Na zdjęciu widoczny jest samochód Toyota C-HR. Uśmiechnięci mężczyzna i kobieta pakują do bagażnika sprzęt, który może sugerować aktywny wypoczynek, na przykład deskę. Auto stoi na parkingu z widokiem na morze. Po lewej stronie widoczne skaliste wzgórze, porośnięte drzewami.

UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE

Atrakcyjne pakiety ubezpieczenia:

  • OC/AC
  • Assistance i NNW

UBEZPIECZENIE NOWEGO SAMOCHODU

Dowiedz się, co możesz zyskać wybierając ubezpieczenie
komunikacyjne w salonie Toyoty lub Lexusa:

Czerwona ikona z symbolem tick w środku, wokoło po okręgu czerwone kreski, tworzące promienie.

możliwość komfortowego włączenia ubezpieczenia do finansowania, dzięki czemu dokonywana jest jedna płatność (np. na Portalu Klienta)

Czerwona ikona z dokumentem, który ma zagięty lewy górny róg, na dokumencie narysowany jest kciuk w górę.

możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia
dla flot

Czerwona ikona pokazująca dłoń, podrzucającą trzy monety.

możliwość przygotowania oferty wieloletniej na cały
okres trwania finansowania

Czerwona ikona z okrągłym wskaźnikiem samochodowym.

możliwość rozszerzenia pakietu ubezpieczeniowego o dodatkowe opcje

Czerwona ikona przedstawiająca kierownicę.

minimum formalności przy
zawieraniu umowy ubezpieczenia
na Twoją Toyotę lub Lexusa

Czerwona ikona z autem stojącym bokiem, nad przodem auta umiejscowiona jest gwiazdka.

dostępność pakietów dla Klientów, którzy użytkują
auto prywatnie lub w ramach
prowadzonej działalności
np. taxi i kurier

Czerwona ikona z autem stojącym przodem, przed nim narysowany symbol tick.

dedykowane Centrum Zgłaszania Szkód

Czerwona ikona z kciukiem w górę.

realizację napraw na oryginalnych częściach,
w ASO Toyoty lub Lexusa​

Czerwona ikona z plikiem dokumentów oraz z lupą.

szeroki zakres
Assistance dopasowany do Twoich potrzeb

Czerwona ikona z kalkulatorem na tle świnki skarbonki.

dodatkowe zniżki uwzględniające Twoją historię ubezpieczeniową

Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Dokumentem zawierającym informacje o produkcie ubezpieczeniowym (IPID) oraz Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU), a szczególnie z zakresem ochrony oraz ograniczeniami i wyłączeniami odpowiedzialności Ubezpieczyciela.

ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ

Dbając o najwyższą jakość oferowanych usług współpracujemy z uznanymi Towarzystwami Ubezpieczeń:

logo PZU
logo Ergo Hestia
Logo Allianz
logo Warta
logo Compensa
Na zdjęciu widoczny jest samochód Toyota C-HR, jadący po asfaltowej drodze. Auto ma jasny kolor z czarnym dachem i dodatkowym bagażnikiem dachowym. Otoczenie to zielone drzewa i krzewy.

KONTYNUACJA UBEZPIECZENIA

Zobacz co zyskasz, wybierając ubezpieczenie za pośrednictwem TIS w salonach Toyota lub Lexus:

Czerwona ikona z autem stojącym przodem, przysłoniętym do połowy przez 3 checkboxy, jeden pod drugim, górny i środkowy checkbox są zaznaczone tickiem.

Poinformujemy Cię w stosownym czasie o zbliżającym się końcu ochrony ubezpieczeniowej i przedstawimy ofertę kontynuacji polisy

Czerwona ikona przedstawiająca otwarty folder z dokumentami.

Zadbamy o Twój komfort.
Prosta ścieżka sprzedaży,
daje Ci możliwość
zakupu ubezpieczenia
bez wychodzenia z domu

Czerwona ikona w kształcie tarczy, w środku której znajduje się ikona okna przeglądarki w środku.

Dopasujemy ochronę ubezpieczeniową
do Twoich potrzeb,
a także wymagań umowy finansowania Toyota
Financial Services

Czerwona ikona z dłonią trzymającą płaski klucz.

Wesprzemy Cię
w procesie likwidacji
szkody

JAK KUPIĆ POLISĘ?

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób zakupu nowego ubezpieczenia
lub wznowienia ubezpieczenia za pośrednictwem TIS.

