Czarna Toyota RAV4 stojąca na okrągłym dziedzińcu eleganckiego, oświetlonego budynku, z kolumnami. W tle widoczny oświetlony, trzyczęściowy drapacz chmur

Kredyt Jednoratowy

Używane auto – to proste

ŁATWY SPOSÓB NA UŻYWANE AUTO

Kredyt Jednoratowy to przejrzyste finansowanie zakupu nowego lub używanego samochodu. Część stanowiąca od 50% do 70% wartości auta, wpłacasz w ramach pierwszej raty i już możesz cieszyć się swoją nową Toyotą. Pozostałą wartość auta spłacasz po roku.

Czerwona ikona z ptasim piórem przechylonym w lewą stronę

Proste zasady

Wystarczy 50% wartości auta, aby cieszyć się używanym samochodem.

Czerwona ikona przedstawiająca koronę

Dedykowana oferta

Kredyt dopasowany do potrzeb Klientów indywidualnych.

Czerwona ikona z okrągłym wskaźnikiem samochodowym

Korzystne warunki

Oprocentowanie kredytu 0%, RRSO 12,10% dla aut używanych.

Czerwona ikona z autem stojącym przodem, przed nim narysowany symbol tick

Elastyczna spłata

Wygodna spłata reszty kredytu dopiero po roku lub możliwość rozłożenia na raty drugiej połowy, w ramach nowej, korzystnej umowy kredytu.

Jak skorzystać?

Czerwona ikona z kartką oraz leżącym na niej długopisem
Wybierz wymarzony samochód w salonie Dilera.
Czerwona ikona z dwoma dokumentami, leżącymi jeden na drugim, na wierzchnim dokumencie czerwony symbol tick
Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
Czerwona ikona z klepsydrą
Odbierz w ciągu 1 godziny decyzję finansową.
Pióro
Podpisz umowę. Odbierz samochód.

Kredyt samochodowy

Chcę spłacić kredyt wcześniej. Co muszę zrobić?

Skontaktuj się z Infolinią banku. Pracownik przedstawi kwotę całkowitej spłaty kredytu oraz przyjmie odpowiednią dyspozycję.

W jakim czasie po spłacie kredytu otrzymam dokumenty samochodu i potwierdzenie spłaty?

Po rozliczeniu spłaty bank w ciągu 14 dni od zakończenia umowy kredytowej wysyła potwierdzające to dokumenty. Jeśli zabezpieczeniem kredytu był depozyt karty pojazdu, otrzymasz ją wraz z zaświadczeniem potwierdzającym spłatę.

Ile będzie mnie kosztować kredyt samochodowy?

Toyota Bank ma w ofercie różne rodzaje kredytów samochodowych. Wylicz ratę, korzystając z wygodnych kalkulatorów.

Jak wypożyczyć kartę pojazdu i ile to kosztuje?

Od 4.09.2022 r. nie ma możliwości wypożyczenia karty pojazdu. Wysyłana jest automatycznie po zakończeniu umowy. Na prośbę klienta Bank może wcześniej wysłać ją bezpłatnie pod wskazany adres.

Jakie są koszty wcześniejszej spłaty kredytu?

Może to być prowizja w wysokości do 2% kwoty pozostałego do spłaty kapitału, ale często umowa nie przewiduje pobierania żadnej opłaty. Skontaktuj się w tej sprawie z Infolinią.

Czy mogę opłacić polisę w ratach?

Bank nie zgadza się na regulowanie polisy w ratach.

Gdzie przesłać polisę, która jest zabezpieczeniem kredytu?

Zrób to, korzystając z zakładki "Kontakt".

Jakie jest zabezpieczenie kredytu samochodowego?

1. Przewłaszczenie na zabezpieczenie samochodu.

2. Cesja praw z polisy ubezpieczenia komunikacyjnego.

Co jaki czas muszę przesyłać do banku kopię polisy AC z cesją praw z polisy na bank?

W formie elektronicznej lub pisemnej zawsze po zawarciu nowej polisy, nie później niż na 7 dni przed zakończeniem dotychczasowego ubezpieczenia komunikacyjnego.

Czy otrzymam blankiety do spłat kredytu?

Nie. Wraz z umową otrzymasz harmonogram spłat, na którego podstawie możesz określić stałe zlecenie przelewu.

Jak zmienić harmonogram spłat?

Zgłoś taką dyspozycję, korzystając z zakładki "Kontakt".

Jak zmienić datę spłaty raty?

Zgłoś taką dyspozycję, korzystając z zakładki "Kontakt".

Czy mogę wydłużyć okres kredytu?

Taka decyzja podejmowana jest indywidualnie na podstawie uzasadnionych powodów. Zgłoś taką dyspozycję w zakładce "Kontakt".

