępnych kart wybierz kartę do aktywacji (status: do aktywacji) lub skorzystaj z filtrowania  na górze listy
    • Po wybraniu karty wyświetli się przycisk „Dodatkowe opcje”, kliknij go z rozwijalnej listy wybierz „Aktywuj”
    • Potwierdź operację w aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank


    Infolinia:

    • Wybierz numer infolinii, a następnie:
    • Usługi bankowe – wybierz 1
    • Konta, lokaty, karty i pożyczki – wybierz 4
    • Podaj Identyfikator Klienta lub karty i 3 losowo wybrane cyfry Telekodu
    • Aktywuj kartę – wybierz 5
    • Zostaniesz połączony z Doradcą, który aktywuję kartę


    Karta będzie aktywna najpóźniej ciągu 2 dni roboczych.

    Sprawdź tutaj jak w Toyota Bank dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów.
    Dowiedz się więcej o aplikacji Mobilna Autoryzacja.