Jeśli logujesz się z użyciem tokena, podczas pierwszego logowania należy wpisać identyfikator w górnym polu i kod (numer) z klucza, 6 cyfr, w dolnym. Token należy wcześniej aktywować w Telefonicznej Obsłudze Klienta. Po podaniu prawidłowego kodu z tokena (6 cyfr) system poprosi o podanie hasła, w skład którego mogą wejść tylko litery i cyfry, bez polskich znaków oraz bez znaków specjalnych (np. przecinek, kropka itp.). Wielkie i małe litery nie są rozpoznawane. Długość hasła to minimum 4, maksymalnie 8 znaków. Po ustawieniu hasła, należy je zatwierdzić kolejnym odczytem z klucza.
Podczas kolejnego logowania należy wpisać identyfikator w górnym polu i hasło, łącznie z kodem z tokena, w dolnym polu. Na przykład, jeżeli ustanowione hasło to: 123TB9, a klucz wyświetla: 123456, to poprawne hasło i kod z klucza będzie mieć postać: 123TB9123456. Prosimy nie umieszczać w tym miejscu spacji, ani żadnego innego znaku.
UWAGA! Logowanie tokenem dostępne jest tylko do 13 września 2019 r.
Od 19 sierpnia 2019 r. do Toyota Bank można zalogować się używając aplikacji Mobilna Autoryzacja. Aby aktywować aplikację należy zadzwonić pod nr Infolinii 22 488 55 50 i zamówić hasło do aktywacji aplikacji, następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Pełna instrukcja aktywacji aplikacji mobilnej znajduje się tutaj. WAŻNE! Od 14 września 2019 r. do Toyota Bank będzie można zalogować się wyłącznie z użyciem Mobilnej Autoryzacji.
- Strefa klienta
Toyota Bank - Bankowość Elektroniczna