Jasno szara Toyota Yaris GR Sport stojąca na ciemnym podłożu, z tyłu gładkie jasne ściany

Kredyt Jednoratowy

Łatwy sposób na nową Toyotę

Sprawdź prostą i czytelną ofertę
Kredytu Jednoratowego

Kredyt Jednoratowy to przejrzyste finansowanie zakupu nowego lub używanego samochodu. Część stanowiąca od 50% do 70% wartości auta, wpłacasz jako wkład własny i już możesz cieszyć się swoją nową Toyotą. Pozostałą wartość auta spłacasz po roku.

Czerwona ikona z ptasim piórem przechylonym w lewą stronę

Proste zasady

Wystarczy 50% wartości auta, aby wyjechać z salonu nową Toyotą.

Czerwona ikona z autem stojącym przodem, przed nim narysowany symbol tick

Elastyczna spłata

Wygodna spłata raty kredytu dopiero po roku.

Czerwona ikona z okrągłym wskaźnikiem samochodowym

Korzystne warunki

Oprocentowanie kredytu 0%, RRSO 12,10% dla aut nowych.

Czerwona ikona przedstawiająca koronę

Dedykowana oferta

Kredyt dopasowany do potrzeb Klientów indywidualnych.

Jak skorzystać?

Czerwona ikona samochodu z gwiazdką
Wybierz wymarzony samochód w salonie Dilera.
Czerwona ikona z kartką oraz leżącym na niej długopisem
Wypełnij z Dilerem wniosek o finansowanie.
Czerwona ikona z dwoma dokumentami, leżącymi jeden na drugim, na wierzchnim dokumencie czerwony symbol tick
Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
Czerwona ikona z klepsydrą
Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję finansową.
Pióro
Podpisz umowę. Odbierz samochód.

Kredyt samochodowy

Chcę spłacić kredyt wcześniej. Co muszę zrobić?

Skontaktuj się z Infolinią banku. Pracownik przedstawi kwotę całkowitej spłaty kredytu oraz przyjmie odpowiednią dyspozycję.

W jakim czasie po spłacie kredytu otrzymam dokumenty samochodu i potwierdzenie spłaty?

Po rozliczeniu spłaty bank w ciągu 14 dni od zakończenia umowy kredytowej wysyła potwierdzające to dokumenty. Jeśli zabezpieczeniem kredytu był depozyt karty pojazdu, otrzymasz ją wraz z zaświadczeniem potwierdzającym spłatę.

Ile będzie mnie kosztować kredyt samochodowy?

Toyota Bank ma w ofercie różne rodzaje kredytów samochodowych. Wylicz ratę, korzystając z wygodnych kalkulatorów.

Jak wypożyczyć kartę pojazdu i ile to kosztuje?

Od 4.09.2022 r. nie ma możliwości wypożyczenia karty pojazdu. Wysyłana jest automatycznie po zakończeniu umowy. Na prośbę klienta Bank może wcześniej wysłać ją bezpłatnie pod wskazany adres.

Jakie są koszty wcześniejszej spłaty kredytu?

Może to być prowizja w wysokości do 2% kwoty pozostałego do spłaty kapitału, ale często umowa nie przewiduje pobierania żadnej opłaty. Skontaktuj się w tej sprawie z Infolinią.

Czy mogę opłacić polisę w ratach?

Bank nie zgadza się na regulowanie polisy w ratach.

Gdzie przesłać polisę, która jest zabezpieczeniem kredytu?

Zrób to, korzystając z zakładki "Kontakt".

Jakie jest zabezpieczenie kredytu samochodowego?

1. Przewłaszczenie na zabezpieczenie samochodu.

2. Cesja praw z polisy ubezpieczenia komunikacyjnego.

Co jaki czas muszę przesyłać do banku kopię polisy AC z cesją praw z polisy na bank?

W formie elektronicznej lub pisemnej zawsze po zawarciu nowej polisy, nie później niż na 7 dni przed zakończeniem dotychczasowego ubezpieczenia komunikacyjnego.

Czy otrzymam blankiety do spłat kredytu?

Nie. Wraz z umową otrzymasz harmonogram spłat, na którego podstawie możesz określić stałe zlecenie przelewu.

Jak zmienić harmonogram spłat?

Zgłoś taką dyspozycję, korzystając z zakładki "Kontakt".

Jak zmienić datę spłaty raty?

Zgłoś taką dyspozycję, korzystając z zakładki "Kontakt".