Czy mogę zawiesić spłatę rat na jakiś czas?

Prolongata, czyli zawieszenie spłat rat, jest udzielana indywidualnie. Prześlij w tym celu pisemną dyspozycję do Toyota Bank za pomocą zakładki "Kontakt".

Jakie opłaty wiążą się z obsługą kredytu?

Bank nalicza odsetki na warunkach określonych w Umowie Kredytu Samochodowego, w Regulaminie Świadczenia Usług oraz w Tabeli Oprocentowania.

Jak mogę zawrzeć umowę o kredyt?

1. Odwiedź dealera.
2. Wybierz wymarzony samochód.
3. Wypełnij w 5 minut z dealerem wniosek kredytowy.
4. Przedstaw dokument tożsamości oraz dokumenty finansowe.
5. W ciągu godziny odbierz decyzję kredytową.
6. Podpisz umowę kredytową.
7. Odbierz samochód.

Czy mogę wypożyczyć kartę pojazdu?

Od 4.09.2020 r. nie ma takiej możliwości.

Czy mogę złożyć wniosek o kredyt samochodowy online?

Nie. Doradca w salonie Toyoty pomoże ci wybrać najkorzystniejszą ofertę.

Czy mogę wziąć na kredyt dowolny samochód?

Toyota Bank finansuje zakup samochodów nowych marki Toyota i Lexus i wszystkich marek aut używanych.

Toyota Bank może finansować zakup pojazdu innej marki wyłącznie za pośrednictwem sieci autoryzowanych dealerów.

Czy mogę wziąć kredyt na samochód używany?

Toyota Bank ma taką ofertę.

Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby załatwić wszystkie formalności?

W przypadku uproszczonej procedury kredytowej może wystarczyć dowód osobisty. Doradca poinformuje cię o wymaganych dokumentach.

Co zrobić po wpłacie ostatniej raty?

Skontaktuj się z Infolinią banku. Upewnij się, czy twoja umowa nie wymaga złożenia dyspozycji spłaty oraz czy wpłacona kwota jest odpowiednia. Bank wyśle ci zaświadczenie potwierdzające spłatę kredytu. Jeśli zabezpieczeniem spłaty kredytu był depozyt karty pojazdu, wraz z zaświadczeniem otrzymasz kartę.

Czy mogę zmienić wysokość miesięcznej raty?

Tak. Zgłoś odpowiednią dyspozycję w zakładce "Kontakt".

Gdzie otrzymam przykładowe wyliczenia kredytu na wybrany model samochodu?

Skorzystaj z kalkulatorów i konfiguratorów dostępnych na naszej stronie internetowej. Szczegółową kalkulację przygotuje dealer w Stacji Toyoty.

Co zrobić w przypadku szkody?

Zgłoś zdarzenia do ubezpieczyciela. On przekaże informację Bankowi. Jeśli umowa kredytowa zabezpieczona jest cesją na rzecz Toyota Bank, to Bank decyduje o wypłacie odszkodowania.

Załaduj więcej +

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Droga widziana z góry pośród lasów z jadącym autem

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Jednoratowego na zakup używanego samochodu w cenie 105 208,00 zł, wpłata własna 58 496,00 zł, czas obowiązywania umowy 12 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 12,49 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 46712,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 52 546,33 zł, oprocentowanie stałe 0,00 %, całkowity koszt kredytu 5 834,33 zł (w tym prowizja 12,49 % (5 834,33 zł) odsetki 0,00 zł), jedna rata płatna jednorazowo w 12 miesiącu umowy w wysokości 52 546,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2024-12-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

Szukasz finansowania?
Masz pytania?

Zostaw numer - oddzwonimy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych Banku.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz materiałów marketingowych dotyczących produktów i usług Banku za pomocą telefonu i środków komunikacji elektronicznej.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Toyota Bank Polska Sp. z o. o., 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18 b (TBP), numer telefonu: +48 22 488 5550, adres e-mail: kontakt@toyotabank.pl;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: daneosobowe@toyotabank.pl;
  3. Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu: Przygotowania i udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia prowadzenia korespondencji w sprawie lub wycofania udzielonej zgody; Archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez TBP (na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji tego celu przez TBP.
  4. Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom;
  5. Posiada Pan/Pani prawo żądania od TBP dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;
  6. Posiada Pan/Pani uprawnienie do cofnięcia zgody udzielonej na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  7. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego do spraw ochrony danych osobowych.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak podania danych oznaczonych gwiazdką (*) uniemożliwia prawidłową identyfikację osoby oraz udzielenie odpowiedzi przez TBP na przesłaną wiadomość.
  9. Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.