Czerwona ikona w kształcie komunikatu z sercem w środku.
w salonie Toyoty lub Lexusa
Czerwona ikona ze słuchawką telefoniczną oraz małą strzałką, zawiniętą w kierunku słuchawki.
przez telefon
Czerwona ikona z laptopem, z ekranu którego wyłania się chmurka z powiadomieniem, w którym pokazany jest zaznaczony checkbox.
przez internet

JAK TO DZIAŁA?

Czerwona ikona ze smartfonem.

Kontaktujesz się z Doradcą ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa telefonicznie, mailowo lub przez formularz i precyzujesz swoje oczekiwania

Czerwona ikona przedstawiająca postać od pasa w górę.

Spośród wielu opcji ubezpieczeń Doradca ds. Ubezpieczeń w salonie Toyoty lub Lexusa, przedstawi Ci te, które odpowiadają Twoim potrzebom

Czerwona ikona z dwoma dokumentami, ułożonymi jeden za drugim, na pierwszym widoczna jest zamarkowana treść.

Wybrane oferty ubezpieczeniowe otrzymujesz mailem lub Doradca prezentuje Ci je osobiście

Czerwona ikona z trzema kwadratami, ułożonymi jeden za drugim, na pierwszym widoczny znak tick.

Wybierasz ofertę ubezpieczenia, dostosowaną do Twoich potrzeb

Czerwona ikona z dwiema kartami płatniczymi, ułożonymi jedna za drugą.

Płacisz przelewem, kartą lub gotówką w salonie Toyoty lub Lexusa

Czerwona ikona przedstawiająca kopertę.

Gotową polisę otrzymujesz mailem lub na życzenie odbierasz w salonie

Masz samochód w finansowaniu Toyota Leasing lub KINTO? Zapomniałeś/aś się skontaktować z Doradcą, a Twoje ubezpieczenie wygasło?
Nic nie szkodzi. Dbając o Twoje bezpieczeństwo, ubezpieczymy pojazd zgodnie z wymogami TLP.

OBSŁUGA SZKÓD

Jeżeli nastąpiło zdarzenie lub szkoda, należy niezwłocznie powiadomić Ubezpieczyciela i Leasingodawcę. Może tego dokonać Ubezpieczony lub inna osoba uprawniona. Sprawdź jak wygląda proces krok po kroku:

Krok 1

Zgłoszenie zdarzenia do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeń

Krok 2

Zgłoś zdarzenie:​

  • przez formularz online: www.zgloszenieszkody.toyotaleasing.pl​
  • mailowo: szkody@toyota-fs.com
  • telefonicznie: ​

    Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową Leasingu Standard, Corpo, Najem:​
    tel. 22 488 55 50 wew. 2 ⇾ 2,

    Infolinia dostępna jest w godzinach: 8:30 – 17:00

    Zgłaszanie szkód dla pojazdów z Umową KINTO:​
    tel. 22 880 96 77 (Toyota) ​
    tel. 22 880 96 88 (Lexus)​

    Infolinia dostępna jest całą dobę.​

Nie wiesz jaki masz rodzaj finansowania? Sprawdź to na swoim Portalu Klienta

Krok 3

Twoje zgłoszenie trafiło do Opiekuna.
Po jego weryfikacji otrzymasz potwierdzenie rejestracji zgłoszenia i skierowanie zlecenia naprawy do wybranego przez Ciebie ASO Toyoty lub Lexusa

Krok 4

Wszelkie dokumenty zostały przekazane do ASO Toyoty lub Lexusa. Serwis zajmie się Twoją sprawą i dalszym kontaktem z Ubezpieczycielem. Czekaj na kontakt ze strony serwisu.​

Masz pytania?

Sprawdź poniższe odpowiedzi

Szczegółowa klauzula ubezpieczeniowa

Wszystkie ubezpieczenia są oferowane przez Toyota Insurance Management SE Spółka Europejska Oddział w Polsce, która jest agentem ubezpieczeniowym następujących zakładów ubezpieczeń:
• Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
• ERGO Hestia Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” Spółka Akcyjna
• Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
• Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska Spółka Akcyjna
• Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
• Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce

Toyota Insurance Management SE w imieniu ww Towarzystw Ubezpieczeniowych pośredniczy w zawieraniu przez klientów umów ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych - OC, AC, Assistance, NNW, ubezpieczeń GAP i ubezpieczeń CPI.

Więcej informacji TUTAJ