Czy mogę wydłużyć okres kredytu?

Taka decyzja podejmowana jest indywidualnie na podstawie uzasadnionych powodów. Zgłoś taką dyspozycję w zakładce "Kontakt".

Czy mogę zawiesić spłatę rat na jakiś czas?

Prolongata, czyli zawieszenie spłat rat, jest udzielana indywidualnie. Prześlij w tym celu pisemną dyspozycję do Toyota Bank za pomocą zakładki "Kontakt".

Jakie opłaty wiążą się z obsługą kredytu?

Bank nalicza odsetki na warunkach określonych w Umowie Kredytu Samochodowego, w Regulaminie Świadczenia Usług oraz w Tabeli Oprocentowania.

Jak mogę zawrzeć umowę o kredyt?

1. Odwiedź dealera.
2. Wybierz wymarzony samochód.
3. Wypełnij w 5 minut z dealerem wniosek kredytowy.
4. Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
5. W ciągu godziny odbierz decyzję kredytową.
6. Podpisz umowę kredytową.
7. Odbierz samochód.

Czy mogę wypożyczyć kartę pojazdu?

Od 4.09.2020 r. nie ma takiej możliwości.

Czy mogę złożyć wniosek o kredyt samochodowy online?

Nie. Doradca w salonie Toyoty pomoże ci wybrać najkorzystniejszą ofertę.

Czy mogę wziąć na kredyt dowolny samochód?

Toyota Bank finansuje zakup samochodów nowych marki Toyota i Lexus i wszystkich marek aut używanych.

Toyota Bank może finansować zakup pojazdu innej marki wyłącznie za pośrednictwem sieci autoryzowanych dealerów.

Czy mogę wziąć kredyt na samochód używany?

Toyota Bank ma taką ofertę.

Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby załatwić wszystkie formalności?

W przypadku uproszczonej procedury kredytowej może wystarczyć dowód osobisty. Doradca poinformuje cię o wymaganych dokumentach.

Co zrobić po wpłacie ostatniej raty?

Skontaktuj się z Infolinią banku. Upewnij się, czy twoja umowa nie wymaga złożenia dyspozycji spłaty oraz czy wpłacona kwota jest odpowiednia. Bank wyśle ci zaświadczenie potwierdzające spłatę kredytu. Jeśli zabezpieczeniem spłaty kredytu był depozyt karty pojazdu, wraz z zaświadczeniem otrzymasz kartę.

Czy mogę zmienić wysokość miesięcznej raty?

Tak. Zgłoś odpowiednią dyspozycję w zakładce "Kontakt".

Gdzie otrzymam przykładowe wyliczenia kredytu na wybrany model samochodu?

Skorzystaj z kalkulatorów i konfiguratorów dostępnych na naszej stronie internetowej. Szczegółową kalkulację przygotuje dealer w Stacji Toyoty.

Co zrobić w przypadku szkody?

Zgłoś zdarzenia do ubezpieczyciela. On przekaże informację Bankowi. Jeśli umowa kredytowa zabezpieczona jest cesją na rzecz Toyota Bank, to Bank decyduje o wypłacie odszkodowania.

Załaduj więcej +

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Droga widziana z góry pośród lasów z jadącym autem

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Jednoratowego na zakup nowego samochodu w cenie 149 970,00 zł, wpłata własna 85 893,00 zł, czas obowiązywania umowy 12 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 12,49 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 64 077,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 72 080,22 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 8 003,22 zł (w tym prowizja 12,49 % (8 003,22 zł) odsetki 0,00 zł), jedna rata płatna jednorazowo w 12 miesiącu umowy w wysokości 72 080,22 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-12-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Toyota Bank Polska za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Na podstawie art. 13 i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska S.A. (dalej: TBP), 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b. Kontakt z administratorem: numer telefonu: +48 22 488 5550,  adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: daneosobowe@toyotabank.pl;
  2. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty oraz udzielenia informacji o produktach administratora, w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy lub do momentu wycofania udzielonej zgody.
  3. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom wspierającym TBP w procesach biznesowych i czynnościach bankowych, w tym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz TBP tzw. procesorzy danych (np. dealerzy samochodowi, podmioty świadczące usługi z zakresu IT), jak również podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.
  4. Każdej osobie której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. W każdej chwili przysługuje Pana/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych  – za pośrednictwem ww. kanałów kontaktu. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych uniemożliwia przedstawienie oferty i udzielenia informacji o produktach administratora.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.